Menu

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Odwzorowywanie strojów gwiazd na MSP - Ellie Goulding.

Cześć kochani!
Dziś przychodzę do Was  z moją serią "Odwzorowywanie strojów gwiazd na MSP".
Tak, nazwa jest dłuższa, ale chyba lepsza niż "Imię Nazwisko - MSP".
Tym razem będzie to Ellie Goulding. Jest to brytyjska wokalistka i gitarzystka.
Mam nadzieję, że większość ją zna!
Teraz przejdźmy do wersji MovieStarPlanet.
Strój Ellie, który spróbuję odwzorować:

To teraz biorę się za szukanie podobnych ubrań na MSP!

Jak to wygląda?
No, tak jakoś... Tak sobie...
Może opisze elementy?
Sukienka - Kolor może i dobry, sama nie wiem. Jednak ten pasek na środku...
Buty - Zupełnie inne. Nie wiem dlaczego akurat je wybrałam, ale jak tak na nie patrzałam to się wydawały nawet OK.
Włosy - I tutaj tak jakoś szukałam, szukałam. Zastanawiałam się nad tymi i je dałam.
Nie mam pojęcia czy one pasują.
Dodatki - Jest tu tylko naszyjnik. Chyba nawet jest podobny. Jak myślicie?
Ten naszyjnik to chyba rzecz, która najbardziej udała mi się w tym looku.

Co myślicie o tym looku? Udał mi się czy nie za bardzo?
Nadal jeszcze możecie pisać w komentarzach pomysły na serie! Czekam!
Dziękuje i pozdrawiam!
~Lyene

4 komentarze:

  1. Przecież tylko trochę trzeba poszukać i jest taka sama sukienka, włosy i buty :)
    Tak, tak sprawdzam jakie dziewczyny mają ciuchy. To nie fair! Macie więcej... :(

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)