Menu

sobota, 18 kwietnia 2015

Przeprosiny + Wyniki konkursu+ Nowości + Looki

Hejcia!
(dodałam sesję zdjęciową, w zamian za re kompensatę, sesja na blogu chill-in-heart)
Tak, tu Alice917. Nie było mnie tu aż 8 dni, och. Przepraszam Was bardzo. Przyczyną mojej nieobecności była szkoła i zwykłe lenistwo. Nie miałam ochoty na posty, sprawdziany, kartkówki. Ciągła nauka do godziny dwudziestej drugiej. Jeszcze raz was przepraszam. Znowu was zawiodłam. Ale postaram się to zmienić. Czeka mnie bardzo pracowity weekend. Więc nie wiem czy dokończę tego posta. Ale post będzie bardzo długi. Zacznijmy, od wyniku konkursu.
Myślę, że nie ma sensu pokazywać wszystkich lóg. No ale dobrze. Pokażę. 







A więc tak, konkurs na logo wygrywa a raczej wygrywają, ponieważ są dwa miejsca: 
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
..

.
.
.
.
.

..

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
2. Miejsce należy do Liqiq! 
Gratuluję. Twoje logo, bardzo mi się spodobało. Proszę abyś niżej zostawiła swój nick. Dostajesz nagrodę w wysokości 500 starcoins!
A pierwsze miejsce zajmuje:
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
Julia kar! 
Twoje logo, jest przecudowne! Spodobało mi się najbardziej ! Wygrywasz prezenty w wysokości 700 star coins. Proszę, abyś zostawiła swój nick w komentarzu! 
PS: Halimo, niestety twojego loga nie mogłam pobrać. Ale było świetne!
Wszystkie dziewczyny podziwiam za tak ogromny talent. Każde logo ma to coś, i wszystkie wygrałyście! Jesteście świetne. Nagrody postaram się rozdać do końca następnego tygodnia! 
Nowości!
Teraz zajmiemy się nowościami, które przybyły do nas w tym tygodniu. Znalazłam niestety, tylko trzy.
Zauważyłam to już dawno, ale jakby ktoś nie wiedział, to zmienił się przycisk "love it!" Myślę, że ta poprawka, była zbędna. No ale rzeczywiście, nieźle się prezentuje.


Następną funkcją, są nowe przyciski w sklepie. Są to podwójne strzałki, wyglądają mniej więcej tak: >>. Bardzo dobra funkcja, dzięki niej przenosimy się do następnego konkursu. Nie musimy przewijać ok. czterech razy, aby przejść do następnego motywu. Aplikacja udana.



I ostatnią aplikacją, są kształty w artbook'u. Mamy do wyboru, niestety tylko kwadrat oraz koło. Bardzo pożyteczna. Jednak jest mały wybór figur. Aplikacja, ma miniaturkę takiej kolorowej małpki!
Następną rzeczą, są look'i z nowego konkursu! Troszkę spóźnione, ale to nic. Do konkursu, przybyło dużo ślicznych ubrań. Stworzyłam, dwie wersje look'ów. Dla VIP i nie VIP.

VIP
Mega dziewczęcy! Zakochałam się w nim. Ten lekki, lawendowy kolor. Śliczny. Look, jest tani. I bardzo fajny. Co myślicie? Cztery rzeczy. Buty, spódniczka, bluzka, włosy. Ślicznie.

Ohoho. Zakochałam się na amen. Nareszcie, włosy ombre. Podoba mi się. Niebieski odcień. Ale iskrzy ten kapelusik i spodnie! Śliczności. Kupię chyba. Tyle, że nie mam star coins. Jakoś się nazbiera. W skład look'u wchodzą: spodnie, buty, kapelusz, bluzka, włosy.
To by było na tyle. Pa !
(zakochałam się w tym logu)
PS: Czyją moviestar narysować? :*







27 komentarzy:

  1. Łoł, nawet nie zaglądałam w arty, rzadko je robię.
    Mogłabyś mnie narysować??? Ciekawie się zapowiada...
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniee narysuj ;* Jesztem walla3mio Mam cię w znaj xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie narysuj!^^
    Login : kopiko212
    Pozdrawiam. :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz moją ;D ? Ten strój co mam na sobie - jest prosty ;) Napisałam bym na map ale komp zepsuty ;c ~ Mów mi szalona ( na msp )

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj to jaa #Mmsz xD Zapomniałam napisać lookczeq VIP boże cudo szczególnie włosy *^* a look nie VIP ładny ale kolorki - za dużo tu niebieskiego a mniej białego :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybrałabym 2 logo od góry. ✌
    Dla mnie jest najładniejsze.
    Gratuluję wygranej, choć logo wygrane nie przypadło mi do gustu. :)

    Pozdrawiam!
    Olcia /Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Bardzo podoba mi się logo galaxy i w paski! Są super! Tylko mam do ciebie małą prośbę. Popracuj nad interpunkcją, bo naprawdę źle się czyta post, gdy dajesz przecinki nie tam gdzie być powinny. Na przykład: i ostatnią aktualizacją, są... ;\ Nie traktuj tego jako hejt, ale raczej w realnym życiu nie powiesz tak. ;|
    ~~sory, że z anonima, ale jestem u kolezanki~~

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przenosimy się do następnego konkursu tylko 10 stron w przód B) Czemu wszyscy popełniają ten błąd ?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Loga #boszgie.
    Looki ok :) Ładne.
    Nowe zmiany są już stare *-*
    Narysuj mojego ms *-*

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
  10. Narysuj mnie! Nick -snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli możesz narysuj mnie.
    Na msp - bielowata

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 logo odemnie , post fajny , narysuj moją nick : sylwiabar1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Ci wszystko wybaczę, to nic, że Ciebie nie było 8 dni. :) Jeżeli to nie problem, to możesz narysować moja MS, Selenaxs5 lub Lookinila, jak wolisz. B) Hmm... Coś tak myślę, że potrzebujesz przerwy od bloga, piszesz coraz mniej i rzadziej... Moim zdaniem - powinnaś zrobić sobie przerwę, ponieważ się troszkę przemęczasz, nie sądzisz? Przemyśl sobie tą sprawę. ;)

    ~Selenaxs5 / Lookinila

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej narysujesz mnie? Jestem wenska12356790. Ps zaproś

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej narysujesz mnie? Jestem wenska1234567890 zaproś

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej narysujesz mnie? Jestem wenska1234567890 Ps zaproś

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale sie cieszę :)Mój nick to PuzeleQ
    ~Liq

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie narysuj Julia221!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ołołoło, jakie śliczne loga!
    Gratuluję zwyciężczyniom, i pozostałym! ^^
    #Luki - Wersja Vip jest śliczna ( Nie Vip też, jak coś (y))
    Yyyy no.. Wgl piszesz super posty. ;D

    Narysuj mnie jeśli możesz, (tyle tych zgłoszeń współczuje T.T)

    ~Quick Girl

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli mogłabyś to narysuj mnie :3

    ~Kremówezka 100

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Łooł ♥ Thanks,że mnie wybrałaś ♥ Nie wierzę,no nie wierzę !!! 1 miejsce <3 Omg.omg <3
    To ja ,Julia Kar, Nick: GreenAlice
    OMG ♥♥♥♥
    Mogę Ci zrobic kolejne logo,jak coś ;3
    ~Alice

    OdpowiedzUsuń
  24. Narysuj mnie, proszę!
    Nick: Pauli2k
    Pozdro
    #samawieszkto

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)