Menu

czwartek, 9 kwietnia 2015

HOT or NOT #5

Hejcia!
(od dzisiaj będzie to moje oficjalne przywitanie, dobrze?)
Jak widzicie po tytule, dzisiaj zajmę się ocenianiem. Ale przed tym, chciałabym was bardzo przeprosić, za moją nieobecność która trwała prawie trzy dni. Po prostu, jakoś tak nie miałam co wam przekazać. Dostałam parę lóg. Chyba siedem. Wszystkie są boskie! I dziękuje za nie. Oraz dziękuje, za tak pozytywne zareagowanie na mój poprzedni post. Szczególnie za komentarz 
"Ogłaszam, że stałaś się moją ulubioną redaktorką na tym blogu. Kocham Cię! Mogłabym zaprosić Cię na dwóch kontach: Selenaxs5 i Lookinila? Jesteś wspaniała! ❤❤❤" Oraz ten:  Nie dziękuj. :* Po prostu - pokochałam Cię i Twoje posty. :) Masz w sobie to coś, co inne redaktorki nie mają (bez urazy ;-;). Szkoda, że nie dostałaś się do bloga Abieski, gdy nominowano Cię do II etapu. :c Trzeba próbować! Następnym razem zagłosuję na Ciebie (jak się dostaniesz dalej xD)! Seleno, dziękuje ci bardzo. Poczułam się bardzo doceniona. Jesteś przemiłą osóbką! Pozdrawiam. 

Dobrze, dobrze. Może zacznijmy zgłębiać się w temat. Może, przypomnę co oceniamy:
-Twarz
-Buty
-Bluzka
-Spodnie
-Włosy
-Dodatki
                                                     Rickyyy09






















Look, bardzo ładny. Pomysłowy. Gratuluję.
Twarz: Bardzo ładna, podobają mi się oczy. Mają taki głęboki kolor. Świetne! Usta, świetnie pasują do karnacji. 10/10
Buty: Dopełniają całą stylizację. Bardzo ładnie dobrałaś kolory. Bardzo lubię beż. A w połączeniu z czarnym wygląda to uroczo. Jednak, beż zlewa się ze skórą. Mimo to buty extra dopasowane. Bardzo mi się podobają. Są takie klasyczne. 10/10
Kombinezon: Look, przypomina mi grzeczną dziewczynkę. Ogrodniczki, jak najbardziej tu pasują. Są ładne, proste. Pasują do butów. 20/20
Włosy: Nie mam pojęcia, czemu akurat biały. Czarny rozumiem. Ale biały?! Troszkę się zawiodłam. Ale mimo tego koloru, look jest i tak cudowny. Bardzo mi się podoba. Chyba ten kolor nadaję look'owi oryginalności. 7/10
Dodatki: Nic tu nie ma. Jedynie serduszko. Ale look, wydaje się "pełny", że tak powiem. W sumie, to z czy bez dodatków było by tak samo. 8/10
Gratulację! 55 pkt. To naprawdę dobry wynik!
                                                                   Vietnam
















Ten look, bardzo mi się spodobał. Świetny styl. Strój jest taki... męski? Do tego po biografii, wnioskuję, że jesteś chyba Karniszem! Łączmy się.
Twarz: Bardzo ładna. Tylko te oczy lubię u chłopców. Jeszcze czarny kolor źrenica i tęczówka są czarne, co nadaje optycznie wielkości oczu. 10/10
Buty: Klasyczne conversy, mam takie same. Kamil lubi się ubierać w czarno- białe kolory. Więc kolor jak najbardziej trafny. 9/10
Bluzka: Nie przeglądam szafy męskiej. Więc nigdy jej nie widziałam. Jest bardzo fajna. Lekko przesadzona. Ale po za tym OK. 10/10
Spodnie: Bardzo fajne dresy! W życiu realnym mam takie z napisem "GEEK". Świetnie się prezentują. 10/10
Włosy: O matko, śliczne są! Extra. Mega mi się podobają! Ten odcień blondu świetnie pasuje! 10/10
Dodatki: Nie sądziłam, że to powiem. Nie jestem zwolenniczką zarostów, ale tu mi się bardzo podoba! Boże, cudowny look! Jednak mam wrażenie, że okulary troszkę są invego odcieniu czerni. 9/10
Zdobyłeś 58 pkt. Gratulacje! Prowadzisz.
                                         Zeberka575























Twarz: Bardzo ładna. Śliczne są te oczka! Jednak dałabym jaśniejszy odcień ust. Buźka, bardzo dziewczęca. Świetnie! 10/10
Buty: Pasują. Wszystko współgra świetnie! Kolory, również bardzo słodkie i dziewczęce. 10/10
Bluzka:Ładna. Prosta, do tego o ile się nie mylę, to tania. Cudowna! Idealna do luźnej spódniczki. Zlewa się troszeczkę z twoją skórą, ale nic nie szkodzi. Świetnie! Bardzo ładna, idealnie dopasowana. Brawo! 10/10
Spódnica: Liczyłam bardzo na look seledynowy, ale pudrowy róż jest boski! Kolory idealnie dobrane. Bluzeczka ze spódniczką tworzą "całość". Bardzo mi się to podoba. Jednak spódniczka wywiera wrażenie jaśniejszej od butów. Chyba, że jestem ślepa. 8/10
Włosy: Cudne! Dłuuuuuugie. Aż za długie. Nie lubię ich! Ale u  Ciebie, prezentują się bajecznie. Odcień blondu jest super. Tylko te świecące cośki mi przeszkadzają. 8/10
Dodatki: Jest tu dużo, co bardzo mi się podoba! Jest jeden problem. Serduszka na nogę. Są czarne i nie bardzo pasują do dziewczęcego kompletu. Ale nic a nic nie psują. Jest dobrze! 9/10
Gratuluję, zdobyłaś 55 pkt! Brawo!


Ranking:
1. Vietnam 
2. Rickyyy09, Zeberka575

Wszyscy byli cudowni, a look'i naprawdę oszałamiające!
To tyle na dzisiaj. Zaraz mam zamiar napisać kolejnego posta!
(znowu mi się nie chce szukać loga, przepraszam) 

Email: Alice917naMSP@gmail.com
Facebook: Alicja Borychowska


12 komentarzy:

  1. Zaproszę Cię do znajomych na Fb, mogę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam sie do nastepnego HOT OR NOT
    Lady Mariqa, chce zglosic look pt Black and White

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się zgłaszać? ^^
    Nick: ! Julciacz !
    To co mam na sobie c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Można się zgłaszać? ^^
    Nick: ! Julciacz !
    To co mam na sobie c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh... ta śliczna twarzyczka! ^^ Dziękuję, że mój komentarz Ci się spodobał. Jak go przeczytałam... taki zaciesz miałam. xD Looki - według mnie - są sprawiedliwie ocenione. Najbardziej mi się podoba look Zeberka575.
    Powodzenia w dalszym pisaniu notek,
    ~Selenaxs5 / Lookinila

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się Biter001 (To co mam na sobie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się (:
    Nick - Kathey
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Nick: Violet17
    Look (nazwa): Wiosno, przyjdź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale czy mogę zmienić look? Chodzi mi, czy byś mogła ocenić look pt. Glitter Zebra.

      Usuń
  9. Och dzięki, że mój look jest na hot or not ^^ Małe pytanie. Można być ok.2 razy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś wziąść mnie??? Na msp jestem amela1699 Look jaki chcesz xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)