Menu

wtorek, 7 kwietnia 2015

LBA! Nominowana...

Cześć! Tutaj Lyene :3
Przepraszam za moją nieobecność w niedziele i poniedziałek, ale w te dni były święta i byłam u rodziny, no i nie byłam na komputerze.
Tematem posta jest LBA. Zostałam nominowana przez Liquiq z bloga emily-mccline-i-msp.blogspot.com. Chyba 2 dni temu zostałam nominowana. Dobra, zaczynam odpowiadać !

1.Co było pierwsze : Kura czy jajko?
Moim zdaniem chyba kura ... xD
2.Kto był pierwszy : Adam czy Ewa?
Z tego co wiem to Adam.
3.Religia stworzyła człowieka czy historia?
Łuhuhu. Chyba religia.
4.Ulubiona piosenka?
Jak na razie jest to piosenka Ariany Grande "Break Free"
5.Najlepszy przyjaciel?
Moim najlepszym przyjacielem jest moja najlepsza przyjaciółka z reala Patrycja xD
6.Czy lubisz Tencze?
Lubię (XD)
7. Jaka jest twoja największa pasja?
Chyba blogowanie. Uwielbiam to.
8. Boisz się śmierci? Wytłumacz dlaczego.
Nie boję się śmierci. Nie wiem dlaczego. Chyba dlatego, że wiem, że ona będzie (?)
9.Lubisz poezje?
Lubię.
10. Czemu założyłaś konto na MSP?
Koleżanka mi powiedziała o tej grze i stworzyłam konto, żeby zobaczyć o co w niej chodzi. I wcześniej mnie ta gra tak wciągnęła, że też zaczęłam grać.
11. Wiesz co to RKG?
Nie wiem co to :O?

Teraz nominacje. Jedenaście blogów. Ok, ja nominuję:
emily-mccline-i-msp.blogspot.com - Moviepiankę :3
abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com - Tynę
razem-o-msp.blogspot.com - Mell :D
mspoczamikathey.blogspot.com - Malinę
przygody-z-msp-i-my.blogspot.com - MJENTĘ
marciowate-msp.blogspot.com - Marcia :3
chill-in-heart.blogspot.com - Alicję ☺
Tylko 7 blogów, więcej nie dam rady. ;/

Teraz czas na pytanka :D

1.Masz jakieś zwierzątko?
2. Kolekcjonujesz coś?
3. Masz do szkoły plecak czy torbę?
4. Wolisz herbatę czy kakao?
5. Ile lat grasz na MSP?
6. O której godzinie codziennie kładziesz się spać?
7. Ulubiony film?
8. Ulubiony YouTuber (dobrze napisałam?)?

9. Ulubiona 'firma' słodyczy?
10. Ile blogów czytasz i na ilu blogach piszesz?
11. Banany czy truskawki? :D

To wszystkie pytania.

Chciałam powiedzieć, że szykuje dla was nową serie. Chcę, żeby było profesjonalnie, więc robię logo itd. A żeby było trochę więcej serii to w komentarzach piszcie pomysły na serie, a któryś na pewno zrealizuję. Planuje także zrobić w najbliższym czasie konkurs :3.

To by było już na tyle w tym poście.
Pozdrawiam,
Lyene
*Czy ktoś mógłby zrobić logo dla mnie? ;/*

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! ♥

    ~ Tyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację kura ;)
    Dużo osób mówi, że jajko, a przecież Bóg najpierw stworzył zwierzęta, więc kura nie mogła złożyć jajka zanim zaczeła istnieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, gratuluje nominacji do LBA :)XD
    Hmm.. Seria może... Ocenianie blogów :) Nie tylko o MSP B) Mało oryginalne, ale fajne. Jeszcze może, że my wysyłamy Ci narysowane przez nas jakieś rysunki, projekty, a Ty je odwzorujesz na MSP? Takie sobie, ale ja bym czytała. Mam nadzieje, że coś z tego weźmiesz.
    'Patrycja'

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, że zostałaś nominowana na LBA :)
    RKG-z tego, co wiem, to znaczy: Różowa Kucykowa Gra. Najprawdopodobniej chodzi o MSP. Jeżeli wprowadzam w błąd, to sorry.
    Jeśli chodzi o logo-nie umiem ich robić. Jedynie takie z różnymi efektami i napisami. Jeśli będziesz takie chciała, możesz mi zadać pytanie na Asku (ask.fm/PinkLovesDiane), a ja w odpowiedzi wkleję Ci to logo.

    PS.: Piszesz świetne posty! :)

    Pozdrawiam <3
    ~Martynakrolewska10-Marta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To jest rkg. ((:

      ~Tuńczyk
      `Moviepianka
      /Tuna

      Usuń
  5. No pewnie, że kura przecież na Początku Bóg stworzył po parze zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobię ci logo tylko podaj nazwe na msp
    ~sylwiabar1

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak by nie było jaja nie by kury jak by nie było kury nie było by jajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw jajko, bo Bóg stworzył zwierzęta, a dopiero potem one zaczęły produkować jedzenie.

      Usuń
  8. O w... spokojnie Marciu, tylko nie klnij z podekscytowania. . .. xD Bardzo dziękuję za nominację ;*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)