Menu

wtorek, 28 kwietnia 2015

Gratuluję! Co ze mną..

No cześć!
Tutaj TheFlorence. No tak, to ja - ta co dawno nie pisała, za co bardzo przepraszam. Strasznie przejęłam się tym konkursem na redaktora na blogu Abieski i cudem dostałam się. Cieszę się bardzo, ale to nie o tym. Więc po pierwsze chciałabym pogratulować wszystkim dziewczynom, które się dostały. Zasłużyłyście na to!
Jeżeli któraś z nowych osób chce to może mnie zaprosić na msp c; Co dalej? Chciałam napisać tutaj krótką notatkę na temat mnie, tak MNIE. Długą rozważałam decyzję czy odejść z tego bloga czy nie, ale zdecydowałam. Postanowiłam zostać, a moje posty będą tu się pojawiały na pewno. Teraz zaczyna się majówka, więc będę miała dużo czasu na to. Jeszcze mam pytanie, które zadawałam już milion razy ( chybaaa ). Chodzi mi mianowicie o to "Jakich postów ode mnie oczekujecie?".
Już wyjaśniam o co chodzi. W komentarzach możecie pisać jakie posty są przez Was najbardziej lubiane, a ja postaram się Wasze wszystkie pomysły zrealizować. Wydaje mi się, że taki pomysł może być :>
To chyba tyle, ten post jest informacyjny. Wkrótce pojawi się ode mnie o wiele ciekawszy ;)
Pozdrawiam, Florka|Weroo|Florcia ♥

Za błędy przepraszam, piszę z telefonu.

10 komentarzy:

  1. Poradniki! <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradnik do bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradnik/trik do msp <333 Wrociłaś <333 )

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradnik/trik do bloga xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! poradnik do msp poprosze

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubimy HOT or NOT, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za HorN nigdy się nie znudzi xD *-*

      Usuń
  7. Lubimy kozy xdd Gąsienice też są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ocenianie artów,HOT or NOT,Przegląd Forum,Ocenianie Looków,Porady albo poradniki :D
    Pozdrawiam Θ_Θ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)