Menu

środa, 15 kwietnia 2015

NOWY PLAN + Co będzie na blogu!

Cześć!
Tu ponownie Nat. Hmm... Odniosłam wrażenie, że część osob ma jakis problem z tym całym blogiem o zyciu. Niektorzy nawet mieli jakis problem, że chce tu pisac SAMA. Rozumiecie to? Problem ze chce pisac SAMA na SWOIM blogu. Po prostu troche śmiać mi sie zachciało. 
Dlatego mam małą zasadniczą informacje, aby zaspokoić nerwy hejterow. Będę miała swojego drugiego bloga, którego będę chciała rozwijać dalej. Po prostu zrobię bloga o zyciu, tego nie usunę, bo jest w Nim naprawdę wiele wspomnień i nadal zostanie żebyście mogli przychodzić i czytać sobie stare posty o MSP, jak będziecie mieli taką potrzebę. 
Ja tymczasem założę drugiego bloga, ktory juz niedługo sie pojawi i będziecie mogli śmiało wchodzić i go w koncu czytać. Większość osob cieszy sie z tego powodu, że będę nadal cos pisac i że nie bedzie to blog o MSP, ponieważ MSP to jakas porazka życiowa z tym momencie. I zgadzam sie z tym stwierdzeniem.
Chciałabym tylko powiedzieć, że jesli ten blog będziecie czytać, obserwować itp to po jakims czasie rownież będę nagrywać na YT. Obiecywalam to juz dawno, mam pomysł i wszystko da sie załatwić, tylko po prostu najpierw blog, potem YouTube.  Mowie tylko, że na blogu będą pojawiać się posty w miarę REGULARNIE! Czyli postaram sie, aby posty były codziennie, tak jak tutaj kiedys, kiedy grałam w MSP.
Na blogu nietylko będę opowiadała o swoim codziennym zyciu, ale tez o swoich pasjach, będę oceniać wszystko co popadnie, krytykować, faworyzować, dodawać jakies zdjecia, opowiadać, moze pojawią sie jakies fajne poradniki przydatne, moze opowiem o swojej przyjaźni (z kim najbardziej się zadaje), o swojej przeszłości, o rożnych ciekawostkach i mogę na koncu postów rownież polecać rożne blogi. Postaram sie by tak było pod KAŻDYM postem. 
Mało tego chciałabym podziękować:
Natasza Channel za przysłanie mi instrukcji do darmowego Sony vegasa pro na maila! Napewno skorzystam, gdy blog sie rozwinie.
Będę tez pisac o modzie, moze jakies serie z simsów? Polecała różne rzeczy, opisywała wycieczki, po prostu WSZYSKO.
Wtedy tez moze po czasie podam swojego Fb, zrobie stronę na fejsie do Lajkowala czy cos, ale to tylko po czasie jak wyjdzie.

Mysle, ze to o wiele ciekawsze niż ciagle w kółko i to samo o MSP.
Bedzie wiele wszystkiego i będziecie mogli do mnie napisac w każdej chwili. Włożę w tego bloga swoje serce ❤️
Mogę to obiecać.

Kto będzie czytelnikiem?
Liczę każdą jedną wspaniałą osobę, jaką jestes wlasnie TY za to, że mnie doceniasz. 
Nie zapomnijcie, że nie wykluczam YouTube. Po rozwinięciu się bloga będę rozpoczynała już swój kanał pod nazwą, którą juz właściwie wybrałam. :D
Na koniec na blogu rownież będą pojawiać się rożne konkursy, ale o tym juz pózniej! (do wygrania zapewne przedmioty lub rzeczy)
Mam nadzieje, ze będziemy sie wszyscy dobrze bawić!
Hmm, tylko jeszcze trzeba pomysleć nad linkiem do bloga i myślę, że jakis tydzien lub dwa i będę mogła juz opublikować bloga i się Nim podzielić z Wami. :)
Chcialabym podsumować posta i powiedzieć co znajdzie się na blogu. A więc będą się pojawiać posty o:
- Życiu codziennym,
- Krytyce,
- HOT or NOT,
- The Sims 4,
- Ocenianiu ciuchów,
- Poradach,
- Poradnikach,
- Gwiazdach,
- Plotkach,
- Odpowiadaniu na pytania,
- Polecaniu,
- Ciuchach,
- Wystrojach,
- Dodatkach,
- Perfumach, 
- Makijażu,
- Sesjach,
- Zdjęciach,
- Przyjaźni,
- Szkole,
- Nauce (moje sposoby na naukę)
I wiele, wiele innych!

W sumie cieszę się, ze zdecydowałam sie założyć innego bloga.
Ci co będą chcieli mnie czytać mogą czytać mnie tam szczęśliwą jak kiedys, a w sumie nie ma sensu nagle robic z tego bloga czegos o zyciu, skoro jest tutaj ponad 2100 postów o MSP. Wiele osob ceni moje posty za prawdziwe, szczere i dlatego lubią mnie czytać, a więc zapraszam dalej! 

