Menu

piątek, 3 kwietnia 2015

Libster Blog Award - Lyene

Cześć!
Ostatnio na blogu było LBA czyli Libster Blog Award. Definicje możecie znaleźć w poście Alicji <<KLIKNIJ TUTAJ>>. Zauważyłam, że ja też zostałam nominowana. Przez TheFlorence.
Zaczynajmy :D

1.Ile już grasz na MovieStarPlanet?
Gram około 3 lat, ale na koncie Lyene dopiero 5 miesięcy.
2.Miałaś sytuacje, że skradziono ci konto?
Tak, miałam dużo takich sytuacji.
3.Pisałaś kiedyś ze "sławną" osobą na MSP?
Kiedyś pisałam z ALAKINGĄ.
4.Jak długo zbierasz lvl?
Dosyć długo. Nie gram już tak często w MSP.
5.Kupiłaś kiedyś VIPa?
Nie, szkoda.
6.Twój ulubiony film?
Szczerze to nie wiem, nie mam ulubionego filmu.
7.Mleko czy śmietana?
Mleko?
8.Byłaś kiedyś na koncercie?
Nie byłam :<
9.Ulubiony przedmiot w szkole? I dlaczego akurat ten?
WF, bo jest fajna pani xD
10.Prowadzisz pamiętnik?
Nie prowadzę.
11.Kolekcjonujesz coś?
W tej chwili nie, ale kiedyś kolekcjonowałam karteczki, które się wkładało do segregatora.

Teraz mam nominować 11 blogów i zadać im 11 pytań.
emily-mccline-i-msp.blogspot.com - Aleksę xD
przygody-z-msp-i-my.blogspot.com - em.. Adę :D
cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com - Porshię ☺ xD
sspectra-msp.blogspot.com - Ciastka ☻
Dobra, tylko 4 bogi. Więcej nie dam rady...

Teraz 11 pytań.
1. Ulubiona piosenkarka?
2.Wolisz truskawki czy maliny :3?
3. Twoja ulubiona potrawa?
4. Kolekcjonujesz coś?
5. Masz broń na lany poniedziałek? xD
6. Jaki jest twój ulubiony zespół?
7. Czytasz książki? Jeśli tak, to jakie?
8. Planujesz odejść z MSP?
9. Jaki masz kolor włosów?
10. Jakiej marki masz komputer xD?
11. Wolisz Wielkanoc czy Boże Narodzenie?

Wiem, pytania są beznadziejne.
Wydaje mi się, że to już będzie wszystko.
Pozdrawiam,
~Lyene

16 komentarzy:

  1. Jestesi gupia Lajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś głupia w sensie niedouczona.ORTOGRAFIA! Ale, że obrażasz osoby... Niech ludzie będą mądrzejsi, proszę [*]
      I w ogóle niech te komentarze moderują ;-;

      Usuń
    2. Nie obrażaj jej. Stara się. Dla mnie jest to inteligentna osoba! To ty możesz nazwać siebie głupim, anonimku. Masz tyle odwagi! Piszesz z anonima i nawet się nie podpiszesz .-. Hah, popracuj nad odwagą, bo coś jej mało u ciebie.

      Aleksa♥

      Usuń
    3. To po co wchodzisz na tego bloga??? Sam jesteś ,,gupi,, i widocznie jesteś małym dzieckiem, skoro obrażasz innych. Żal mi takich dzieci. Po prostu żal mi ich.
      Annabella TBV

      Usuń
    4. Ty, anonimowe, jeżeli boisz się napisać z konta, to lepiej wgl nie pisz :-P
      Ps. Ładne, nie przejmuj się tymi hejtami

      Usuń
    5. Typowy hejter ;). Z anonima piszesz bo inaczej sie boisz. Jesli obrazasz innych, i nawet nie sie ujawnisz znaczy to, ze siegnąłeś dna :). Lyene jest super i nic Ci do tego ;)

      Usuń
  2. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij się!!! Takie coś jest nielegalne. Mogą Ci usunąć konto, możesz dostać bana, dostaniesz wirusa na kompa, laptopa, czy czego Ty tam używasz, będzie Ci wchodził ktoś na konto... Takie coś nie działa. Jak trzeba jeszcze podać numer telefonu i podasz, to będą pobierać Ci pieniądze z konta! Lepiej tego nie używaj, jeśli nie chcesz stracić konta.

      Usuń
    2. Głupek to by tylko zrobił :)
      ~1szymon102

      Usuń
  3. Ktoś w ogóle te komentarze czyta przed publikacją ich??!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I z anonima jeszcze takie osoby piszą *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZEPRASZAM! :(
    Szukam redaktorów na mój blog.
    legendarne-msp.blogspot.com
    jest o tym new post!

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie : http://nalesnikowemsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pisze się "Libster Blog Award" tylko Liebster Blog Award...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)