Menu

niedziela, 26 kwietnia 2015

Logos Effects #4 #AIW

Hejcia!
Dzisiaj przychodzę do Was, z już czwartą częścią Logos Effects. Przygotowałam rano kilka lóg. Z niektórych jestem bardziej zadowolona, a z niektórych mniej. A więc zapraszam do oglądania. Z góry dziękuje każdemu, kto zgłosił się po loga. W komentarzach możecie nadal się zgłaszać. Dalsze zgłoszenia w innych tego typu postach, nie będą brane pod uwagę. Więc jeśli chcecie abym zrobiła i pokazała Wam logo które dla Ciebie zrobiłam, to to jedyna szansa. Jeszcze raz zapraszam, i życzę powodzenia osobom które startują tutaj w konkursie na redaktora, trzymam kciuki! 

Oliwiazawadzka123








19 komentarzy:

  1. Poproszę logo!
    Nick: Indocrine
    Styl: Pastelowy lub inny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz logo?
    Nick: lilalila2005 (Ale proszę, żeby na logu był też napis Zuzia, ewentualnie link: czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com)
    Styl: Hmm... w M&M's lub wymyśl coś.

    Z góry dzięki,
    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosiłabym o logo:
    Nick: Kolorowaaa2
    Wygląd: Obojętny, licze na miłą niespodzianke.

    OdpowiedzUsuń
  4. + Śliczne loga! Najbardziej przypadło mi logo Meiye.
    ~~ Kolorowaaa2.

    OdpowiedzUsuń
  5. O em dżi! XD
    Jest suuuuper! ♥
    Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za logo. Strasznie mi się podoba!
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123
    PS. Przypominam o tym,że jszcze czekam na ocenienie biografi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mg znowu <3 ? Super podobają mi się 1,3,5 i 7 :) A mogłam by logo w stylu pastel goth ? ~ Mów mi szalona

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę logo ;* Nick: , Styl: Ciemny xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, no, kocham.
    JESTEŚ MISZCZEM NAD MISZCZE.
    Twe loga są idealne i tyle.

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę logo!
    Nick: kangurek19
    Nie mam określonego stylu ^^ (Aby jakie kolwiek XDD)

    Pozderki
    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę logo, login MalinaDunia.
    /MalinaDunia/Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas proszę :c A Ty nic :c
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mogę logo?
    Nick: Kamciamomo
    Styl:jaki chcesz
    ~Agye/Aga
    ~Kamciamomo, której nie chce się lognąć na konto Google.
    PS Piękne loga

    OdpowiedzUsuń
  14. Poproszę logo!
    Nick: lolme
    Styl: Pastel Goth lub Tęcza ;3
    Świetne te tw loga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosiłabym o logo:
    Nick: Julia221!
    Wygląd: Obojętny, licze na miłą niespodzianke.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę logo *.*
    Nick; Shakira51001
    Styl: Słodki albo. ... czekoladowy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę logo ;**
    Nick: Magdalen2005
    Styl: coś rzeczywistego, troszkę mroczniejszego...
    Tylko proszę, sama zrób mi look ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę Cię o logo :*
    Nick: Bobcia Jodzia (napisz `Jessea)
    Styl: Pastel Goth, Mroczny

    Dziena ^^

    `Jessea

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)