Menu

niedziela, 5 kwietnia 2015

Niespodzianka- cała prawda o mnie.

Hej!
Zacznijmy, od tego, że za 7 godzin mam koniec bana. A tą "niespodzianką" troszkę z dupy, jest kontakt do mnie. A więc zacznijmy od lóg. Tak. Zrobiłam uch dwa. Bo zdążyłam ich zrobić tylko tyle. Jak wspominałam wcześniej mam bana, na dwóch kontach. Ale o Amye nic nie mówię. No. A więc zapraszam.
O jeju, Kocham! Ta elegancja. Logo, jest wykonane w pizapie (wiem), ale tylko je tam kadrowałam, w sumo paintcie (efekty, warstwy), o kurde. Już chciałam zdradzać mój program do zdjęć. O boże. Dobra powiem. Przerabiam w befunky! Jest to świetny program. Można tam dużo poprawić. Poprawiam sobie tam wory pod oczami. Boże, co mnie natchnęło, żeby się ujawnić? Nie wiem. Ale kontynułując, program jest warty polecenia. Aleksnadra, prosiłaś mnie o logo. Myślę, że wyszło. Wyobrażałam sobie je gorzej.

Kornelia. Nareszcie się doczekałaś. Logo, miało być inne. Wyszło, na takie mega słodkie. A jeszcze coś o befunky, jest to darmowy program. Prawie za każdym razem jak tam jestem, robię waszym logom moviestar, szminkę, pasemka i oczy. Retuszuję niedoskonałości. Dzięki temu, tak cieszę się z efektów. Tak, czcionka z pizap'a. No cóż. Przyznam, jestem leniem. Nie chciało mi się pisać w befunky, mimo tego, że mają tam mega czcionki. Okej. 
Dobrze. Teraz przejdźmy do, mojej złej stronie. Przeciwieństwem czarnego, jest biały. Moim przeciwieństwem, jest szczęście.

Tak naprawdę, w moim życiu nigdy nie było kolorowo.

Ale was to nie obchodzi. Dostałam kilka wiadomości na MSP, że jestem rozpieszczonym dzieckiem, któremu niczego w życiu, niczego nie zabrakło.

Tak nie jest. 

Myślicie, że jestem ciągle szczęśliwa. Moją piętą achillesa, jest wrażliwość. Próbuję być twarda. Ale nic mi się nie udaje.
Próbuję to ukryć.
Również mi się nie udaje.
Niby hejty, mnie nie obchodzą. Prawda jest inna. Boli mnie. Boli mnie to, co piszecie. Próbuję, próbuję tego nie pokazywać.
Ale mi się nie udaje. 
Płaczę na każdych filmach. Jestem osobą, która bardzo przejmuje się opinią innych. Już się nie zmienię. W klasie czwartej, byłam bachorem którego nie obchodzi nic. Do czasu. Teraz też tak było. Do póki nie obejrzałam- Gwiazd naszych wina. Od tygodnia, ani razu nie przeklnełam. A zdaża mi się to naprawdę często. Taka jestem. Często płaczę. Ten film, uświadomił mi, że nie można, być przez całe życie, smutnym z powodu odejścia jakiejś osoby. Film, uświadamia jak ktoś może wpłynąć na innego człowieka. Wy, wpłynęliście na mnie. Jestem milszą osobą. Ale, jak każdy- mam swoje minusy. Potrafię wyzywać najbliższych od najgorszych. Moje emocje, są nie do opanowania.
Prawda jest taka, że ciągle płaczę. Moje życie, jest takie jak moja przeszłość, nudne i bez sensu. Staram się walczyć.
Nie udaje mi się.
Moje życie jest zagadką, którą w ciąż odkrywam. Codziennie płacze.  Chciałabym,żeby to były łzy szczęścia. To cała prawda o mnie.
Nigdy nie byłam, nie jestem, nie będę optymistką. Moje pesymistyczne życie doprowadza mnie do szału. Dziękuje za wysłuchanie. Nie będę się już żalić, bo hejty polecą. Przejdźmy do niespodzianki.
Ujawnię wam kontakt. Dzięki któremu, możecie do mnie napisać. 
Kontakt:
Transformice: Lanalyee (konto, jest mojej koleżanki, oddała mi je przy 32 lvl'u, wiem nick podobny do byłej redaktorki u Abieski)
Ask: http://ask.fm/Alicjasejestemitetego Będę wdzięczna za like, i obserwowanie. :) Tam, dowiecie się o mnie więcej.
Google: Alice917naMSP@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/alicja.borychowska.1 Za like pod zdjęciami się nie obrażę. (Boże, co ja robię?)
MSP: Alice917, AmyeBrook
Tumblr: Nie mam
Instagram: Nie mam
Snapchat: Może założę, chcecie?
To tyle, przed chwilką założyłam aska. Żebram o lajki i obs. wiem. Ale chcę wiedzieć, czy ktoś to czyta. Popytajcie :*
PS: Konkurs, się kończy. Otrzymałam bardzo mało lóg. Śpieszcie się. I dodatkowo, podnoszę wartość listy życzeń do:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
 1200 sc! (prezenty)



