Menu

wtorek, 21 kwietnia 2015

BLOGGER nadal NIE działa!

Cześć!
Wczoraj pisałam, że nie mogę zrobić wyglądu bloga, ponieważ zepsuł się blogger i nie mogę kompletnie dodawać tła! - bez tła nie wyjdzie!
Nie mam pojęcia zielonego co zrobili z tą stroną, może Wy też macie jakieś problemy?
Poczekałam jeden dzień i chciałam spróbować dzisiaj zrobić nowego bloga, a tu nic, dokładnie TO SAMO.
Macie jakieś rady?
Nie no, ja się chyba kiedyś załamię.
Po prostu to jest niewiarygodne, że zwykła strona może popsuć Twoje plany. Nie mam pojęcia kiedy to naprawią, ale mam nadzieję, że szybko.
Może opiszę co się dzieje.
A więc, gdy próbuję dodać tło strona robi się troszeczkę ciemniejsza (minimalnie) i nic się nie dzieje, zawiesza się.
Też tak macie?
Próbowałam już wszystkiego!

Pozdrawiam
~Nat

13 komentarzy:

  1. Haha mam to samo co ty! Blogger sie zawiesza! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to pomoże, ale jak robisz to na Mozilli, wejdź na Chrome'a, albo odwrotnie. :/

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń
  3. Na serio zresetowałam kompa i nic odświeżałam strone i próbowałam jeszcze raz nadal nic.
    I co oni zrobili znowu ekh

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj:
    Założyłam bloga. Wszystko po robiłam chat, muzyka, a nawet nagłówek i tło. Chcę ustawić tło, a tu mi się zacina cała strona i robi się tak jak tobie, czyli trochę ciemniejsze tło. Usunęłam bloga, bo bez tła będzie brzydko i nie wyjdzie. Cała robota poszła w c^h^u^j^. Zdenerwowałam się, bo wszystko zrobiłam, a tu tła się nie da ustawić. :') Myślę, że naprawią to jak najszybciej.
    #Indocrine
    DX

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to samo co ty!
    Próbowałam zrobić nowy wygląd na mojego bloga, a jak dodawałam tło to się zawieszało i kupa ;/
    Mam nadzieje, że naprawią to w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie korzystam z Chrome. Próbowałam zmieniać przeglądarki, ale tez nic :/
      ~Nat

      Usuń
  7. Jezu, Nat tak mi ciebie żal. Mam dokładnie tak samo, na szczęście zdążyłam zrobic wygląd przed pojawieniem sie błędu xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey! Sory, że z anonima ale nie chcę mi się logować D:
    Mam to, samo ;-; Tło robi się ciemniejsze i się coś tnie. I nie mogę k^u^r^w^a tła zmienić x-o

    OdpowiedzUsuń
  9. Jprdl.
    Tak mnie to wkurza. Mam to samo i klapa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też tak mam :o Próbowałam wszystkich przeglądarek i wszystkiego co możliwe i nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tak mam! Nic nie działa ';d

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)