Menu

piątek, 24 kwietnia 2015

Potrzeba więcej redaktorek! + zmiana wyglądu bloga

Czesc!
Jak wiecie teraz interesuje mnie tylko i włącznie moj nowy blog, a tu wchodzę moderować i sprawdzać jedynie treści raz na jakis czas. Widzę, ze obecne redaktorki nie mają zawsze czasu na pisanie i myślę, że wolałyby miec tez kilka chwil dla siebie. Tak więc zeby im pomoc chciałabym zatrudnić jeszcze 3-4 osoby do pisania tego bloga!
Ale uwaga!
Powinniście napisac chociaz 1 (lub więcej) post dziennie i musicie dbać o ortografię, interpunkcje i szczególnie pamiętajcie.... NIC NA SILE. Jesli lubisz MSP i chcesz o Nim pisac, to zapraszam bardzo do współpracy. Zgłoszenia przyjmuje w komentarzach. Jesli jutro znajdę czas zrobie tu jakis stały wygląd bloga, taki normalny zeby juz go nie trzeba było zmieniać i mysle ze juz wreszcie nie bede musiała tutaj więcej pisac.
Wyniki ogłoszę w niedziele i zaproszę te osoby do współpracy oraz napisze posta z wynikami (bedzie to prawdopodobnie moj ostatni post na tym blogu).
To chyba tyle.
Zapraszam na nowego bloga!

Pozdrawiam
~Nat

65 komentarzy:

  1. Hej !

    Mam na imię Patrycja, mam 10 lat. Z orto jest spoko :D. Na MSP jestem Jólsonik2005. Posty pisałabym co dwa dni, albo co jeden. Jakbyś chciała więcej informscji to spytaj na komie, odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pjerwsza ^^
    Więc Jestem Ola.
    Bloguje około 6-7 miesięcy.
    Bardzo lubię MSP.Mam dużo pomysłów na posty.
    ~iue
    Powodzenia Innym ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na imię Wiktoria. Mam 11 lat. Z ortografią i interpunkcją nie mam problemu. Bloguje rok i parę miesięcy. Na tydzień pisała bym ok. 3,4 posty. W każdej wolnej minucie wymyślam nowe serie na bloga, żeby je pokazać innym.
    Przepraszam za wszystkie błędy, ale pisze z telefonu.
    ~Indocrine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dodam, że to nowe konto google i nie zobaczysz moich postów. :c
      ~Indocrine

      Usuń
  4. Hej!

    Jestem Iza, mam 11 lat. Bloguję ok. 6 miesięcy. Na MSP mam nick yabi1. Ortografię znam na pamięć, wygrałam 2 konkursy. Z interpunkcją też jest OK :3 E-mail: jkornelia06@gmail.com. Jak się zdecydujesz wybrać mnie to pisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !



    Tak,tak,to ja.Więc,jestem Marlena,11 latek, z orto spoko,2 miejsce w ogólnopolskim konkursie ;d Mam
    własnego bloga,nie aż tak popularnego,ale jest.Baaaaardzo lubię msp. A tak przy okazji ,Nat,oddajesz konto (XxPorshiaXx, Annabellie) ?
    ~Pozdrawiam MeRy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potraktuj tego jako hejt, tylko poprawka:
      1. Pisz "Hej!", NIE "Hej !"
      2. Pisz np. "Marlena, 11", NIE "Marlena,11"

      Pamiętaj, to nie jest hejt, tylko chcę Ci pomóc :)

      ~#Nisia

      Usuń
  6. Tematy będą różne, tylko w stylu emo będą looki. Będę pisać codziennie.

    ~Jólsonik2005

    OdpowiedzUsuń
  7. A spróbuję...
    Mam na imię Ada i liczę 10 wiosen. Na MSP zwę się Adrianna2005. Jeżeli chodzi o poprawność ortograficzną i interpunkcyjną jestem najlepsza z klasy. Bloguje od 21 grudnia 2013r z długą przerwą. Niedawno byłam na okresie próbnym u Emily McCline. Obecnie jestem właścicielką przygody-z-msp-i-my Pisałam też kiedyś na msp-wedlug-nastolatki Posty mogę pisać codziennie, ale jeżeli coś mi wypadnie w realnym życiu to nie obiecuję.

