Menu

wtorek, 28 kwietnia 2015

Mam logo + Wybór serii

Hey! Tu Sandra. Przed chwilą zrobiłam sobie logo. Jak już wspominałam nie jestem dobra w ich robieniu także stworzyłam 'proste' logo.
Chciałabym, żeby wybraliście z kilku serii tą jedną, którą mam prowadzić.
Metamorfoza zwierzaka - Wybieram jakiegoś zwierzaka ze sklepu i dodaje mu ubrania dla MovieStars. Na pewno będzie śmiesznie. c;
Wyczaj fejma - Ohh robiłam tą serię na innym blogu! Bardzo przypadła czytelnikom do gustu także tu też ją może zrobię. Polega to na tym, że robię screena jakieś strony z rankingu. Opisuje jakiegoś użytkownika z niej, a Wy zgadujecie kto to. Kto jako pierwszy udzieli dobrej odpowiedzi w ciągu 48 godzin otrzyma prezent z l.ż.
Gazetka MSP - Z tym się najbardziej obawiam. Wiem, że istnieje strona strona do robienia gazetek.  Poćwiczyłabym sobie czy wgl. mi coś z tego wyjdzie, a jak tak to co miesiąc lub dwa będzie gazetka. W środku zrobię jakieś dowcipy, nowości, konkursy itd.

Także napiszcie w komentarzu, która seria Wam się najbardziej podoba.
Oj! Krótki post. Tak wiem. Gdy określicie się z serią to posty będą dłuższe, bo na razie nie wiem o czym napisać..Niczego nowego na msp nie ma. O kształtach w ArtBookach ktoś już chyba pisał.
Chwila sprawdzę.
*sprawdzam*\
*już*
Dobra chyba nikt o tej nowości nie napisał, a jeśli tak Sandra jest ślepa pzdr ;-;

Mam nadzieję, że któraś seria Wam się spodoba, a tymczasem się żegnam.

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, ze zrobisz gazetki o msp. Ta strona to wix.com trochę o niej czytałam. Bardzo lubię czytać takie gazetki więc popieram pomysł i mam nadzieję, że będzie się rozwijał. Pozdrawiam KAROLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga wyczaj fejma (y)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozesz zrobić dwie :) ???
    Dwie pierwsze są super, nwm którą wybrać !
    vajletaaa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)