Menu

czwartek, 26 marca 2015

YouTube!?

Cześć!
Jak wiecie nie pisze juz o MSP, dlatego posty z mojej strony sie póki co nie pojawiają. Lecz przemyślałam sprawę i postaram sie niebawem nagrywać na YouTube. Mimo, ze zajmie mi to troche czasu (bo musze ogarnąć sie z intrem, muzyką, montowaniem), to potrzebuje wymyślić dobrą nazwę kanału!
Hmm... Nie mam zielonego pojęcia ani pomysłu na to, jak moge sie nazywać.
Dlatego prosze Was w tym o pomoc i jeśli macie jakies pomysły (szukam czegoś oryginalnego), to prosze pisac w komentarzu!
Mało tego dostane moze niebawem nowego laptopa, który bedzie miał raczej "kamerę" bardzo dobrą, bo bedzie prawdopodobnie z tej firmy, z której mam telefon. Nie wiem jeszcze czy dostane w tym okresie czasu, bo musze jeszcze tamten dać do naprawy zeby był spoko, a potem zając sie innymi sprawami "technicznymi", ale jednak zależy mi na nagrywaniu i nie chce sie poddać. 
Chciałabym zeby było idealnie, wiec jeśli znacie moze jakies poradniki dobre jak zrobic jakiąś fajną grafikę na kanał w jakimś darmowym programie, jeśli macie pomysł na nazwe kanału, to prosze o pomoc!
Liczę na Was!
Nie liczę na to, ze bede jakas super slawna, bo to troche niemożliwe, bo trudno jest sie teraz wybić. Prawda jest taka, ze mało kto bedzie wiedział o moim istnieniu, ale chce to robic dla swojej przyjemności.

Mam nadzieje, ze mi pomożecie.
Moze ktos mnie oświeci :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat

36 komentarzy:

  1. Nat wreście się zgodziłaś! Dzięki Boże! Bardzo chciałam, żebyś nagrywała. Miło będzie zobaczyć Twoją twarz i usłyszeć głos. Nazwa kanału? Hymmm... Może... A jaką tematykę będzie miał Twój kanał?
    - Anielline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Ciesze sie, ze jestes zadowolona :D
      Nagrywać bede na rożne tematy. Będą gry, vlogi, dyskusje, parodie i inne. Chciałabym, zeby w nazwie znajdowała sie cząstka "Nat", bo jestem jakby juz przyzwyczajona do tej ksywki.
      Nagrywać bede gdy odnajdę sie w montowaniu i gdy zrobie jakas grafikę, intro itp. Troche to zajmie, ale mysle ze warto czekać :D

      ~Nat

      Usuń
    2. Nat, ja na YT jestem Nataszq Channel, plz nie oglądaj czasem ;d jestem początkująca i nie ogarniam niczego.
      Ja intro sobie zrobiłam proste na stronie Animoto, ale taka zdolniacha jak ty sobie pewnie sama zrobi takie profeszjonal ;D
      Polecam ci też zamówienie intra za pieniądze, mój brat kupił sobie intro za 15 złoty.
      A mam pytanko...
      Czym będziesz montować?

      Usuń
    3. Hmm, zobaczę Twój kanał :D co do intra to tak, bede robic cos bardziej oryginalnego :D
      A tak przy okazji to sie spytam. Gdzie mozna ewentualnie takie intro zamówić? Ja raczej nie bede zamawiać, ale przyda sie takie info :D

      ~Nat

      Usuń
    4. Odpisałaś mi?! Od dziś jestem fejmem xD.
      Nazwa. Hymmm... NatChannel :D.

      Usuń
    5. Wejdź na kanał Quick i tam masz taki, no nie wiem, panel, i tam są Designerzy, tam masz wielu, mój brat brał od Ogorek pl czy jakoś tak.

      Usuń
    6. Tak przy okazji jak u niego cos zamówić i za to "zapłacić"?

      Usuń
    7. Jeśli masz więcej niż 300 subów, to masz za darmo intra, outra i inne graficzne duperele.
      Jeśli nie, to za projekt (obojętnie czego, czy intra, czy outra etc.) z małym wkładem pracy, czyli profesjonalne lecz nie powalające, płacisz 5 złotych, a za takie już super extra bajer - 10 zł. Kontakt do niego... Hm. Masz emaila? Podam ci potem...
      A tak PS czym będziesz montować?

      Usuń
    8. Mam e-maila :D Ok. A co do montowania to wlasnie mam mega problem, bo mam same wersje testowe i będzie znaczek ;/
      Z tym mam wlasnie problem

      ~Nat

      Usuń
    9. Właśnie email jego to ogorek52pl i chyba z gmaila. Tam musisz dać jak to wszystko miało by wyglądać, spytaj go też ile to by kosztowało. Na YT masz poradniki do pobrania Vegasa razem z crackiem, jak to uruchomić i bum, jest wersja pełna, bez znaku wodnego :)
      Ja tak pobrałam vegasa ale i tak używam na razie Movie Maker, bo tego nie ograrniam ;)

      Usuń
    10. Dziekuje :D a z jakiego poradnika korzystałas? Bo ja wlasnie tez oglądałam poradniki z crackami, to były takie, ze miałam trojany, niestety