    Życzę Wszystkim powodzenia ;))
    ~Adaqs,Adziok,Adrianna2005

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!
    Mam na imię Sandra i jestem w wieku 12 lat. Chodzę do piątej klasy podstawowej, ale mam bardzo dobrą ortografię i interpunkcje, a jeśli bym czegoś nie wiedziała to po co mamy google co nie?
    Moje zainteresowania to : bloggowanie, śpiewanie a szczególnie szkicowanie!
    Mogłabym robić posty o szkicowaniu, ponieważ mam dwa szkicowniki Top Model.
    Hm...Coś o grze :
    Mój nick to Wariatkaaa=) (Głupi nick, ale zakładając konto miałam 10 lat.)
    Gram od października 2013 roku i mam obecnie 24 lvl.
    Najbardziej interesuje mnie na msp gra w quiz, ponieważ wtedy rozwija się swoją wiedzę i wiemy troszkę więcej o świecie.
    Pisałam na wielu blogach o różnych tematykach, ale aktualnie miałam przerwę z blogowaniem i nie jestem na żadnym.
    Poczta : Sandra12772@wp.pl
    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia!
    ~ Sandra
    ~ Wariatkaaa=)
    (Jeśli są błędy, przepraszam, ale piszę z telefonu.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czeeść to znowu ja ^^. Mam na imie Karolina, dzis (25.04) kończę 12 lat. Z polskiego mam 6, dobrze się uczę i nie robie zbyt dużych błędów. Mam dużo pomysłów na posty. Mogłabym pisać o modzie, nowościach, simsach (trojeczka niestety ;;_;;), czasem mogłabym wspomnieć o życiu codziennym. Umiem robić loga, rysuję ( całkiem niezle xd). Nick MaggieTheMagic.

    No wi

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazywam się Patrycja mam 11 lat. Z moją ortografią jest spoko (z j.polskiego mam pewną 6 na koniec roku). Posty pisałabym codziennie gdyż blogowanie to moje hobbby :) Na MSP jestem Ambrige
    Życzę powodzenia innym ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * 12 lat i sorki za błędy ale piszę z telefonu (buuuu).

      Usuń
  11. Heiii ^^
    Nazywam się Milena :3
    Uwielbiam msp, a moje konto nazywa się Yousain (mam 11 lvl ... Choć tak naprawdę to brakuje tylko kreski do next). Grałam na msp od zawsze, miałam nawet koncio z bardzo wysokim levelem, które mi zabrano :"( Po tym zdarzeniu była długa przerwa, aż w końcu wróciłam do gry pod nazwą Yousain. Z moją orto jest super, byłam na wielu konkursach ortograficznych a na dodatek miałam swoje blogi, które już tak naprawdę nie istnieją, gdyż bardzo chciałam być redaktorką innego bloga ;* Moją pasją jest głównie moda, ale bardzo lubię także sztukę i aktorstwo :# Mam bardzo wiele pomysłów na pościgi :) Mogłabym stworzyć tu nowe serie i poradniki... Naprawdę wiele rzeczy. Może się dostanę, może nie ale przede wszystkim życzę wszystkim powodzenia =^.^= Pozdro,
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie!
      To znaczy, że jesteś "świeża" i lubisz jeszcze grać w MSP. (o ile się nie mylę) Trzymam kciuki <3

      Usuń
  12. Heiii ^^
    Nazywam się Milena/Milka, jak wolisz? :3
    Mam 12 lat.
    Na MSP gram od zawsze, uwielbiam je jednak konto z wysokim lvl mi ukradzioonoooo :"( Obecnie gram pod nazwą Yousain. Z orto jest naprawdę świetnie ;p Pisałam na kilku blogach, ale tak naprawdę to chciałabym pisać tu =^.^=
    W realu moją pasją jest moda, sztuka i aktorstwo. Mam wiele pomysłów na pościgi, mogłabym tu przeprowadzić różne nowe serie i poradniki. Życzę wszystkim powodzenia! :# Pozdro od:
    ~Yousain :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
      Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
      Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
      Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
      Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
      Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
      Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
      Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
      ~ Jesy <3

