Menu

czwartek, 9 kwietnia 2015

Małgorzata Socha - Wersja MovieStarPlanet

Cześć!
Dziś postanowiłam zrobić ciąg dalszy mojej serii, ponieważ zauważyłam, że jej dawno nie było.
Miałam problem z wybraniem osoby, którą odwzoruję, więc zadałam pytanie na zapytaj.onet.pl i dużo osób wybrało Małgorzatę Socha.
Jest to aktorka. Dosyć znana. Występowała głównie w serialu BrzydUla.
Do tej pory jej nie znałam. A jak wy?

 No to teraz czas na moją wersję MovieStarPlanet. Na początek strój, który odwzoruję.
Zwyczajna, czarno-biała sukienka i buty. Zobaczymy czy sobie poradzę.
Co mi wyszło?
No Lyene, nawet, nawet.  Według mnie wszystko jest ładnie i chyba mi wyszło. Do tej sukienki wykorzystałam krótką bluzkę na ramiączkach i czarną spódnicę. Buty myślę, że mają za jasny kolor ;/. Włosy chyba są podobne jak na zdjęciu.  W koszyku są 4 rzeczy. Włosy, koszulka, spódnica i buty. Całość kosztuje 2250 - dla niektórych drogo, dla niektórych tanio.

Teraz chciałabym dodać nowość do tej serii. Czyli ocenianie od 1 do 10 jak mi wyszło. Czyli w komentarzach oceniacie moją wersję 1-10. Rozumujecie? Jak zawsze do tej serii piszecie w komentarzach kogo mam odwzorować następnym zdaniem i czy mi wyszło, czy nie wyszło...

 Aha i jeszcze coś. Kilka osób pisało do mnie, żebym podała swoje aski, gg itd.
Więc teraz podam wam jak możecie się ze mną skontaktować.
Mój ask.fm - ask.fm/chomik567
MovieStarPlanet - Lyene
Transformice - Natkaiipatka
Mój gmail - sweettosia123@gmail.com
To wszystko, co mi przyszło do głowy. Jeśli jeszcze coś sobie przypomnę, to dopiszę.
A więc teraz to by było już wszystko.
Pozdrawiam,
~Lyene


4 komentarze:

  1. Według mnie pasuje tu tylko bluzka, spódnicy jest dużo które mogłyby zastąpić tą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób Lodovice comello

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz zrobić np...Banshee (ale z tego co pamiętam to już chyba kiedyś była).
    Mam małę pytanko. Poleciłabyś mojego bloga msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com ?
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  4. ja oceniam 7/10 dość fajne! na prawdę. super extra! mogłabyś polecić mój blog o msp? olenka-i-wika.blogspot,com . to nie możliwe , masz tyle wyświetleń! :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)