ALICE917




15 komentarzy:

  1. Rozumiem cb, ale pamiętaj że należy mimo wszystkich przeciwności myśleć optymistycznie :) Smile please
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cb ale należy zawsze myśleć optymistycznie. Nie przejmuj się hejtami, żyj chwilą. Smile please :)
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  3. Smile please. :)
    ~Shakira51001 (życiowy optymista)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób mj logo ! :c
    nick : Meiye
    -||- : MonikaDark <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem taka jak Ty. Ciągle płaczę. Uwielbiam Cię, kochana. ❤

    ~Selenaxs5

    OdpowiedzUsuń
  6. Parę błędów widzę. ;//

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Fajnie, że powiedziałaś coś o sobie. Ja też się przyznam. Jestem optymistką, ale to BARDZO wrażliwą. Często płacze.. Czasmi nawet jak ktoś mnie zdenerwuje to zamiast być zła, to ja siedze i płacze.. :c Jesteśmy w pewnym sensie do siebie podobne. :')

    Pozdrawiam
    Kangurek19
    #Werczi (Weronika)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka Ty śliczna, przejrzałam Twojego Fb*.*
    Bym zaprosiła, ale boję się do siebie przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaprosze na fb, a co.
    Polajkuje na asku, a co. O ile bedziesz miala jakies odp XD
    W sumie, ja tez mam roznie, uwazam ze wszyscy oceniaja mnie inaczej, ale szczerze nie powinnas tak pisac, jeszcze sie dobijasz :)
    Ja mimo wszystko staram sie wspominac tylko dobre chwile, dlatego ciagle jestem szczesliwa.
    Pozdrawiam i powodzenia, kiedys napewno to zrozumiesz, byc moze wchodzisz juz w "ten" wiek, heh :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwracaj uwagę na ortografię, błędy podkreśla, bo widzę parę błędów, np. "kontynułując". Niektórych to razi w oczy. Popracuj, proszę, nad tym, posty będą o niebo lepsze.
    A co do błędów interpunkcyjnych to się wypowiedzieć nie mogę, gdyż średnio zwracałam na to uwagę, ale też to kontroluj.
    I nie, to ma być hejt. To zwykła rada. Nie chcę Cie urazić w ten sposób.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kornelka zamawiała logo ? Łał pięknie ci to wyszło *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mm przykro mi ale NIE przejmuj się.Blog nie ma dużo Hejterów a wszędzie musi być jakiś Hejter!Bo, to zakompleksione dzieci które
    są zazdrosne ,że same nie mogą nic osiągnąć.A opinie to opinie
    Jeśli więc są słabe oznacza że Post był słaby.Dla, tego poprostu bąć obtymistką.Posłóchaj ja też czasem mam ochotę płakać na przykład gdy jestem zła i leci smutna piosenka zaczynam płakać*,*.To ja AlicaV1a ;) Do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na jakiego gimaila wysłać logo dasz zaproszę cię do znajomych

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przejmuj się głupimi hejterami. Wiem, że to trudne i zawsze człowiek zadaje sobie pytanie co robię nie tak? Ale przejmowanie się tym jest jeszcze gorsze. Zastanów się kim tak na prawdę i czy warto się na nich złościć twoje życie nie powinno być uzależnione od ludzi, którzy cię nie znają i nie mają wpływu na twoje życie. Przemyśl to ;).


    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, piękne logo.. Dziękuję ! ♥
    ~ Marta
    kornelia123lol

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)