To tyle na dzis, dziękuję ❤️

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat

34 komentarze:

  1. Super, super i jeszcze ras super! Nie mogę się doczekać, aż przeczytam Twojego pierwszego posta! 😘♥Dziękuję, dziękuję ♥
    Ps.Z góry przepraszam za wszelkie błędy, które się tu mogą pojawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że się cieszysz! ❤️
      ~Nat

      Usuń
  2. Zmarnowalam 2 lata na MSP. Jaka ja bylam glupia.... ciesze się ze będziesz dalej pisać :) /Dih

    OdpowiedzUsuń
  3. O jenyy... <3 <3 <3
    Nie mogę się doczekać. ♥
    Będziesz #fejmę mówię ci. <3

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no ja mysle! :D
      Nie no, zobaczymy jak będzie. ;)
      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
  4. Fajnie c: Poczytam, coś o tobie ;>: Ale...trochę jak to czytałam odczułam jakbyś pisała ten początek na mój komentarz...taka ,,obraza" na tle posta.ALE to tylko moje odczucia.:( Eeh...nie bądź zła..ja tylko wyraziłam w tedy swoje zdanie.To prawda ? To na początku posta???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie było to o Tobie. :)
      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
  5. Nat, cieszę się że zakładasz bloga o sobie. Też założę, zaraz. Zapraszam. Będę u Ciebie stałą komentatorką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
  6. Świetnie, ja też zakładam bloga. U Ciebie będę komentować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę drugiego bloga odwiedzać codziennie :D. Wiadomo że masz już jakieś doświadczenie, a raczej wielkie doświadczenie, to będzie miło go czytać ;). Nadal nie mogę się doczekać ciebie na yt bo chciałabym usłyszeć twój głos itp. c: No to co nam tylko potrzeba? Cierpliwości na nowego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze czekałam prawie rok czasu na bloga o życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się,że zakładasz drugiego bloga i napewno będę czytelniczką? Ale mam pytanie. Czy redaktorki zostaną na tym blogu i będą pisać,czy go zawieszasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaną, o ile będą chciały ;)
      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
    2. Czyli będą miały pełny "dostęp" do bloga, Ty będziesz tylko nadzorować?

      Usuń
    3. Będzie tak jak jest teraz :p
      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
    4. Ale ja nie bede pisac, wiec tak jakby będę sprawdzać itp

      Usuń
  10. No i prawidłowo! :D
    Na pewno nowy blog będę czytać, tego pewnie też, ale rzadko.
    Czekam na efekty i życzę powodzenia! :))
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napewno będę czytał *-*
    Kocham czytać o życiu innych ludQów.
    Tylko nie oddawaj tego bloga nikomu!!!
    Usuń redaktorów :)
    Bo po co oni będą?
    No... po nic.

    ~1szymon102 (beka z całego MSP)
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty po co tu będziesz?
      Po nic!
      Więc sio sio
      #OREFUAR

      Usuń
    2. Na pewno *

      Usuń
    3. NO BEKA Z SZYMONA :').
      Kup rozum (y) :w:
      Hejty LECO ?
      ~iue
      Pozdrawiam twój mózg szymon o ile fo masz >…<
      Redaktorki mają zostać.
      Szymon Hejtuj :"").

      Usuń
    4. Dajcie mu spokój. Ból dupy bo napisał co myśli?

      Usuń
    5. Im bardziej chodzi o te "#OREFUAR" :/ Które irytuje WSZYSTKICH!

      Usuń
  12. Nat, a udało się pobrać?
    Cieszę się! Jesli ten blog zostanie, to raczej rzadziej tu bede wchodzic. Nie kreci mnie juz msp. Ale na twojego bloga - owszem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie próbowałam, iż muszę całkiem oczyścić laptopa - jest zmasakrowany. Mam nadzieje, ze po oczyszczeniu dysku. Zaktualizowaniu całego systemu i ustawienia laptopa do ustawień fabrycznych pomoże i wtedy będę mogła próbować :)

      Usuń
  13. Tak !! =) Nareszcie tak długo czekałam na powstanie bloga o życiu :3 Napewno będę czytać !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tu kunaa może mnie ktoś znaa, por, wiesz że kuna zawsze jest z porem c: pzdr, i tak wgl kiedy bendziesz pogadać na tiny? XDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla tego ja właśnie nie odeszłam z msp sama pisze bloga też i nagrywam na yt ale co z tego wene czeprałam z twojego bloga byłam tak za faacynowana tobą , a toraz,co poprostu se piszesz że odchodzisz
    Wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd Sorry za błędy pisze z felefona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd?
      Zastanów się co piszesz.

      Usuń
  16. TheButterfly to jej decyzja, i to nie jest wstyd. Teraz nawet MSPowicze piszą że grać na tym to wstyd.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)