Menu

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Blog Abieski + Hot or Not!

Hejo!
Od rana dzisiaj mam straszną głupawkę. Dlaczego? Sama na początku nie wierzyłam, że to jest prawda, ale. Dostałam się do Abieski do drugiego etapu! Moja radość jest wielka. Napisałam już posta powitalnego, więc jeżeli ktoś by chciał to może go przeczytać.Ale tutaj nie o tym.
Na dzisiaj przygotowałam Hot or Not. Zauważyłam, że dawno takiego czegoś nie było, więc postanowiłam, że to zrobię. Tylko jak to będzie wyglądało? Nie będę tu oceniała look, lecz same ubrania. Od razu mówię, że to jest moja propozycja co jest fajne, a co nie jest warte zakupu.
Ocenię włosy, buty, dodatek, bluzkę oraz dół. Zacznę od włosów.

Ogólnie bardzo mi się podobają. W mojej szafie chyba mam takie trzy lub dwa. Kolor, jak we wszystkim możemy zmienić. Jedyne co mi się tu nie podoba to cena. Jest za wysoka, bardzo. Jeden minus. Mimo wszystko są ładne i warto je kupić.
1. HOT!
Jako drugie wybrałam bluzkę.



Powiem, że naprawdę jest cudna. Ten króliczek, słodki. Tutaj można zauważyć, że cena jest bardzo niska. Kupiłabym taką bluzkę. Pasuje do getrów, spodni. Do spódniczek chyba nie za bardzo. Jest godna zakupu na pewno.
2. również HOT!
Trzecie są buty!


Oj, tutaj w ogóle nie, nie, nie. Skarpetki nie pasują, jeszcze do takich butów. Oj i jeszcze ta cena! 850 sc? Nie opłaca się w ogóle moim zdaniem.
3. NOT
Czwarte to dodatki.


Co to jest? Sama do końca nie wiem. Zakłada się to na włosy i wygląda to ślicznie. Cena też jest w porządku. Jak najbardziej polecam!
4.HOT
Jako ostatnie zostały nam spodnie i spódnice. Wybrałam na dzisiaj spódniczkę.


Moim zdaniem jest prześliczna i warta swojej ceny. Ładnie wygląda na MS i pasuję do wielu bluzek. Podoba mi się, że ma te falbanki :)
5. HOT ( po raz kolejny )
Wyszło z tego to, że mamy na razie tylko jedną rzecz NOT. Te cztery pozostałe są naprawdę śliczne i godne zakupu! Chciałabym napisać już prawie na koniec, że..moglibyście w komentarzach dać swoje propozycje na serie? Będę wdzięczna, bo nie mam w tej chwili żadnego pomysłu, a chciałabym ją zrobić.
Teraz taka mała informacja do Alicji. Nie zostawię tego bloga i będę tu pisać! :)
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Cześć! TheFlorence c:

13 komentarzy:

  1. Nie masz pomysłów na serie, a chcesz jeszcze u Abieski pisać?

    ~1szymon102 (liczę na heyty)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty potrafisz tylko krytykować innych?

      Usuń
    2. Nie!
      Potrawię też wiele innych rzeczy, np.
      obrażanie innych *-*

      Usuń
    3. Chcesz pisać u Abieski na stałe, bo...?
      Ma więcej wyświetleń na blogu?

      Usuń
    4. Chłopczyku, zajmnij się swoim (gówniany) blogu, na którym posty są BAAARDZO INTERESUJĄCE. (sarkazm):)

      Usuń
    5. Nie hejtuj! Popatrz na swoje poradniki a na ten post. Ja gdybym miala wybierac wybralabym ten post. Popatrz na siebie dopiero potem hejtuj.

      Usuń
    6. Może byś jej nie obrażał? By ci było miło, gdybyś pisał posta przez np. Godzinę, a jakaś osoba by przyszła i zaczeła Cię krytykować? Oceniać? Założe się, że i ty byś chciał pisać na blogu Abieski. O ile wiesz, który to jest. XD

      Pozdro.
      #Werczi

      Usuń
    7. Saymon, TheFlorence jak na razie sprawuje się świetnie i nie zauważyłam żadnych braków w jej notkach. Dziewczyna ma pomysły na serie, a także pojedyncze na pojedyncze wpisy, więc nie wiem, gdzie widzisz problem. :')

      Usuń
  2. Ja się nie ogarniam w tych redaktorkach (ile ich jest itp.) ale jeśli to ty prowadziłaś "Oceniane looków" bardzo brakuje mi tych postów :) Jeśli można to zgłaszam się (mój login na MSP to vanessa0$$$). POZDRAWIAM ~Vanisz

    OdpowiedzUsuń
  3. super post pozdrawiam emilia modelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem oceniasz sprawiedliwie :) Taak, te buty są okropne. I do tego drogie.. Dobra! Koniec narzekania! W wolnym czasie zapraszam do mnie :) http://moviestarplanet-brazowymi-oczami.blogspot.com/ Radzę wyłączyć muzykę :)

    - Yuis -

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)