Menu

sobota, 18 kwietnia 2015

Klinika piękna według Lyene

Cześć!
Na początku chcę Was przeprosić za to, że nie pisałam kilka dni postów. Miałam dużo sprawdzianów w tym tygodniu, więc musiałam się uczyć.
Przekażę jeszcze informacje od Alicji: Nie pisała kilka dni, bo jest chora.
Jak widzicie w postach niżej od Nat zakłada osobnego bloga o życiu! Bardzo się cieszę, bo długo czekałam na jej posty o życiu. c:
Ze wstępu i informacji to by było już wszystko. Przejdźmy teraz do posta.

Tematem dzisiejszego posta będzie klinika piękna według mnie. Czyli pokaże wam stworzone przeze mnie twarze w klinice piękna. Mam nadzieję, że post będzie się podobał i zapraszam do czytania!

Pierwsza twarz, którą stworzyłam będzie dla użytkowników posiadających VIPa.
Oczy: Są dla VIP. Zmieniłam kolory na czarne, ale nie za bardzo widać.
Nos: Także dla VIP. Jest ładny, z piegami.
Usta: Dla VIP. Bardzo podoba mi się ich kształt. Kolor - jasny róż, bardzo ładnie się prezentuje.
Makijaż: Dodałam czarne cienie pod oczami.
Całość kosztuje 1000 SC.

Kolejna twarz będzie dla normalnych użytkowników.
Nie za bardzo podoba mi się ta twarz. ;/ Nie wyszła mi.
Oczy: Nie są dla VIP. Mam je obecnie kupione, tylko czarne i są bardzo ładne.
Nos: Zwykły, ale chyba pasuje.
Usta: Nie podobają mi się do tej twarzy. Nie mogłam dobrać innych. Ale kolor mi się podoba.
Makijaż: Dodałam ten sam co w poprzedniej twarzy.

Następna twarz.
Oczy: Dla VIP - wykorzystałam je w pierwszej twarzy.
Nos: Jest dla zwykłych użytkowników. Jest wykorzystany w twarzy drugiej.
Usta: Dla VIPów. Są bardzo ładne. I jeszcze ten kolor :3
Makijaż: Jest ten sam co w poprzednich stylizacjach.

To już wszystkie twarze.  Mam nadzieję, że się podobają, jeśli nie - trudno.
Co chciałbyś/chciałabyś przeczytać w kolejnym poście - pisz w komentarzu!
Dziękuje za przeczytanie i dotrwanie do końca. ♥
To na tyle.
Pozdrawiam,
~Lyene



1 komentarz:

  1. O, ja mam tą pierwszą twarz. XDD

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)