Menu

czwartek, 2 kwietnia 2015

Easter Farm Festival - Nowy konkurs - MSP

Cześć!
Przepraszam, że wczoraj nie pisałam postów, byłam u lekarza, bo miałam anginę.
Teraz czuję się lepiej i znalazłam czas na bloga.
Wczoraj było też Prima Aprillis. Widziałam, że Nat i Alice zrobiły wczoraj żarty ( xD ). A wy jakiego psikusa zrobiliście? ;3


Dziś czwartek, czyli nowy konkurs! A nowy motyw/konkurs ma nazwę: Easter Farm Festival.Czyli coś w stylu Wielkanocny Festiwal na farmie.
Jak zawsze doszły nowe ubrania, tła, animacje i inne. Ja postaram się wam pokazać co doszło do gry i ocenić w skali od 1 do 10 ;D

Na początek nowe tło:

Bardzo mi się podoba. Kojarzy się z takim przyjęciem na wsi, na farmie... Moja ocena to 10/10

A teraz może animacje?
Doszło sześć wielkanocnych animacji. Może opiszę wam je po kolei?

Pierwsza animacja "Chocolate Egg Bunny"

Na początku pokazuje nam się czekoladowe jajko wielkanocne, nagle "wykluwa" się z niego nasza MovieStar i staje się króliczkiem. Moja ocena 9/10

Kolejna - "Mini Tractor"
 Ogólnie kojarzy się z tematyką konkursu. Fajny. Oceniam - 10/10

Następna animacja "Me & my Piglet"
 Siedzimy koło świnki w kapeluszu. Super! 10/10

Trzecia animacja to "Cute EasterBunny"


Przytulamy wielkanocnego króliczka. :3 10/10

Następna - "Rabbit stache"

Jest podobna animacja, tylko, że MS trzyma wąsy. Podoba mi się ta animacja i oceniam ją na 10/10

I ostatnia już animacja - "The egg in the hay"
Tutaj znajdujemy pisankę w stogu siana. Bardzo fajna. 10/10

To już tyle z animacji. Tą część konkursu oceniam na 10/10.

Czas na ubrania.

Podobają mi się te ciuchy. Akurat mam dosyć SC, to może coś kupię. Moja ocena ubrań to 9/10.

I ostatnia kategoria, czyli rzeczy.

Rzeczy są związane z Wielkanocą. Nie są takie drogie. Moja ocena dla rzeczy, które doszły to 10/10.

Konkurs zyskał ode mnie 39 punktów.

I tak dotarliście do końca tego posta. Mam nadzieję, że się podobał!
Piszcie w komentarzach czy konkurs wam się podoba, czy nie...
No dobra, to już wszystko.
Pozdrawiam,
~Lyene

10 komentarzy:

  1. Cześć .Więc czytam waszego bloga od nie dawna.Bardzo,mi się tu podobają posty.ogólnie wasze pomysły:)) Lubię pisać i choć nie,mam szczególnej zdolności w tej dziedzinie to naprawdę pisanie sprawia mi wielką przyjemność.Ogólnie piszę już na jednym blogu ale napiszę wam na MSP nie chcę sie reklamować:) No,więc chciałabym również prosić was ... czy mogłabym też udzielać się do waszego bloga?Pisać ,posty?Być ,,redaktorką"chociaż próbną?:) Jeśli chcelibyście sprawdzić , jak się sprawdzam to zapraszam na bloga którego napiszę wam na MSP.Ps.ja jestem AlicaV1a *:) Bo,są tam dwie osoby.:)) Bardzo,proszę o odpisanie tu na ten komentarz.Będę codziennie sprawdzać jakie są z tym związane plany.Nie przeklinam,i staram się pisać raczej cczytelne i odpowiednie posty na karzdy wiek.:)) Dziekuję.I papa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie jest hejt ale robisz błędy ortograficzne
    ~pozderki aleksa

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie hejt,ale robisz błędy ort. i przecinki nie w tym miejscu.

    ~Mela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobię z tego sprawę.Mówiłam, przecież że nie jestem fachwcem w tej sprawie(ortografii oczywiście) a że przecinki nie daję w odpowiednim miejscu wybaczcie ale nie jestem dobra z interpunkcjii.Rozumiem, że zrobiłam błąd w słowie ,,,,karzdy"bo pisze się każdy , ale wybaczcie spieszyłam się i wogóle nie pisałam na komputerze.Wogóle , nawet Polonistce (choć ją nie jestem ) zdarzy się jakiś błąd więc wybaczcie że choć się przyznałam zrobiłam błąd.Teraz widzę, że nikt by raczej mnie nie chciał na tym blogu:( Ponieważ ... napisałam tylko komentarz a już są ,,niby nie chejty"rozumiem - nie chcieliście bym brała to jako hejt ale tak właśnie biorę . Jednak się nie poddam i będę częściej i dłużej czekać aż w koncu ktoś da mi jasność . To ja Animowa tylko , że tym razem na kącie Google.Dwóch , widzących ludzi przyznanie się nie , zniszczy moje ,,marzenia" pisania postów.Jedynie mogą zrobić to właściciele bloga.:( Papa..

      Usuń
    2. Nie przejmuje się tym. To prawda każdy czasem popełnia błędy :) wydaje mi się ze niestety musisz poczekać na kolejny konkurs..jak się na MSP nazywasz ? :)

      Usuń
  4. Konto na MSP:AlicaV1a .. przepraszam, ale oco chodzi z tym nowym konkursem?:) Są jakieś konkursy naredaktorki?Hm...dobrze poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie są ubrania dla chłopców? - Wydaję mi się, że ty nas dyskryminujesz :C
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twój styl pisania i w ogóle cały blog + obserwuje.
    http://diabelqowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny Post ♥ Uwielbiam czytać waszego blogaa :3 Dodacie coś o hackerach? Jestem ciekawa czy jakiś doszedł :))

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)