Menu

wtorek, 28 kwietnia 2015

Cześć! Jeszcze się nie znamy

Cześć!
Jestem nową redaktorką na blogu. Strasznie się cieszę i dziękuje Nat za tę szansę.

Jestem Oliwia. Mam 12 lat. Interesuję się rysowaniem, graniem w siatkówkę i zwierzętami.
Moje ulubione przedmioty w szkole to WF i matematyka. Na youtube oglądam Banshee.
Moje ulubione gry na komputerze to The Sims 3, horse i oczywiście MSP. W wolnych chwilach lubię czytać. I to bardzo...
Jestem blądynką. Mam nietypowy kolor oczu niebieskio-zielone. Jestem bardzo niską i szczupłą osobą. Mierze 139 cm.
Na MovieStarPlanet mam 18 lv. Przyjmuje każdego,więc możecie mnie zapraszać! Najczęściej gram w Quiz. To jest bardziej gra do myślenia,czyli coś w sam raz dla mnie. Mój nick to oliwiazawadzka123,ale na końcu postów podpisuje się jako Oliwia123♥
Jestem amatorką w robieniu lóg,ale jeśli chcecie zaryzykować to chętnie komuś zrobię.
Mam kilka pomysłów na serię,ale chciałabym abyście jakąś wybrali:

  • Ocenianie animacji
  • Ocenianie gier
  • Z MSP dookołą świata
Postaram się jeszcze coś wymyśleć. Uwielbiam robić look'ki. Bedą one się pojawiały przy każdym nowym temacie.

Mam nadzieje,że dobrze będzie wam się czytało moje posty. Pamiętajcie. Głosujcie w komentarzu na serię! Zapomniałabym! Mam własnego bloga o MSP na którego zapraszam http://msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com/

Pozdrawiam
Oliwia123♥
Tak. Logo zrobione przeze mnie .

4 komentarze:

  1. O też lubisz grać w quiz!
    Super post :)
    *blondynką
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiasz sie ciekawie! Muszę przyznać, że nie słyszałam jeszcze o tak niskiej 12-latce xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, mój klon xd
    Też nazywam się Oliwia i lubię to samo co ty, w sumie też się zgadza xd Też mam taki kolor oczu :3
    ~Tenczaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Łołołu! Zapowiada się cieeeee[...]ekawie! A co do serii to ''Ocenianie animacji" =>
    Ambrige
    Patrycja
    Rosół xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)