Menu

wtorek, 14 kwietnia 2015

Design Studio!

Witajcie kochani!
Dziś wróciłam bardzo wcześnie ze szkoły - 12.30 - nie było w-f''ów. Więc teraz postanowiłam zająć się pisaniem posta. Długo myślałam, co by tu napisać, aż w końcu wymyśliłam - Design Studio.
Niedawno przygotowałam kilka projektów. Nie będą na jakąś okazje, wiosenne, letnie, jesienne, zimowe, itp. Normalne sukienki, bluzki, spodnie. Zapraszam do czytania! :3

Pierwszy projekt
Taak, krzywo ucięłam screena.
Koszulka, jasno zielona, z czarnymi kropkami. Kosztuje 425 SC - dosyć tanio. Bardzo mi się podoba.
Jak wykonać?
Szukamy takiego "kroju, kształtu?" bluzki, jak widać na zdjęciu.
Zmieniamy kolor na ten:


 Następnie wybieramy wzór, który jest na drugiej stronie w zakładce "wzory".
Kosztuje 375 SC. Kropki.
Zmieniamy kolor kropek na czarny i gotowe!

Drugi projekt
Są to krótki spodenki. Kosztują 300 SC. Takie zwykłe, ale ładne :3
Jak je zrobić?Wybieramy kształt krótkich spodenek.
Zmieniamy kolor na taki, jaki jest pokazany na samym dole w kolorach jako pierwszy.
Później z pierwszej strony we wzorach wybieramy wzór z fioletowo-szarymi "ciapkami".
Gotowe!

Trzeci, ostatni projekt
Sukienka, dla VIPów. Kosztuje 275 SC. Bardzo mi się podoba, a wam?
Jak ją wykonać?Wybieramy kształt, styl sukienki, jaką widać na obrazku powyżej.
Zmieniamy kolor na ten:

Potem wybieramy wzór, który jest na drugiej stronie we wzorach, czyli kości *dla psa*.
Zmieniamy kolor tych kości na biały.
I gotowe :D!

To już wszystkie projekty, które chciałam wam pokazać. Mi się one bardzo podobają. Nie wiem jak wam...
Mam nadzieję, że post się podobał.
Co chcielibyście czytać? - Swoją propozycje napisz w komentarzu!
Dziękuje <3
Pozdrawiam,
~Lyene

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Masz jakiś problem? Jak ci się coś nie podoba to wyjdź łaskawie z tego bloga. Kolejne dziecko wyzywające wszystkich od frajerów. -.-'

      Co do posta. Fajne projekty, więcej takich postów. :)
      Sorry, że z Anonimka jestem na tel.

      Usuń
  2. Nie specjalnie podoba mi się ostatnia sukienka, ale to chyba raczej kwestia kroju. Ogólnie wszystkie inne są bardzo ładne
    ♥😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, ok. Inne projekty i wszystko inne ale skądś ten pomysł znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabe te projekty :/ Nie ma w nich twojej inwencjii twórczej. Po prostu wybrałaś kolor i nic więcej, nie musiałaś nawet tłumaczyć, jak je zrobiłaś - każdy to wie. Post krótki, praktycznie nie ma co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. może jakieś porady blogowe? ... Albo.. :/ hm... znasz coś takiego jak wiedza bezuzyteczna? Mozesz omawiać takie posty z tego, albo mozesz robic posty z koniksani zrobionymi w paincie.. No niewiem XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nie dodałaś gdzie są te wzory. :/

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ey!
    POST BARDZO PODOBNY JAK U EMILI :)

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mówię. Nie kopiuj pomysłów od bloga Emily. Być redaktorem to nie tylko pisać, ale też pogłówkować :)

      Usuń
  8. Frajerzy!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super projekty :* Jak ty xDDEE

    OdpowiedzUsuń
  10. Wg mnie ściągnełaś pomysł z bloga Emily McCline. Bądz oryginalna ! -.-
    - Lenzas

    OdpowiedzUsuń
  11. Może porady na bloga/MSP?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uważam, że projekty są świetne! Może i nie mają takich ,,naklejek" z DS, ale są super.
    Nie przejmuj się, zrobiłaś bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko Emyly moze robic posty o ds ? Logika ludzie..

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)