Menu

niedziela, 19 kwietnia 2015

Ocenianie Artbooków #4 + Polecane piosenki!

Cześć kochani!
Tutaj Lyene.
Dawno nie było tutaj tej serii. Nie wiem czy przypadłą wam ona do gustu, ale zobaczymy reakcje po tym poście w komentarzach.
Taaak, nie wiem czy ktoś się zgłaszał więc wybiorę Artbooki moich znajomych i trochę  z top.
To zaczynamy i lecimy z pierwszym Artem!

furby

No, cóż, nie spotkałam się z takim Artem wcześniej.
To jest trochę takie jakby "przechwalanie się". No nie wiem.
Pomysłowość: Jak pisałam wyżej nie spotkałam się z takim Artbookiem.
No, pomysł taki, taki ... O jeju... 6/10
Estetyka Artbooka: Tutaj jest spoko, ale zdjęcie *tego czegoś* przysłoniło trochę tło. Było by o wiele lepiej bez tła. 8/10
Wykonanie/Całość: Hmm... Wykonanie całkiem... Chyba wyszło to co miała na myśli autorka.
9/10
Zdobyte punkty: 23/30. Dosyć dobrze.

(do gazetki msp)

Jaki słodki tygrysek *o*
Pomysłowość:  Jest to artbook, o tym za co autorka podziwia tygrysy.
Pomysłowe, super. 10/10
Estetyka: Jest dodane zdjęcie tygrysa, co wygląda lepiej niż tło. Pokazana jest MovieStar i napisy.
No, tutaj już się nie mogę przyczepić do niczego. 10/10
Wykonanie/Całość: W tle możemy usłyszeć piosenkę Katy Perry "Roar", która nadaje klimatu :3
Ogólnie chyba tworzycielka (jest takie słowo?) tego Artbooka uzyskała efekt, który chciała zobaczyć.
10/10
Zdobyte punkty: 30/30 - jak na razie najlepiej.

Tak, i to by były wszystkie Artbooki. Wiem, wiem... malutko, ale nie mogłam znaleźć jakichś ciekawych, itp... No, to tak na zachętę do odnowienia serii!

A żeby ten post nie był za krótki, to chciałam jeszcze polecić wam kilka piosenek.

One Last Time - Ariana Grande.
Dałam wersję z tekstem, no ale...
Polecono mi tą piosenkę i tak mi się spodobała...
Nie wiem za bardzo o co chodzi w teledysku, ale teledysk nie najważniejszy.

Za każdym razem - Jula

Piosenka jest taka "stara", ale za każdym razem jak się słucha to wpada w ucho.





All of me - John Legend

Przeszukiwałam YouTuba i znalazłam tą piosenkę, no i nawet warto posłuchać. Jest smutna, no ale to co :-)

Love Me Like You Do - Ellie Goulding

Może większość zna tą piosenkę, a jeśli nie, to polecam posłuchać, bo na prawdę wpada w ucho i aż się chce śpiewać. xD

No i to na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że się podobał!
Aha, i zgłaszajcie się ze swoimi Artbookami w komentarzach.
To już wszystko.
Pozdrawiam,

~Lyene

7 komentarzy:

  1. Kocham One Last Time ♥ Ogółem jestem arianator :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię Ariane Grande (: A co do serii to nie za bardzo mi się ona podoba ;/ Takie jest MOJE zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne piosenki :3 Polecam posłuchać ,,kiedyś odnajdziemy siebie,,. Kocham tą piosenkę ♥
    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się z Artbookiem:3 ,,Wesołych świąt" czy jakoś tak..możesz jednak sama wybrać .:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zgłaszałam! *^*
    No więc zgłoszę się jeszcze raz c:
    Mój nick: Pauli2
    Artbook: Skarbnica śmiechu.2
    Ocenisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten nick to Pauli2k, ucięło mi literkę >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. A art to ma być Skarbnica śmiechu.1 Pomyliłam się >.<

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)