Menu

czwartek, 30 kwietnia 2015

Nowe tło !

Cześć!
Dzisiaj na MSP przyszedł nowy konkurs. Nazywa się Gosplay Cool
Będę oceniała tło, ubrania, rzeczy i animację.

Tło:
Tło mi się podoba. Pasuje do konkursu. Przedstawiony jest sklep z zabawkami. Sceneria kosztuje 400 sc i nazywa się Conventiol Hall. Jest ono dla zwykłych użytkowników.
Oceniam na 8/10 pkt

Ubrania:

Ubrania są ładne,ale ciężko utworzyć z nich jakiś imponujący komplet. Jeśli chodzi o konkurs to stroje są trafione w 100%. Wyglądają tak bajkowo!
Oceniam na 6/10 pkt

Rzeczy:
Nie wiem dlaczego,ale nigdy nie zaglądam do rzeczy w czasie nowej kolekcji. Potrzebuje coś do pokoju czy do filmu,zobaczę,ale tak to jestem do tyłu.
Większość mi się podoba,ale ten plakat po 200 sc i ta krzywa lampa nie wiem co to dokładnie jest mi się nie podoba...
A te wielkie oczy są na ścianę?
Oceniam na 7/10 pkt

Animację:
Animacje są dość ciekawe. Nic dodać nic ująć. Może przejdę do oceniania
Oceniam na 8/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 29/40 pkt

Widziałam,że już jedna redaktorka dodała look'i z tej kolekcji. Ode mnie pojawią się jutro. Mam dla was informację. W komentarzach możecie mi zadawać pytania a ja chętnie na nie odpowiem w oddzielnym poście.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

2 komentarze:

  1. Wiesz, nie bądź zła, ale moim zdaniem odgapiasz posty od jesy MSP. Macz juz dwa bardzo podobne do niej ://

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)