      Usuń
  13. Heiii ^^
    Mam na imię Milena/Milka, jak wolisz ? :3
    Na MSP nazywam się Yousain (czytaj:Josejn ;w;) i mam 12 lvl.
    Uwielbiam MSP! Miałam konto z bardzo wysokim lvl, ale niestety ktoś mi je zakosił :"(
    Pisałam na dwóch blogach, więc mam dość duże doświadczenie i na MSP gram... Od ZAWSZE, choć na koncie Yousain od dość niedawna :) Z orto jestem na ,,Ty'' ;p Byłam na wielu konkursach ortograficznych. Interesuję się głównie modą, a także sztuką i aktorstwem. Mam naprawdę wiele pomysłów na tego bloga! Nowe serie, poradniki... I inne ! Może się dostanę, może nie, aczkolwiek bardzo bym chciała. Życzę powodzenia innym! :#
    ~Yousainka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Mam na imie Oliwia. Mam 12 lat a na MSP gram od dwóch lat. Na MSP mam 18 lv. Gram pod nazwą oliwiazawadzka123 Jeśli chodzi o ortografię to jest bardzo dobrze :) W postach nie pisze imotikonów typu :) :( :p. Mam swojego bloga o MSP nazywa się msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com. Bardzo mi zależy żeby tu pisać! Moją pasją jest rysowanie i siatkówka. Mam strasznie dużo pomysłów na posty.Mam kilka ciekawych pomysłów na serię,których nie wykorzystałam na swoim blogu,ponieważ byłoby tego za dużo... Nie wiem czy się dostane,ale mam nadzieje,że dasz mi szansę.Jestem osobą godną zaufania i gdybyś mnie przyjeła obiecuje,że nigdy bym nie Cię nie zawiodła.
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123
    (Jeśli są błędy to przepraszam,ale piszę z telefonu)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej.
    Zgłaszałam się wczesniej, ale bardzo malo powiedzialam. Posty bylyby codziennie, po kilka. Mam pomysly na mnostwo serii. Orto jest spoko, wiec mysle ze moge sie dostac. Czytam twojego bloga od tamtych wakacji. P.S sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Siema jestem żul Mietek mam 69 lat i mogę cię wydymać. Zapraszam na ulice Seksowa 7/69 . Chętne w stringach i ogolonych dupeczach zaprasza Mietek ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey.

    Mam na imię Wiktoria i mam 10 lat. Blogowanie zaczęłam w 2014 roku ( październik ) miałam jeden blog. Nie miał dużej popularnośc, tylko dużo wyświetleń. Odeszłam i byłam redaktorką na blogu nasze-czadowe-msp.blogspot.com . Moim marzeniem było blogowaćna sławnym blogu. Umiem robić loga. Na MSP kocham robić looki. To moja pasja. Ale ogólnie interesuje się szkicowaniem itd. Nie używam dużo emotek, jak już to tylko ' xD, lel, :> , ;>, :) i ;) '.
    Mój nick: ! ! ! ! Ania!!!! . (bez kropki) z ortografią radzę sobie bardzo dobrze ale jak coś to pozostaje wujek google :)

    kwietnia7@wp.pl


    To chyba tyle, staram się robić długie posty.

    Przepraszam za błędy jak są, ale piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Mam na imię Gabrysia, Gabu, Gabriela jak kto woli. Mam jedyne 14 lat, ale jestem w 3 gimnazjum. Chodzę do 3 gimnazjum, ponieważ moja mama uznała że pójdę wcześniej do szkoły. Obecnie gram pod nazwą ANECZKA PL, wiem troszeczkę głupie ale zakładałam ją w 2012 roku. Obecnie sama piszę bloga, ale pod inną tematyką niż ta. W życiu realnym piszę opowiadania, przez co jestem bardzo dobra z języka polskiego. Od dziecka interesuję się pisarstwem, aktorstwem, modą (i to bardzo.) i nie powiem że sztuką się nie interesuję. Na blogu mogłabym dodawać posty prawie codzienne, ponieważ idę teraz do liceum i nie zabardzo będę miała czas. Posty ode mnie najczęściej będą stylizacjami i jakimiś ciekawostkami z gry i świata. Mój mail to damerys.kontakt@op.pl i jeśli chcesz napisz. Pozdrawiam Gabrysia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, mam na imię Marta, mam 11 lat, z ortografii jestem dobra, mam weny na posty. Na msp jestem kornelia123lol, jeśli będziesz miała czas i chciała, to napisz.
    Przepraszam, że z anonima, ale po prostu nie byłam zalogowana.
    Mam jeszcze bloga marta-i-przyjaciele-msp.blogspot.com, jeśli masz czas to zajrzyj ;)

