Menu

środa, 15 kwietnia 2015

Blog o ŻYCIU? - Przeczytaj, zagłosuj

Czesc!
Z tej strony Nat. Moze jesteście zdziwieni, a może i nie, ale mam propozycje.
Słuchajcie, od jakiegoś tygodnia mam wiadomosci na FB, na Asku, GG abym pisała tutaj o życiu i bym nie oddawała nikomu bloga, żebym po prostu pisała. Na początku myslalam, że to głupi pomysł, aby posty mieszały się z postami z MSP, ale pózniej tak sobie pomyslałam i Hmm...
Wpadłam na pomysł, tylko musicie miec 100 % pewności, czy tego chcecie, bo ja nie chciałabym stracić czytelników, jednak większość z Was prosi mnie o to, żebym pisała o życiu, o swiecie i po prostu o sobie. Myślę, że gdybym zmieniła tutaj wygląd bloga i zaczęła pisać takiego bloga o zyciu, o modzie moze nawet i o wszystkim to byłoby idealnie!
Dlaczego?
Ponieważ mam tutaj juz ponad 2100 postów i pewnie za jakis czas wybije tutaj 900 tysięcy wyświetleń!
Przejrzałam na oczy i byłabym bardzo głupia, gdybym tak zostawiła tego bloga.
Ponadto jest tutaj ponad 170 obserwatorów, mam nadzieję ze ich nie stracę. Nadal będziecie mogli byc tzw. "#POR", bo ja tego nie zmienię!
Będę się podpisywać Porshia lub Nat, sama nie wiem jak lepiej, moze obydwoma nazwami.
Nie usune postów o MSP, a linku do bloga nie zmienię, to będą Nasze wspólne pamiątki.
Dziękuję, że te osoby, które chciały zostać ze mną pomogły mi przejrzeć na oczy, bo mały włos a by mnie juz tu nie było.
Niby większość chce, ale czy napewno?
Chcialabym, aby pod tym postem znalazło się jak najwiecej opinii na ten temat, bo jest to zmiana, która raczej juz tu tak pozostanie.
To dla mnie bardzo wazne, bo jesli wolicie nadal czytać jakies tematy o MSP, to rozumiem, jednak juz tutaj nie będę pisac i musicie to wiedzieć, bo mnie juz ta gra naprawdę nie interesuje, a ja nie widze sensu zakładania drugiego bloga. Zastanówcie się i dajcie mi znać.
W piątek (17 kwietnia) zobaczę jaki jest werdykt tej sprawy i ogłoszę ostateczne zdanie. 
Dziękuję za przeczytanie posta ❤️
Dziękuję tym, którzy walczą.
Redaktorkom też dziękuję, bo zatrudniłam je na długi czas, az w koncu sie ogarnę. Pamiętajcie, ze jesli NIE, to ja odchodzę juz na stałe, nie potrzebuje pisac o gierce ;p blog zostanie po prostu pusty lub zawieszony, albo prowadzony przez redaktorki, bo macie racje - to moj blog i nie powinnam go nikomu oddawać. 
Ja tez musze sie czuć dobrze z tym co robie, bo juz nikogo nie rozumiem kompletnie. 
PS wykluczam pisanie o MSP i zyciu jednocześnie. Jest to bezsens totalny. 

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (AnnabelIe)
~Nat

39 komentarzy:

  1. Eh przykro trochę .Lubię ten blog . Lubię czytać o MSP :/ A co z innymi redaktorwmi ? Przecież to będie tylko o tobie.Ja może jestem krótko by się czepiać , ale ja stawiam na nie.Zostań pisz..:( Tylko, o msp.Albo może sz inaczej - będziesz mogła pisać o sobie a inni o msp . ... było by to ciekawsze , do tego nie stracisz redaktorek ani uzależnionych od msp ,,fanek" które lubią to tylko bo zx msp...Ja, się nie zgadzam.:(
    ~AlicaV1a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze cos. Uważam, ze pisanie o zyciu i MSP jednocześnie jest po prostu żałosne. Gdzie to sie trzyma kupy? No nie. Dziecinne i głupie. Nie gram w MSP.

