Menu

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Naprawiony laptop + Nazwa (pilne)

Czesc!
Chciałabym poinformować czekających na moj nowy blog, że naprawiłam laptopa!
Niezmiernie sie ciesze, ze w koncu wzięłam to w swoje ręce.
Dlatego juz dzisiaj chce wziąć sie do roboty i robic juz nowego bloga. Myslalam nad kolorami jasny róż i biały z elementami czarnego lub miętowy, biały oraz czarny lub szary.
Zobaczy się zresztą.
Mam tylko pilną sprawę do Was. Potrzebuję jakis fajny adres bloga wymyślić.
Nie mam kompletnie pomysłów, moze troche mnie zainspirujecie?
W pierwszym poście na blogu opowiem tez troszke co bedzie z tym YT itp. Chciałabym powiedzieć, ze dzis pobiorę ten program do którego dostałam instrukcje na e-mailu od Nataszy (o ile pamietam)

To chyba na tyle, a swoje pomysły piszcie w komentarzu!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat

22 komentarze:

  1. Hmmm adres? zycie-nat.blogspot.com lub ciekawostki-o-moim-zyciu.blog spot.com lub liczba mnoga do tego 2 to ciekawostki-o-naszym-zyciu.blog spot.com po co ta liczba mnoga? Jak będzie was parę to zmienisz adres bloga na ten w liczbie mnogiej, a jak będziesz tylko ty to wiadomo, że w liczbie pojedynczej.
    ~Indocrine

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzien-z-zycia-Natalii xd. Wiem, slaby pomysl XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poznajcie-mysli-nat. ? Może.
      mojdzienzyciowypl.

      Pozdrawiam.

      PatQa.
      Zapraszam do mnie

      Usuń
  3. Hmm.. tez ciezko mialam z blogiem .. :( NAPISZE JAK COS MI FPADNIE (SPECJALNE ORTO)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. O taak. <33

      ~Tuńczyk
      `Moviepianka
      /Tuna

      Usuń
  5. Natalia-nataalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że laptop naprawiony xD
    A jeśli chodzi o nazwę to może coś po angielsku? Albo jakiś fajny cytat xDD
    Albo coś z tego?
    ~Rzygam Teczo
    ~Zapiski Wariatki
    ~Z pamiętnika Nat
    ~Moja codzienność
    I tym podobnym . :D
    ~Lyene

    OdpowiedzUsuń
  7. natnatusiowypl.blogspot.com
    dzienniczeknat.
    zycienatkipl
    sprawadlanatpl
    sprawanatuski
    mojezyciemojasprawapl

    OdpowiedzUsuń
  8. The-story-of-my-life? O ile nie zajęty ;-;
    Julciaczeq ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyna-z-wanny <- ?
    Albo coś takiego...:
    nat-life
    i-am-nat
    n-jak-natalia (???)
    to-nie-pamiętnik
    natalia-porshia-real-life
    *-*

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
  10. NastleeLife.blogspot.com
    Lub
    Nastlee-Life.blogspot.com
    TAK TAK WIEM WIELKA RÓŻNICA XDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Proponowałabym coś z angielskiego :) To przyciąga uwagę :) Może .. Queen- of- happy- ending. Tak na szybko wymyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie!
    Nie mogę się doczekać :)
    Nazwa....

    No nie wiem, spróbuję pomieszać coś z kolorami bloga...

    the-pink-life-of-a-girl.blogspot.com
    the-web-diary-of-nat.blogspot.com
    virtual-book-of-life.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, nie mam pomyslu.
    Ale w sumie, moze cos zwiazanego z Twoja (przyszla) nazwa na YT? :)
    Jak nie, to podoba mi sie to kobietazkubkiemherbaty (4 czy tam 5 komentarz)
    Pozdrawiam, N

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm..może .. ,, NataliaBlog.blogspot.com
    Lub : Natalia-Blog-o-życiu.blogspot.com albo NataliiMyśli.blogspot.com lub WedługNatalii.blogspot.com / chyba ze zakładasz go na jakimś innym portalu. Albo.. NatalaAtakuje.blogsspot.com. czy PoznajNatalię.blogspot.com może być jeszcze ŚwiatWedługNatalki.blogspot.com czy to wszystko tylko zamiast Natalki twój wiek..nwm 13lat? > (...) 13latki...
    Mam nadzieję że któryś się spodoba i ktoś chociaż raz wybierze coś o de mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Natyy-routine.blogspot.com , My-daily-routine.blogspot.com , Life-nat.blogspot.com , This-is-my-pink (lub black)-life.blogspot.com Crazy-nataly.blogspot.com Moje-zwariowane-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm... Może... natowe-życie.blogspot.com xd
    ~Tenczusia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepiej by było coś związanego z przyszłą nazwą na yt aby było łatwo znaleźć bloga np. *nazwakanału*-life.blogspot.com czy *jakaśtwojacecha*-*nazwakanału*.blogspot.com. Za dużo nie pomogłam bo i tak musisz trochę się nasilić aby był fajny link xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz masz bardzo oryginalna nazwę bloga nie kierowalabym się w stronę moje-zycie.blogspot.com mysle
    żebyś w nazwie bloga mówiła o tym co lubisz, o twoich paskach. Sama ci raczej nie pomogę. Wybieranie nazwy jest trudne ale powinnas to zrobić sama.

    Pozdrawiam KAROLA

    Ps pisze z telefonu wiec moze nie być przecinka lub ogonka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może tak: jeśli na YT nie będziesz się nazywała Dziewczyna z XXI wieku, to moż3 być adres: dziewczyna-z-xxi-wieku.blogspot.com, life-of-natt.blogspot.com, trochę.zwariowana.dziewczyna.pisze.o.życiu.blogspot.com, całkiem-norm@lna-na100latka-lol.blogspot.com czy coś takiego... Podobają Ci się moje adresy? Będziesz pisać o życiu prawda?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)