    ~ Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. PS mój Gmail to martaxdmartaxd
    Aha, no i moja średnia to 5.13 jakby co :p
    No i dzisiaj mam 11 urodziny <25 kwietnia>

    OdpowiedzUsuń

  21. Hejaszki
    Jestem Asia , mam 13 lat (ale dopiero w Maju). Blogowanie zaczęłam 2 lata temu, pisałam na blogu kolezanki ale ona postanowiła odejść i zostawiła mi bloga. Po miesiacu samotnego blogowania postanowiłam go usunąć. Po 3 tygodniach od usunięcia starego bloga moja kuzynka poprosiła mnie o blogowanie razem z nią. Oczywiście że się zgodziłam (to było 1,5 roku temu). Pisałam tam bardzo długo kochałam to, ludzie byli bardzo mili, ale dziewczyna która miała żal do mojej kuzynki, shackowała jej bloga i go usunęła. Było to bardzo ciężkie przeżycie, ale czas goi rany i obie się z tym pogodziłyśmy. Po tym zdarzeniu dałam sobie spokój z blogowaniem. Wiele dziewczyn z mojej klasy, a nawet szkoły prosiło o pisanie u nich na blogach. Nie zgadzałam się. Ale jednak stwierdziłam że nie wytrzymam bez blogowania i postanowiłam się zgłosić. ;););)

    Ok koniec o mojej historii o blogowaniu, przejdźmy do mnie.


    Jak już powiedziałam jestem Asia i mam 13 lat. Kocham blogować, rysować (najładniejsze wychodzą mi portrety, ale inne rysunki też są niezłe. (Może je zobaczycie???). Oprócz tego co wyżej bardzo lubię zwierzaki co jest powodem tego że jestem w weekendy wolontariuszką w pobliskim schronisku dla psów i kotów. Sama w domu mam psa (wabi się Tomi) jego rasa to York Terier. Ale nie o moim psie mam pisać tylko o mnie. Lubię się lenić przy TV i fonie. A teraz to czego nie lubię: sprzątania (bardzo rzadko to robię zawsze mam czysto :)), mojego brata (chyba jak każda nastolatka), SZKOŁY, BOŻE JAK JA JEJ NIECIERPIĘ. Do tego jest jeszcze matma, historia, barszcz czerwony.

     Zdaniem moich najek i najków jestem : wesoła, zabawna, energiczna, pomocna, kreatywna i ładna.Ja oczywiście się z tym ostatnim nie zgadzam i denerwuje mnie gdy oni tak mówią.Czasu na pisanie notek mam wiele, w szczególności wieczorem kiedy rzekomo mam iść spać, więc o to już nikt nie musi się martwić :)O.o bo bym zapomniała moje umiejętności to wstawianie obrazów w post, robienie lóg, wstawianie filmów w post, wstawianie linków, i to wszystko inne co jest z tym związane. Ale to długie a jeszcze chciałam historie MSP. O MATKO.

    OK to teraz tak. 

    W Msp gram już ponad 4 lata ( 2015-2011=4) tak dokładnie to gram od stycznia 2011r. Jest to moja najulubieńsza gra na świecie. Jestem tam prawie codziennie (chyba że mi się limit neta skończy). Jest wiele bardzo miłych i pomocnych ludzi, oczywiście nie wszyscy tacy są ;). Mam mały lev, bo tylko 14 ale bardzo lubię moją postać mam dużo ubrań itp.... Tak dokładnie tylko raz miałam Vip-a.

    No to chyba tyle na mój temat i na temat MSP.

