Menu

środa, 1 kwietnia 2015

... (PS posta wyżej usunelam, jak widać nie miał on sensu)

Cześć
Nie mam dzis dobrego nastroju. Jest okropnie. Dostałam takiej choroby, że musiałam jechać wczoraj wieczorem do szpitala. Byłam na pierwszej lekcji, ale wygonili mnie do domu (w sensie ze zwolnili i pojechałam do domu spowrotem) dlatego przepraszam, że nie pisałam postów. 
Co do Youtube to rezygnuje. Jestem do niczego!
Mam juz dosc internetu, bo i tak nic nie osiągnę. Usunelam wszystkie moje konta łącznie z kontami na MSP, nie sa mi juz potrzebne. 
Rozdalam prezenty bo nie chciałam marnować zakupionych rzeczy. Mam również do oddania kod na VIP ELITE 3 miesiące bo wymieniłam juz kod na dogry dawno temu, ale nie gram w to juz i juz nawet nie mam żadnego konta. 
Chciałam sie w sumie z Wami pożegnać i nie, to nie jest żart mimo ze dzis jest Prima Aprillis czy jak to sie tam pisze.

Nie wierzysz?
Sprawdź.
Dzis o 20 usune tego bloga, to juz koniec. Wszystko skończone. I tak tego gowna sie juz nie da uratować, spójrzmy prawdzie w oczy...
Przepraszam za wszystko, ale z pewnością znajdzie sie jeszcze inny, lepszy blog niż ten. 
Jednak zycie jest dla mnie ważniejsze...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat























































































































Hahaha, 
Żartowałam.
Prima Aprillis!
Moze żart sie nie udał bo juz wcześniej redaktorka mnie wyprzedziła, ale to co. Robie takie cos co roku xD 



21 komentarzy:

  1. O Tyy!!! O Tyyyyyy! XD
    ~Monstirka

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam, że cie powaliło XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, kurde myślałam, że to prawda. Haha. Ale się domyślałam przez tą przerwę w poście xDD
    Ale na YT będziesz nagrywać nie? xdd
    ~Darienka

    OdpowiedzUsuń
  4. .-. Udało ci się, ale przez te przerwę się donyśliłam xd Hshga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty chcesz mnie do grobu doprowadzic?! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe , już się wystraszyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ejjejejrjj!!!!
    Ty !
    Aaaa
    Przerwa w poście wyjasnia





    Ale na Yt nagrywac bedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuźde! NIE STRACHAJ MNIE NAT! Serio prawie płakałam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne...
    *-*

    ~1szymon102 (Arli mnie prześladuje)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przestraszylam sie, chociaz myslalam ze to zart........

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam o 21.51 ^^^ Hah, dobre. Po tobie można się wszysykiego spodziewać XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to czytałam... Poleciała mi łezka z oka, a potem stanęło mi serce na chwilę. Boże!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej! Nat! Ja się tak bałam! XDD Jak zrobiłaś taki wielki odstęp od posta to już się domyśliłam xdd

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma lepszego bloga niż TWÓJ!!!!!! BOŻE NABRAŁAM SIĘ AŻ PRAWIE SIĘ PORYCZAŁAM ;_; codzień czytam tego bloga i oby tak dalej twój blog jest najlepszy!

    ~Zeberka575

    OdpowiedzUsuń
  15. NIE BYŁAŚ W SZKOLE BO WCZORAJ BYŁA ŚRODA I FERIE WIELKANOCNE! Czy to znowu jakiś żart? xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy punkty na dogry.pl na msp naprawdę działają czy to jakiś fejk :')?

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże kobieto!! Aż mi serce stanęło! (dosłownie! XDD) Czy tych chcesz żebyśmy zawału dostali?! XDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostajesz nominowana! Marciowate-msp-blogspot-.com
    zajrzyj Nat!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)