Menu

wtorek, 21 kwietnia 2015

50 faktów o mnie!

Cześć kochani!
Dziś odbiegniemy troszkę od tematu MSP. Stwierdziłam, że moglibyście poznać mnie trochę lepiej, więc w dzisiejszym poście zajmę się tagiem - 50 faktów o mnie.
Jest to dość popularne na blogach oraz YouTubach.
To do roboty!

1. Mam na imię Natalia.
2. Lat 13. No, jeszcze 12.
3. Mam jednego zwierzaka - chomika <3
4. Mam jednego brata.
5. Panicznie boję się pająków!
6. Moje ulubione chipsy to "Biesiadne" pizzowe xD
7. Na co dzień bardziej ubieram się na czarno.
8. Lubię pić soczki "Sonik" w kartoniku.
9. Bardzo lubię czytać blogi.
10. W szkole siedzę w drugiej ławce. ;-;
11. Moja ulubiona zupa to ogórkowa.
12. Z cukierków najbardziej lubię trufle.
13. Lubię "szczelać" sobie fotki.
14. Do szkoły noszę czarną torbę w  nuty.
15. Mam bardzo dużo skarpetek w kolorze szarym.
16. Na MovieStarPlanet gram już ponad 3 lata.
17. Moja ulubiona piosenkarka to Ariana Grande.
18. Bardzo lubię blogować, szczególnie na tym blogu.
19.Na YouTubie subskrybuję: Banshee, JDabrowsky, GlamPaula, Bzdurnego Kartona, Wielmożnego Igora, KichiTV.
20. Chciałabym mieć czarne lub piwne oczy, a posiadam niebieskie.
21. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy.
22. Mój ulubiony serial to "Szkoła".
23. Na wakacje planuje przefarbować sobie końcówki włosów.
24. Lubię chodzić w rozpuszczonych włosach.
25. Mam dwa komputery.
26. Lubię koty -^.^-
27. Urodziłam się 27 lipca.
28. Mój ulubiony przedmiot szkolny to W-F.
29. Nienawidzę matematyki.
30. Gram na Transformice.
31. Nie mam Facebooka.
32. Mam telefon z firmy LG.
33. Jestem bardzo wrażliwa.
34. W pokoju mam bardzo mała miejsca.
35. Kiedyś planowałam założyć bloga z koleżanką o adresie: te-nogi-fioletowe-co-pati-nosi-w-piórniku.blogspot.com
36. W szkole najlepiej idzie mi z angielskiego.
37. Bloguję od 1 listopada 2014.
38. Prawie codziennie chodzę do sklepu.
39. Nie lubię zimy.
40. Lubię lato.
41.Lubię nosić baleriny. (buty)
42. W przyszłości chciałabym mieszkać na "przedmieściach".
43. Mam duże oczy.
44. Zawsze chciałam mieć na imię Maja.
45. Jak byłam mała strasznie bałam się żab.
46. Lubię dostawać miłe komentarze.
47. Mój ulubiony smak lodów to czekoladowy.
48. Mam przebite uszy, ale nie noszę kolczyków.
49. Mieszkam w bloku.
50. Mam blond włosy, ale zawsze chciałam mieć ciemny-brąz.

Yup, wreszcie skończyłam. Gratulacje dla tych, którzy przetrwali do końca i nie przewinęli strony.
Na koniec chcę jeszcze dodać parę moich zdjęć robiony webcamtoy'em.
Dużo osób chciało mnie zobaczyć, więc proszę:

Wiem, jestem brzydka [*].

Jest mało zdjęć, ale z tych które robiłam wybrałam moim zdaniem najładniejsze.
Mam nadzieję, że z tego posta dowiedzieliście się trochę więcej o mnie.
To wszystko!
Pozdrawiam,
~Lyene

17 komentarzy:

  1. 13 faktów się zgadza z moją osobowością. XDD
    Ładnaś. ^^

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaadna jesteś <3 Mamy dużooooo wspólnego xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamienimy się oczami ???? Ja mam bardzo ciemny brąz .... Daj mi niebieskie...
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiana włosami!!!!!! Mam brązowe!!!!!
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było, gdyby można się tak zamieniać....

      Jednak ja nigdy nie zamienię swoich ciemno brązowych (niemal czarnych) włosów!

      Usuń
  5. Jakbyś była moją bliźniaczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna jesteś *-* Chcesz się zamienić włosami? Mam czarne ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie urodziłas sie w moje imieniny! Banshe jaśu karol igor kichi glampaula ja subuję jeszcze remka czułka michałka (
    Multiego) stuu i zamień sie włosami tu mnie w belgi mylą marokanami źli są jedzą barany :(((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co bedzie 100 imiedzin? Czyli 100 urodzun i imieniny
      :) ~to je alumynum tego nie pomalujesz!!!

      Usuń
    2. Alumynum 100 lamien 100 lamien urpdziłam sie przed twoimu uro i naszymi imie ! Alunyn alumynum nie pomalujesz!

      Usuń
  8. Też lubię serial ,,Szkoła" najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jesteś <3 Jaki masz nick na TFM? ;3 Ja Wikkiaxd, zaproś jak możesz xddd

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe mam na imie Maja ;P Też mam chomika!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam z Tobą dużo wspólnego,mam ciemne włosy,duże oczy,też chce mieć na imię Maja i jeszcze wiecej ale nie chciało mi się rozpisywać.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)