    DZIĘKI ZA ODCZYTANIE MOJEGO KOMA I DOZO MOŻE W REDAKCJI ;);)


    ~lolme / Asia


    Ps. Jeszcze dodatkowo moje info:

    MSP: lolme

    Skype: asia.gg.gg

    Konto Google: Asia Gołębiowska

      

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć! Mam na imię Gabrysia, Gabi, Gabriela jak wolisz. Może to dziwne ale mam 14 lat i chodzę do 3 gimnazjum, ponieważ moja mama wysłała mnie o rok wcześniej do szkoły. Bloguję od około 2/3 lat. Na chwilę obecną prowadzę bloga z opowiadaniem. Pasjonuję się aktorstwem, modą, sztuką i pisarstwem. Od kiedy czytam tego bloga chciałabym go prowadzić, a pisałabym posty o modzie i jakieś poradniki czy wywiady, gdyż jest to dla mnie łatwe. Jeżeli chcesz wiedzieć to piszę schludnie i bezbłędnie. Na MovieStarPlanet podpisuję się ANECZKA PL i gram od 2011 roku. Chcesz mojego maila? Proszę - damerys.kontakt@op.pl. Pozdrawiam, Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę! Zgłaszam się, raz kozie śmierć!
    Hej.
    Nazywam się Wiktoria i mam prawie 15 lat. Na MovieStarPlanet kryję się pod nazwą IzQaaax3. Przejdźmy od razu do Twoich wymagań, o sobie zbytnio nie chcę pisać, cii. Z interpunkcją, ortografią nie mam problemów, rzadko zdarzają mi się błędy, ale jak już zauważę "byka", to oczywiście poprawiam. Czas na posty mam, lecz gdyby coś się stało, że nie będę mogła pisać, błyskawicznie powiadomię Cię o tym. Co byłoby ich tematem, to jeszcze tego nie wiem, ale w czasie na pewno coś znajdę. Nie miałam jeszcze bloga, ale sądzę że mam full pomysłów i dobrze piszę. {doświadczenie z pisania wypracowań, reportarzy, sprawozdań itp.} Nie mogłabym pisać codziennie, niestety, ale 2 klasa gimnazjum to nie przelewki, LECZ BARDZO CHCIAŁABYM U CIEBIE PISAĆ! To moje marzenie. Posty zdawały by się na jakość. Obiecuję, że Ciebie nie zawiodę. A, zapomniałabym:
    Gmail - wikow232@gmail.com {podaję od razu, a co, może mi się uda. xd}
    Mam nadzieję, że pozytywnie odbierzesz moje zgłoszenie.
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich, i życzę powodzenia startującym w konkursie!
    ~Wiktoria♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepraszam, pomyliłam się, prowadziłam kiedyś jakiegoś bloga, ale już tam nie piszę.
    //Arwey.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.

    PS: Czytam ten blog od dawna c: a ten nowy jest świetny!
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku Nat, żyjesz tam? Powinnaś zdjąć moderowanie komentarzy. Nie będziesz miała czasu, aeby je akceptować. Zdejmij. Proszę...
    `m z anonima xD
    `Malinasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się na redaktorkę! :3
    Cześć jestem Angelika mam 13 lat. Moje hobby to rysowanie i blogowanie.
    Na MSP gram od 2013 roku, mój nick to Jesy <3 mam obecnie 23 level.
    Gram już 2 lata a gra nadal mi się nie nudzi!
    Pisałam już na kilku blogach o msp więc wiem na czym to polega.
    Błędów ortograficznych nie robię prawie nigdy.
    Bardzo chciałabym dostać szansę, ponieważ gdy 1 raz ogłosiłaś że szukasz redaktorek nie zgłosiłam się. Teraz uważam że dam sobie radę.
    Ps: czytam ten blog od dawna, a ten nowy jest świetny ;)
    ~ Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się! :) Mam na imię Natalia. Mam 12 lat. Na codzień zajmuje fotografią. Pisałabym tutaj regularnie tzn. codziennie. Bardzo dobrze wykorzystałabym szansę pisania tutaj. Pisałam już na 6 blogach, oraz swoim więc doświadczenie mam. Zazwyczaj moje notki są długie ale i sensowne i jak niektórzy mówią - ciekawe. Myślę, że spełnię swoje marzenie i będę mogła tutaj pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Heyos. Zwe się Julka i liczę 11 wiosen. Mój opis nie będzie normalny, gdyż jestem bardzo kreatywna. Z charakteru jestem miła, szalona i (jak wcześniej) wspomnialam kreatywna. Mam całą masę pasji! Nigdy nie umiem usiedzieć na miejscu! Kocham blogować, czytać, uprawiać sporty oraz.... spać! (Hah :D). Mam dużo czasu na posty. Piszę na blogu Shannon13 oraz Karoliny. Mam spore doświadczenie. Jestem w pełni nastawiona do życia i wiem, że marzenia się spełniają. Mam nadzieję, że i moje (czyli pisanie na tym blogu) się spełni. Jeżeli mnie nie przyjmiesz... postaram się to zrozumieć!
    ~Powodzenia wszystkim! ♥
    ~Pozdrawiam. Juls/wiolunia10x
    PS. Na MSP kryje się pod nickiem wiolunia10x. (Bez kropki.)
    PS2. GMAIL - julcia4x@gmail.com
    PS3. Super, że masz bloga o życiu! ♥♥
    PS4. Ile jeszcze będzie tych "ps" ? c;

