Menu

wtorek, 28 kwietnia 2015

Jestem tu nowa!

Hejko! Na wstępie chcę podziękować Nat za to, że przyjęła mnie na bloga. Cieszę się, że mogę z wami tu być. Kim ja w ogóle jestem? Kimś nowym kogo nie znacie? Tak! Może teraz się przedstawię.Jestem Wiktoria i mam 1O lat. Uczęszczam do czwartej klasy szkoły podstawowej. Urodziłam się 2O lipca w 2OO4 roku. Interesuję się łyżwiarstwem figurowym. Mieszkam w województwie mazowieckim. Uczę się średnio, ale nie najgorzej. W szkole najbardziej lubię język polski, a nie cierpię matematyki. Strasznie, ale to strasznie nie cierpię tańczyć i śpiewać. Najbardziej lubię grać w takie gry jak : MovieStarPlanet, TransForMice oraz The Sims 4. Chwilka, nie napisałam nic o wyglądzie! Więc mam ciemne brązowe włosy. Mam niebieskie oczy, ale chciałabym mieć piwne lub zielone. Jestem raczej szczupła, bo ważę tylko 34 kg, a do tego jestem niska, bo mam tylko 143 cm wzrostu. Z twarzy jestem średnia, ale też nie najbrzydsza i nie najładniejsza. O mnie już wam wystarczy tych informacji, ale nie napisałam jeszcze nic o MSP.
Na MSP mam nick Indocrine. Mam obecnie 8 lvl. Grać zaczęłam w kwietniu 2O15 roku. Na MSP najbardziej lubię rozmawiać z przyjaciółmi oraz chodzić po czacie i poznawać nowe osoby. Może teraz dam wam zdjęcie mojego profilu?
Tak, jestem chora. Jeżeli piszę bez sensu, to dlatego, że jestem chora i wiecie. Na końcu posta podam wam jeszcze taki mini spis kontaktu ze mną np. na TFM czy tam Skype. Nie wiem co pisać. Chyba już będę kończyć posta, bo to taki przywitalny post i on jest  zawsze nudny, a może i nie nudny. Dobra, podam wam ten 'kontakt' i kończę posta, bo nie wiem co pisać. Jakoś dziś nie mam weny na posty.

KONTAKT;
Skype: indocrine.indo
MSP: Indocrine
TFM: Kunamiix

Tak, taki szpanerski napis B))). Możecie zapraszać na Skype, TFM oraz MSP, bo na 100% was przyjmę. Mam pytanie do was. Czy zrobi mi ktoś logo? Tak jak Sandra, nie umiem robić takich pięknych lóg. Umiem tylko zrobić takie proste z moją MS i napis "Indocrine". Dobrze, to by było na tyle dziś, a ja się z wami żegnam!
Pozdrawiam!

PS. Obiecuję, że inne posty będą lepsze, ale dziś nie mam weny no i wiecie. ;__;
PS.2 W następnym poście będę miała już logo. Obiecuję!


2 komentarze:

  1. Hah witaj w klubie 'Nie umiejących robienia lóg' :D
    Dodam do znajomych na Tfm ;)
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)