Menu

czwartek, 2 kwietnia 2015

Libster Blog Award

Hej, Tu Alice917.
Jeśli ktoś jest zemną na bieżąco, i czyta bloga Emki (którą serdecznie pozdrawiam) to wie, że nominowała mnie do LBA.
Ale co to jest LBA?

LBA- Libster Blog Award. Polega on na tym, że osoba której podoba Ci się twój blog czy posty, nominuje cię do LBA. Ty, musisz odpowiedzieć na 11 pytań które Ci zadaje. Następnie musisz nominować 11 blogów, i zadać im 11 pytań. Dzięki nominacjom, możemy pomóc czyjemuś blogowi, polecić go. Dzięki temu on zgromadzi więcej wyświetleń.

Jak mówiłam wcześniej, Emka mnie nominowała. Więc teraz ja odpowiem na jej pytania.

1. Kolekcjonujesz coś?
- Nie. Kiedyś kolekcjonowałam takie karteczki, które wkładało się do segregatora. Wymieniałam się nimi z koleżankami. Stare, dobre czasy.

2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz? 
- Słucham wszystkiego. Ale głównie house i pop. Słucham np. Ed Sheeran - Thinking Out Loud, Ellie Goulding - Love Me Like You Do ale też Timmy Trumpet - Freaks, Tove Lo- Habits (Stay High). Więc raz słucham wolnej, raz szybkiej. Raz polskiej raz angielskiej. Czasem nawet disco polo. Czasem, smutnej.

3. Czy masz ulubione zwierzę? Jak tak to jakie?
Oczywiście, kocham pieski. Szczególnie te bardzo małe Yorki, Boo, Maltańczyki. Ale też szaleję za tymi dużymi - Husky. Ja osobiście mam Yorka. Ma na imię Ziko. Dostałam go na komunię, wcześniej był u mojej siostry ciotecznej (przed komunią). Ona mieszkała z takim innym chłopakiem, który nie był pochodzenia polskiego. Ja, nazwałam go Wuwu. Ale on wcale nie reagował, a kolega mojej siostry, wołał do niego Ziko. I tak zostało.

4. Masz Tumblr'a?
Mam. Ale nie chcę wam go zdradzać, ponieważ zapomniałam hasła. Ale wszystkie tła do lóg, pobieram z Tumblr'a.

5. Lubisz spaghetti?
Lubię. Ale nie kocham. Jem bo lubię? Tak, poprostu, Nie jest to moja ulubiona potrawa. Ja osobiście wielbię- pierogi ruskie.

6. Posiadasz "To nie książka" ? 
Nie, nie posiadam jej. Bez obrazy. Książka fajna, kreatywna. Ale wydaje mi się stratą pieniędzy. Szkoda, mi by było 30 złotych. Ja wydałabym je na coś pożyteczniejszego. Na ubranie, wyjazd czy jakieś inne rzeczy.

7. Miałaś świadomy sen?
Tak, często go mam. Dzień przed gorączką zawsze mam koszmary. I jestem wtedy świadoma, że śnię. Zawsze, śni mi się coś takiego, że jestem w białym pomieszczeniu, i coś mnie przygniata. Wtedy zawsze siadałam pod jakąś rzeczą, i płakałam i błagałam, żebym się obudziła.

8. Kim chciałabyś zostać w przeszłości?
Kimś, co ma coś wspólnego z modelingiem. Kocham Kim Kardashian i Natalię Siwiec. Chyba dlatego. Nie nie wiem. Oprócz tego to masażystka.

9. Lubisz chodzić na zakupy?
Nie. Ja kocham! Jak każda dziewczyna.

10. Jaki masz numer buta?
35. Wiem mały... Mój kolega z klasy ma 45.

Blogi które nominuję to:
Blog Abieski: http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/ A żeby zrobiła to moja ulubiona redaktorka, to nominuję Malinasię. 
Blog Emily: http://emily-mccline-i-msp.blogspot.com/ Nominuję... Tuńczyka! Moviepiankę.
Blog cyni: cynia3-i-kokosowe-msp.blogspot.com Oczywiście nominuję Cynię.
Blog Karoliny: dolinaopowiadan.blogspot.com 
Blog LoveAn PLAY: movie-star-pedia.blogspot.com
Blog: http://msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com/
Blog Klaudii: http://klaaudia-klaudia.blogspot.com/ PS: Klaudio mam do Ciebie pytanie. Jak zrobiłaś to, że po prawej stronie masz takie duże swoje zdjęcie? Jeśli ktoś zna odpowiedź, jak je powiększyć, to bardzo proszę o odpowiedź.
Blog Lyene: http://mygreyreality.blogspot.com/ PS: Lyene, jaką ty masz śliczną buzie <3
Blog Asi: http://szalonemspimy.blogspot.com/?m=0
Blog Korneli: http://myzyjemymsp.blogspot.com/
Blog mojej Madzi <3 - lena--life.blogspot.com

Pytania:
1. Ile prowadzisz bloga?
2. Jaki planujesz post?
3. Co cię skłoniło do pisania?
4. Czym się interesujesz?
5. Jaki jest twój ulubiony Youtuber?
6. Jaki jest twój ulubiony film?
7. Jakie jest twoje marzenie?
8. Czy jesteś zadowolona z wyglądu bloga?
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
10. Jaki jest twój ulubiony serial?
11. Co myślisz o filmie 50 twarzy Grey'a a co myślisz o "Gwiazd naszych wina"?

PS: Żeby nie było. Co do filmu 50 twarzy Grey'a to tak. Oglądałam go. Ale film nie jest głupi, daje dużo do zrozumienia. JA oczywiście wszystkie zboczone scenki przewijałam. Ale film, daje dużo do zrozumienia. A co do "Gwiazd naszych wina" to dopiero zaczęłam oglądać. Jestem na 42 minucie!
~Alice917
PS: Możecie nominować mój blog o życiu. Chill-in-heart.blogspot.com

11 komentarzy:

  1. Super post. a ja wielbię spaghetti a Nie książkę dostałam w zestawie Niszcz ten dziennik :)

    ~Zeberka575

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka, Ala ;* No może nie do końca 11 blogów i akurat 11 pytań, bo ja nominowałam 2 blogi, ale można i tak. Pozdrawiam. ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominacje :)
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123
    I zapraszam na bloga msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym ci powiedzieć, że Tuńczyk (moviepianka XD) nie jest jeszcze redaktorką, tylko próbną, ale to chyba szczegół. Mamy już dwa LBA, WOOOOOW. To ja zrobię od the life of natalia a Tuńczyk od ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże! Nie wierzę... mam nominację!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecisz mojego bloga wszystko-o-nikki.blogspot.com polecisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww. Dziękuję za nominację. Zdziwiłam się naprawdę! Ja nwm xD. Zrobiła mi to Ada. Muminek..
    Zajrzyj tam i... No wiesz zapytaj się xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominuje twojego bloga o życiu. msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)