Menu

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Cześć tutaj nowa redaktorka!

Cześć! Bardzo się cieszę, że mogę tu pisać. Dziękuję jeszcze raz Nat za przyjęcie mnie tu.
Chwila, chwila...Kim ja jestem? Przepraszam już się przedstawiam.

Jestem Sandra i mam 12 lat. Chodzę do piątej klasy szkoły podstawowej. Urodziłam się 15 kwietnia 2003 roku. Mieszkam z województwie śląskim. Interesuję się śpiewaniem i szkicowaniem. W szkole najbardziej lubię : polski, historię i w-f. Oglądałam takich YouTuberów jak : Banshee, Naruciak, Blowek, Karolek, Stylizacje TV, Dgshow, 20m2.

Moimi ulubionymi grami są : The Sims 3 (mam kilka dodatków), Transformice i MSP. Lubię czytać, ale czasami, gdy widzę, że dana książka mnie nie zaciekawiła to przestaję ją czytać. Przeczytałam ''Gwiazd Naszych Wina'' + oglądałam film na internecie. Płakałam i bardzo ją wszystkim polecam. Daje dużo do myślenia.

Hm..Coś z wyglądu..
Jestem brunetką o piwnych oczach. Niestety, ale jestem niską osóbką, bo mam jakieś 1.46 wzrostu. Posiadam wysoką samoocenę i nie sądzę, że jestem 'gruba' i 'brzydka' jak połowa dziewczyn. Miss piękności nie jestem no ale.

Na MSP mam nick ; Wariatkaaa=)  (Niezbyt mądry. Zakładając konto miałam 10 lat.) Grać zaczęłam w październiku 2013 roku. Posiadam 24 lvl. Najbardziej lubię chodzić grać w quiz! To rozwija w pewnym sensie nasz mózg i więcej wiemy i przy okazji zdobędziemy fame.

Kończę powoli posta. Ehh nie jest cudowny, ponieważ to jest mój pierwszy na tym blogu i nie lubię siebie opisywać. Kolejne będą lepsze! Obiecuję! Mam małą prośbę. Mianowicie jestem cieńka w robieniu lóg. Dlatego mogłabym poprosić kogoś z Was o logo? Bardzo podobają mi się dzieła Alice z jej serii. Więc jeśli ktoś jest chętny to proszę o napisanie na MSP. Odwdzięczę się jakoś.

The Sims 3 ; Sandra12772
Transformice ; Sandraaaaaxd (Pięć literek 'a')
Poczta ; Sandra12772@wp.pl
Piszę jakby ktoś chciał zaprosić czy coś się zapytać na poczcie.

Bardzo proszę żebyście się nie 'zrażali' do mej osoby. Pierwsze posty nigdy nie wychodzą mi dobrze.
Mimo to dziękuję za przeczytanie.
~ Sandra

8 komentarzy:

  1. No siema ;***

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Myślę, że się po lubimy! =)
    #Indo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *polubimy.
      Samsungi i ich zmieniacze wyrazów ._.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie ;3. Należysz do jakiś fandomów z książek typów : Potterheads ,trybut ,wampir ,niezgodna ,córka jakiegoś boga itp. / Mam nadzieje ,że mi odpowiesz. ;3. Pozdrawiam Panna Michell Maliniacz ;3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Heej! :))
    Mam cię CHYBA w znajomych :o..
    Mój nick: kangurek19
    Fajnie masz, że masz wysoką samoocenę, jamam dość niską, ale w sumie ja siebie oceniam, tak jak inni mnje widzą.. xd

    #Weraa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)