Menu

czwartek, 23 kwietnia 2015

NOWY BLOG! LINK W POŚCIE!

Cześć!
To już ten czas! Wreszcie skończyłam mojego nowego bloga. Nie chcę już wracać do tematów o MSP, mam nadzieję, że miło będzie się Wam czytało mój nowy blog. Notki postaram się pisać codziennie, oczywiście pierwszym postem jest post "O mnie", czyli nic innego jak post powitalny.
Bardzo męczyłam się z wyglądem bloga, nie wiem czy wyszedł, czy nie, ale starałam się mocno i jeszcze pewnie coś dodam, bo to nie jest skończone. Przyda się chyba jeszcze jakaś muzyka i tego typu rzeczy.
Dodałam również chat, abyśmy mogli dalej pisać. Długo zastanawiałam się, czy dodać ten chat, czy też nie, ale dałam się przekonać i znajdziecie go u góry w menu pod nazwą "Chat".
A więc, to chyba ten czas, aby podać Wam linka.....
Zapraszam! DZIEWCZYNA Z XII WIEKU < kliknij
Mam nadzieję, że wszystko się spodoba i będzie super. Nazwę postanowiłam wybrać taką, bo bardzo mi się spodobała, kiedy ktoś podsyłał mi pomysły na nick na YouTube.
A właśnie. Już jutro nowa notka. Prawdopodobnie o YouTube jak już obiecywałam w poprzednich postach.
To CHYBA mój ostatni post na TYM blogu, ale nie kończę z blogowaniem. Będę tego bloga pilnować, a wygląd pewnie zmienię za jakiś czas na jakiś wiosenny lub po prostu zwykły, żeby potem nie zmieniać już.
Zapraszam do czytania i obserwowania bloga, bo również dodałam gadżet z obserwatorami bloga. Na razie jest 0, bo dopiero go opublikowałam, więc jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do obserwowania.

No to chyba na tyle!
Zapraszam do komentowania i czytania mojego nowego bloga.
Przyda się jakieś małe wsparcie, mam nadzieję, że nie popełniłam błędu zaczynając od nowa :D

Pozdrawiam
~Nat

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cudownie! :D
      Przeczytałam już pierwszego posta :)
      Czekam na kolejne ;-)

      Pozdrawiam
      ~Marta
      (Na MSP: martynakrolewska10)

      Usuń
    2. Sorry, byłam na fonie i niechcący kliknęłam ,,Odpowiedz" ;-;

      Usuń
  2. Bardzo się ciesze, że masz tego nowego bloga!
    I mam pytanko,bo wchodząc na telefon na bloga, jest taki jaki na kompie i trochę się ciężko czyta itd.. Możesz coś z tym zrobić? ..

    Pozdrawiam
    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Natalio!
    Mam taką jakby wiadomość do Ciebie. Mam nadzieje, że przeczytasz. A jeśli nie, no to rozumiem ;/

    No dobrze.
    Wiem, że cieszysz się z nowego bloga o życiu, bo MSP Cię nie kręci.
    Nowy blog super, itd.
    Ale co z tym blogiem?
    Wiem, są redaktorki.
    Ale co jeśli Msp już też je tak nie kręci?
    Może piszą tak na "przymus", bo na blogu chcą zostać, bo jest wspaniały...
    Na twoim miejscu dałabym dziewczynom "wybór".
    Na Moviestarplanet już nie ma tak dużo pomysłów na posty, jak na przykład życie... Czy też wyrażanie swojej opinii na temat...

    Nat, czy teraz to prawda, że blog upada?
    Nikogo, prawie nikogo nie kręci już ta różowa gierka.
    W komentarzach ludzie piszą przykładowo: "Na drugiego bloga będę wchodzić codziennie, ale na tego rzadziej".
    Może ta różowa kucykowa gierka już na prawdę zgniła, że tak powiem.
    Natuś, pomyślałaś o tym?
    Nie wiem czy ten komentarz Ci się "spodobał".
    Mam nadzieję, że przeczytałaś :)
    Mam nadzieje, że wyciągniesz z tego jakieś wnioski.
    O jeju rozpisałam się, przepraszam :(

    Serdeczne pozdrowienia!
    /Patrycja N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tez tak uważam. Dlatego wlasnie mam NOWEGO bloga. Wszyscy odchodzą z MSP, a ta gierka i blog nie mają juz sensu, bo jest to po prostu NUDNE.
      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
  4. Dziękuję, że wykorzystałaś moją nazwę w linku ^.^ To wiele dla mnie znaczy, cieszę się, że Ci się spodobała :) Na pewno będę czytać bloga. Pozdrawiam,
    Pauli2k




    xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)