      Usuń
  2. A ja odeszłam z MSP. Nudna gra, wejde, zakrece kolem i nie mam co robić.
    Poza tym ciekawe by bylo czytanie postow o twoim zyciu. Jestem na TAK.
    A mam pytanie... CO Z YT? Bo odkrylam jak pobrac vegasa bez wirusow i za darmo, legalnie. Moglabym ci zrovic wideoporadnik ale niestety nie wiem, jaki masz email :(
    Przepraszam za bledy, lecz piszę z komórki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mogłabyś?
      To swietnie! Mam nadzieje, ze naprawdę odbywa sie to bez żadnych wirusow, bo moj laptop po prostu jest w tej chwili w masakrycznym stanie. Mozesz napisac na: natalia27344@wp.pl

      Usuń
    2. Okej.
      Postaram sie jeazcze dzis wyslac :)

      Usuń
    3. Mi tez bys mogla zrobic poradnik? xd
      Jesli nie to spoko :)
      gmail: karcia.msp@gmail.com


      ~#Nisia

      Usuń
  3. Prowadz takieg bloga! Moim zdaniem to swietny pomysl. Blog bylby aktywny a ci co chca poczytac o msp to tez moga ^^
    (przepraszam ze bez polskich znakow ale pisze na tel i nie chce mi sie ^^)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten blog i posty o Msp. Moje zdanie jest takie żebyś na tym blogu pisała posty o życiu ale żeby redaktorki zostały i pisały również posty o msp,byłoby trochę tego i trochę tego
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na TAK. Lubie czytać tak zwane "dzienniki internetowe" po prostu ciekawi mnie to jak druga osoba prowadzi życie którą tylko kojarze z jakiejś gierki. Przy okazji to twój blog to raczej powinnaś na nim pisać bo po co byś go miała? No to tak jak pisałam wyżej jestem na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak!!! To bedzie najlepsze rozwiazanie :). Swietny pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardziej podobają posty o MSP, niż o twoim życiu. Jestem na NIE. Jeżeli będziesz tu pisała o życiu, nie będę zaglądają na bloga, przykro mi.
    ~Indocrine

    OdpowiedzUsuń
  8. TAK. Możesz pisać o życiu. Lecz, nie usuwaj redaktorek. One też niech będą tu pisać troche o MSP, troche o życiu. Wtedy, byłoby idealnie.
    ~ Pozdrawiam, Vega

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię grać na MSP. Twojego bloga czytam jedynie z przyzwyczajenia. Najbardziej lubię czytać Twoje posty, które zazwyczaj nie są o grz. Jestem jak najbardziej na Tak, żebyś pisała tu o życiu ( oczywiście nie zapominajmy o YT) Ale to w takim razie z redwktorkami?To bez sensu, żeby pisały o MSP.
    Ps.Przepraszam za wszelkie błędy, jestem na komórce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na tak ;)
    I lepiej by bylo, gdybys pisala tylko o swoim zyciu, nie o MSP.
    Mnie tez ta gra juz nie interesuje, nie widze w niej sensu. Tylko tracenie czasu :)
    Fajnie jakbys pisala o sobie, o modzie, a moze nawet jakies reczne robutki, typu "zrób to sama"? No wiesz, bransoletki, bizuteria itp.
    Jezeli ktos nie ma ochoty czytac tego bloga bez postow o MSP, to chyba nie musi, jest wiele innych. A jak zmienisz temat bloga, to znajdą się inni czytelnicy, moze nie tylko dzieci MSP.
    Jestem w stu procentach na TAK, moze i nawet chetniej bede odwiedzala tego bloga! :))
    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak załóż bloga o życiu. Sam takiego mam i wiem, że to super sprawa! Mnie, tak jak większości, ta gra już nie interesuję. I uwierz. Wolę czytać posty o twoim życiu, niż o jakiejś różowej gierce. Ten blog nabrał by sensu! Jest tu 2100 postów, postów o msp. Czy jest sens jeszcze o tym pisać? Po pierwsze nie masz tematów, a po drugie ta gra cię nie interesuję. Pisać tutaj o twoim życiu to super sprawa! Myślę, że nie stracisz swoich czytelników - Ci prawdziwi zawsze zostaną. Jeśli komuś się coś nie spodoba, to już jego sprawa. Powinnaś zrobić to co uważasz za słuszne! Moim zdaniem pisz o swoim życiu. To najlepszy pomysł na ożywienie bloga! SZCZERZE? Wolę posty o twoim życiu, zainteresowaniach, niż o msp!

    Woow, ale się rozpisałem! Pozdrawiam!
    ~Dawid2002c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem takiego samego zdania :) Jak nazywa się blog?

