Menu

sobota, 4 kwietnia 2015

Happy Easter!

Hej Tu Alice917.

Dzisiaj niestety, posta ode mnie nie będzie.  Ale jutro święta więc tak:
Życzę Wam, Kochani,
aby te święta wielkanocne
wniosły do Waszych serc
wiosenną radość i świeżość,
pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.

Niech radosne Alleluja będzie dla Was
ostoją zwycięskiej miłości i niezłomnej wiary.
Niech pogoda ducha towarzyszy Wam
w trudzie każdego dnia,
a radość serca w czasie zasłużonego odpoczynku.

Przypominam o konkursie, i zapraszam na mojego bloga. Komentujcie, Będzie mi bardzo miło! chill-in-heart.blogspot.com

Alice917

6 komentarzy:

  1. Co wszyscy z tą Alleluja? xD Dzięki i nawzajem ;3
    Zapraszam na mojego Bloga : http://nalesnikowemsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Też życzę Ci wszystkiego dobrego :)
    PS. Kiedy Logos Efects?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i nazwajem kochana.
    Oglądam Małych Gigantów! *-*


    ~1szymon102 (legendarne-msp.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA miałam oglądać :( Ale wiesz. Oglądałam Zieloną Mile. O której powtórka :*?

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)