      ~Nat

      Usuń
    11. No ja też miałam, ale potem odinfekowałam program jakimś programem antywirusowym... Ja go usunęłam, potem tego antywirusa, bo siostra grała i coś poprzestawiała... To musisz poszukać :)

      Usuń
  2. To swietnie ze zakladasz kanal! Good decyzja. Nazwa Humm... moze AlwaysNatVlog czy cos radze po angielsku czy cos. Moze wejdziesz na jakis generator nickow i tam znajdziesz inspiracje? Radze nie dodawac liczb. Jak juz zalozysz i wzucisz pierwszy film daj znac XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że zaczynasz nagrywać :D
    A nick może jakiś po angielsku?
    ~Lyene

    OdpowiedzUsuń
  4. Może Bannat od Banshee XDD A tak serio to może NatBlack, NatWhite? Nw. ja nie mogę za Cb decydować...
    A tak wgl. to świetnie, że będziesz nagrywać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A moze nazwa.. po prostu 'Nat'? :))
    Taka skromna i fajna. :p

    Jak wrzucisz filmik to dak znac. ;)

    Pzderki!
    Olcia /Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym zrobić Ci intro xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem robię party do msp, ale intro to nie byłby dla mnie problem.
      Czytałam niżej że wolisz takie rysowane, to musiałabym mieć Twoje zdjęcie.
      PS.Za intro bym nic nie chciała.
      Dla mnie

      Usuń
  7. Ekstra! Jak już założysz kanał, to daj link. Zasubuję :D A nazwa... Hm, może AnnEver? Fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie mogła bym zrobić Ci avatar i tło na kanał?
    - Anielline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Ogolnie szukam grafika i osoby, która robi profesjonalne tła, awatary i intra oraz outra. Co do grafiki, to szukam czegoś typu taką "mnie" na avatarze, tylko ze jakby narysowaną (chyba wiesz o co chodzi), a tło na kanał tez jakies fajne, na razie szukam osob ktore ewentualnie mogłyby sie tym zając, bo sama tego nie ogarnę :/ nie mam jakos specjalnie do tego talentu

      ~Nat

      Usuń
  9. Hej! Nat, mam nadzieję, że to czytasz, bo to bardzo pilne. To konto mi szwankuje. W związku z tym mam plany je usunąć. Ale mam OGROMNĄ prośbę. Nie chcę rezygnować z tego bloga. Chciałabym abyś dodała mnie do bloga na inne konto. Email to : brookamye@gmail.com BYŁABYM CI MEGA WDZIĘCZNA JEŚLI BYŚ MNIE TAM ZAPROSIŁA. JAK MÓWIŁAM, SĄ PROBLEMY Z TYM KONTEM. JEŚLI NIE MASZ CZASU TO NIC NIE SZKODZI. ALE JAK MÓWIŁAM, BARDZO PROSZĘ. TO DLA MNIE WAŻNE.
    PS: SKACZĘ DO SUFITU, JAK POMYŚLĘ, ŻE BĘDZIESZ NAGRYWAŁA NA YT. TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI! POZDRAWIAM CIEPLUTKO <3
    ~ALICEINWONDERLAND

    OdpowiedzUsuń
  10. Nat, czy podasz mi jakiegoś maila, na którego mogłabym wysłać ci coś, co zrobiłam głównje dla cb? c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, jasne :D
      Mozesz wysłać mi to na mojego prywatnego e-maila: natalia27344@wp.pl

      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
  11. Może nazwij go Porshia? Xd
    Oryginalne. Heh.
    Albo jakiś potwór typu Banshee? Idę poszukać. ._. Nie ma fajnych jakiś.

    - Ghastlee

    Może, może.

    - Natailien.

    OKEJ TO DZIWNE.

    - Nataq

    Oklepane, ale nie wiem.

    - Piggy

    XDDDDDDDDDDD

    -Cowleen.

    SZALEJĘ. B) XDDDDDF

    Dobra, nie wiem czy ci się podobają te nazwy, ale chyba są głupie.

    Ale tam.

    Co tam.

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pojęcia, jaką możesz dać nazwę. To zależy od Twoich filmów. Możesz dać "Dziewczyna z XXI wieku". Kiedyś chciałam mieć bloga pod takim adresem. Ale moi rodzice chyba nie zgodzą się na bloga. Może sama będę miała bloga na YouTube? Boże, co ja gadam! :D Jeżeli tak, będę kręciła filmy o mojej ♡ sweet szynszyli. ♡ Ale tylko jeśli wyzdrowieje, bo ostatnio choruje :( i może umrzeć :'( a wtedy to ja się chyba nie pozbieram :"( do kupy :','((
    No i przy okazji
    (Nie)pozdro D',',':
    Albo dobra D',',',',',':
    Niech będzie D,',',',',',',',',,'',',:
    Pozdro D',',',',',','',',',',',,',',',',',',:
    Koniec
    Kropka
    .

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć! :D
    Fajnie że będziesz nagrywać! (:
    A kanał może nazywać się ''The Nat Films".
    Pozdrawiam ~Marti

    OdpowiedzUsuń
  14. Super,że będziesz nagrywać! C; Czekam na posta z linkiem do kanału! <3 Pozdrawiam ~Lady Dreams

    OdpowiedzUsuń

  15. Ja na yt jestem ,,Dominika XD''

    OdpowiedzUsuń
  16. A i super, że będziesz nagrywać! :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)