Menu

niedziela, 26 kwietnia 2015

Moje propozycje looków do czwartkowego konkursu.

Cześć kochani!
We wczorajszym poście napisałam, że jeszcze wczoraj coś napiszę, bo byłam z rodziną w restauracji na jakimś 50-leciu i myślałam, że przyjedziemy przed 21, a jak wróciłam do domu było po 24.
Pewnie zauważyliście już wyniki konkursu. Tak, gratuluję dziewczynom, na pewno będzie się Wam tu miło pisać!
Dobrze, przejdźmy już do tematu posta.
W czwartek na MSP pojawił się nowy konkurs -Sports Deluxe.
Przygotowałam dla Was MOJE propozycje looków do tego konkursu.
Lećmy z pierwszym!

Całkiem. Nie wiem czy mi wyszedł, chyba tak. Jest na sportowo.
Kolory bardzo mi się podobają.
Całość to 2950 SC.
W koszyku mamy 4 rzeczy:
~Czapka
~Włosy
~Strój: koszulka, spodenki, bluza
~Buty
Kupiłabym, ale posiadam tylko 450 SC.

Podoba mi się. Kolory ok...
Niestety kokarda i buty nie są z tego konkursu - nie mogłam dobrać odpowiednich.
Cena wynosi 2225 SC. Nie drogo.
W koszyku znowu mamy 4 rzeczy:
~Kokarda
~Włosy
~Sukienka
~Buty


Tutaj trochę mniej mi się podoba. Kolory trochę pomieszane.
Znowu dodałam tą kokardę i buty  nie z tego konkursu.
Cena to 2425 SC.
I kolejny raz mamy 4 rzeczy:
~Włosy
~Kokarda
~Strój
~Buty




Oj, masakra. Zabijcie mnie za to. Kolory pomieszane. Nie mogłam znaleźć tego odcienia na bluzce.
M-A-S-A-K-R-A.
Koszt tego brzydkiego looka to 2625 SC.
Tym razem w koszyku mamy 5 rzeczy:
~Włosy
~Czapka
~Koszulka
~Spodnie
~Buty

No, i to wszystkie moje stylizacje do tego konkursu.
Mam jeszcze taką informacje: od czwartku tego tygodnia do niedzieli nie będę pisać postów, ponieważ będzie majówka, a ja jadę do babci i będę odcięta od internetu.
Postów na tym blogu pewnie nie zabraknie, bo doszły nowe redaktorki c:
Ach, chciałam jeszcze powiedzieć żebyście pisali propozycje na serię dotyczącą MovieStarPlanet.
I to by było wszystko w tym poście!
Pozdrawiam,
~Lyene ♥

2 komentarze:

  1. Nowa seria : muzyka i pasujące do niej moviestars
    lub Jak zrobić fajny projekt albo arta ! Pozdrawiam SWEETyolo04 #POR

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER!:)
    http://mspzwariowalo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)