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepraszam za błędy pod ostatnim komentarzem, ale piszę z tableta.
    ~Juls ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej!
    Nazywam się Ola, mój nick na MSP to lukcia321, na MSP jestem już prawię. Mam 5 z polskiego i zawsze dbam o ortografię. Pisałam też na innym blogu o MSP więc mam wprawę :3
    Lubię poruszać ciekawe tematy, lubię pisać różne opowiadanie, interesuję się muzyką ;3
    Na MSP lubię robić filmy oraz ArtBooki.
    Bardzo chciałabym tu pisać, i mam nadzieję że to marzenie się spełni :D
    Mam nadzieję że zostanę wybrana, bardzo mi na tym zależy ;)
    Życzę powodzenia innym ;)
    ~Lukcia ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na MSP już prawie rok. Mam nadzieję że Nat mnie wybierze, ale mam małe szanse...

      Usuń
  43. PS: Moja nazwa to nie moje prawdziwe imię ;3

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam 12 lat, a na imię Anastazja. Wygrałam dwa konkursy z orty. Na MSP kiedyś miałam VIP ale ktoś chyba je ukradł.Staram się najszybciej zrobić oficjalne konto bo obecnie takiego nie powiadam. Miałam swojego bloga ale wraz z utratą konta go usunęłam. Mam nadzieję, że mnie przyjmiecie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Hejjjj!
    Nazywam się Anastazja. Mam 12 lat.Wygrałam dwa konkursy z ortografii.Na MSP na razie oficjalnego konta nie posiadam. Mam wieeeeele pomysłów na posty i konkursy.Mam nadzieję, że mnie przyjmiecie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Porshia lepiej usuń te moderowanie komów, to ci przystwarza pracy

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie biorę udziału, ale chcę życzyć wszystkim powodzenia!
    Szczególnie Adzie! <3
    Pozdrawiam.

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
  48. Nazywam się Monika, mam 12 lat :3 Z ortogtafią okej, mam same 5 i 6 z polskiego , jade na konkurs ortograficzny z kolegą. Mój nick na MSP to MonikaDark <3 . Uwielbiam tworzyć i robić własne projekty. Kocham robić looki do konkursów. Na msp mam 23 lvl.
    POCZTA : MonisiaW.MW@gmail.com
    Z góry dzięki !
    ~Mona

    OdpowiedzUsuń
  49. Nat nat! Ja nie mogę jednak tu pisać! Nie publikuj mojego posta! Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  50. Nat, nie wiem czy mam jeszcze jakieś szansę, bo chyba dziś za późno, ale spróbuję.
    Nazywam się Dominika.
    Mam 10 lat ale ortografię mam świetną, w klasie jestem najlepsza z polskiego.
    Interpunkcję też.
    Na MSP gram już 2/3 lata.
    Bardzo lubię blogować.
    Mając 7 lat miałam pierwszego bloga!
    Którego już nie prowadzę. ;)
    Moje marzenie jest pisać tutaj.
    Pozdrawiam. ;)
    ~Domi♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)