Menu

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Przepraszam + Forum

Cześć kochani!
Na początek - jak w nazwie - chciałam was przeprosić za moją 3-dniową przerwę w pisaniu tutaj. Niby codziennie miałam tyle ważnych spraw, a tak na prawdę to siedziałam i nic nie robiłam. Teraz wracam już do codziennego pisania :3. Dziś wyjątkowo post późno, bo jutro mam wycieczkę klasową i się szykowałam. No, dobra! Przejdźmy do tematu MSP.

Dawno nie było przeglądów forum. Więc postanowiłam zrobić przegląd forum. Wybiorę kilka tematów i ocenię czy są one spamem, przydadzą się kiedyś innym użytkownikom, czy można spędzić czas na rozrywce.
Zaczynajmy!

"OMG O.o"

To jest spam. Zaśmiecanie forum. W ogóle temat nie potrzebny. Jest to tylko zdobywanie komentarzy...
Pamiętam jak kiedyś przeglądałam forum i pod każdym tematem pisałam "Nie śmieć na forum, bo potem muszę sprzątać" xD

"Chomik Syryjski"

 
  Jest to bardziej coś w stylu "przydadzą się kiedyś innym użytkownikom". No, jak ktoś planuje kupić chomika syryjskiego, a nie wiem jaki ma mieć kołowrotek, to poszuka tego tematu na forum na MSP (Y). Raczej można by było zapytać na innych portalach, albo w zoologicznym?...

"Napisz KxOxZxA bez "x" ."



To jest coś w stylu gry. Trzeba napisać słowo koza normalnie, wtedy otrzyma się 3 grafy. Może i nagroda jest prawdziwa? Jak wy myślicie?

To już wszystkie tematy. Wiem, że post jest krótki, nie spodoba się większości... Mam dzisiaj zły dzień i do tego screeny w bloggerze wstawiają się tam, gdzie nie chcę i nie mogę ich poprzesuwać.
Ehh.. Przepraszam, że jest dosyć dużo minek... Czasami tego nie kontroluję...
Pozdrawiam,
~Lyene ♥

10 komentarzy:

  1. Według mnie wystarczy napisać K0ZA jako O=0
    Albo np. zamiast "l" w słowie blog dać duże "i".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALAKINGA już nie żyje!
      Nie ma jej!
      Nie ma! :)
      Dzięki komu?
      Domyślcie się!

      ~1szymon102

      Usuń
  2. Zapraszam na mojego bloga!
    a co do posta: Oni oszukują ;) Mi się udało 23 razy ale nic nie dostałam :(
    http://weronikazwiedza.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezpraszam? Przepraszam, ale ten błąd, aż razi w oczy. Co do posta. Hym... Nie ciekawią mnie przeglądy forum. Fajnie by było gdybyś znalazła jakiś śmieszny lub żenujący temat (na forum). Wtedy byłoby ciekawiej ;).
    Pozdrawiam, Anielline!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, widziałam na forum każdy z tych tematów XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ALAKINGA SIĘ USUNEŁA Z MSP!. :(/ Coca cola!666

    OdpowiedzUsuń
  6. ALAKINGA TO PRZESZŁOŚĆ !

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ten pierwszy temat na forum.Szczerze mówiąc zdziwiło mnie oco w tym chodzi ? .. a jednak.Ludzie, piszą . I co ? - I nic.:P Nie rozumiem dla czego i poco robią tego typu spam na Forum MSP..:( W innym grach co prawda też jest forum....ale tu ? Tu forum nie liczy się jako forma pomocy tylko zabawy.Wszędzie moderatorzy piszą nowinki a gracze zadają pytania na temat gry, proszą o pomoc.Jednakże na MSP piszemy jakieś ... zabawy.Szczególnie te : "reklamowanie się " no okej.W MSP wszystko ludzie biorą inaczej,nie poważnie ! :D
    ~AlicaV1a

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)