      Usuń
    2. Popieram w 100 %. ♥

      ~Tuńczyk
      `Moviepianka
      /Tuna

      Usuń
    3. Dziękuje ♥ Link do zwykłego bloga: tuwszyscysasoba.blogspot.com

      Usuń
  12. Nataliaa, tak tak tak. <3 <3
    Prowadź blog o życiu. <3 <3
    TAK. <3 <3
    Sorry za tyle serc, ale pisz bloga o życiu i mnie nie obchodzi co myślą inni.
    KROPGA. <3

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń
  13. Może zrób ankietę? Bo widzę , że są osoby na nie . Proszę , jeśli zmienisz temat bloga to nie zostawiaj redaktorek , to bez sensu jeśli będą pisać o MSP.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że nie myślisz już tak bardzo o usuwaniu bloga. Też już nie gram na MSP, ale czytam twojego bloga prawie od samego początku i trudno byłoby mi przestać. Uważam, że blog o życiu to ŚWIETNY pomysł. Co prawda będzie mi brakowało troche postów o MSP, ale da się przyzwyczaić :)
    Pozdrowionka :
    Sharon4 (Tak to ta, która już nie komentuje tak często, ale nie przestała czytać tego bloga i jest #POR :B)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem na TAK. c: zawsze byłam ciekawa jak by wyglądał blog o twoim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak,tak,tak ♥ Fajnie by było,jakbyś zrobiła serię o problemach , np. o Cięciu się,przemocy domowej... Mam kilka pytań- Czy oddajesz któreś z kont? Jak tak,to jakie? Może oba? Czy mogłabym go przejąc?
    Zależy mi.Proszę o odpowiedź.
    ~GreenElizabeth.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak naprawdę to już dawno nie gram na msp, ale bloga czytam. Fajny będzie o życiu. Ps jeśli nie chcesz zawieść ludzi którzy lubią cię przez msp to może napisz też jakiegoś posta o innej (ciekawszej) grze podobnej do tej i twoje opinie. Tak chyba będzie najlepiej. Oczywiscie pisz o życiu!!! Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  18. # Porshia to tylko moje zdanie.Nie musisz od razu tak wulgarizmić.Jeśli wolisz stracić redaktorki i fanów msp to rób co chcesz.Ja i tak będę czytać ten blog...choć już nie o msp i będę o tym pamiętać :( Rozumiem ... wolicie blog o życiu i chcecie by redaktorki zostały.A co jeśli one nie chcą pisać i wyjawniać swojego życia realnego ? Tego nie pogodzisz...przykro mi.Posty były naprawdę ciekawe:(( I chodziło mi o to że TY będziesz pisać o tym życiu swoim a inne redaktorki choćby o msp.No, ale widzę że masz z tym problem..
    ~AlicaV1a

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry pomysł, Popieram (:.
    Jak masz odejść to się popłaczę :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że już niw będziemy tu pisały :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Bede szczera:)
    Odkad Nat nie pisze juz postow, tylko inne redaktorki, nie czytam juz tego bloga...
    Lubilam, lubie o bede lubic Twoje posty, bo jestes szczera i to jakos lepiej sie czyta, bynajmniej mi. :')
    Wchodxe tu tylko gdy Ty Nat, dodasz posta. I tyle, reszta... nie wiem no. Po prostu lubie Twoje posty.
    STANOWCZE TAK!
    Po co masz zakladac nowego bloga, skoro mozesz pisac dalej tu?
    Najlepsza decyzja wedlug mnie.

    Pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie by było, gdybyś prowadziła bloga o życiu! Lubię czytać takie blogi :3.
    Ale trochę mi szkoda redaktorek, które tu przez tyle czasu pisały...

    Pozdrawiam
    #Wergaa

    OdpowiedzUsuń
  23. O zyciu. W sumie tez bym se pisala tylko ta nauka... bo dissują mnie w szkole 2 dziewczyny i byloby ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powinnaś założyć nowego bloga o życiu. To dobry pomysł. Jeśli ktoś chce czytać o msp, to niech czyta, jest tu w końcu ok. 2100 postów o tym, a jak czegoś nie daj Boże tu nie ma, to jest tysiące innych blogów o msp (ale nie wierze w to, żę czzegoś tu nie będzie ) . Skoro blog nadal będzie istnieć i bd pojawiać się posty, to.. dlaczego nie? Jestem na TAK!
    pozdrawiam
    ~Meiye

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak!
    Zgadzam się z Tobą w 100%...
    Dobrze, że akurat teraz weszłam na bloga bo jutro ten kom byłby już nie ważny ;// W sumie nw sama czy wgl się liczy xd
    Ale mniejsza z tym Nat nie zostawiaj tego bloga bo tu są wspomnienia!
    Nie usuwaj postów bo komuś nowemu na MSP jak wejdzie kiedyś na tego bloga też się przydadzą!
    I pisz o wszystkim, to będzie najlepszy pomysł.
    Ja ogarnęłam się z nagłówkami pisaniem postów itp.
    Zapraszam na dzisiaj założonego bloga!
    Szczególnie Ciebie Nat... ♥
    http://on-every-topic.blogspot.com/
    Pamiętaj, że Cię kochamy...
    Nigdy Cię nie zostawię mimo wszystko chociaż straciłam przez pewną osobę dużo bliskich mi przyjaciół...
    ~Twoja Facebookowa Wika. ♥
    /Dawniej 0wika0.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)