Menu

środa, 11 marca 2015

Wyglądaj ładnie! - Początkujący (Dziewczyny)

Witajcie cukiereczki !
Mam jeszcze troszkę czasu, dlatego postanowiłam zrobić kolejny post. Lyene, o ile się nie mylę, kiedyś zrobiła post jak ładnie się ubierać, na początku gry oczywiście. Ponieważ doszły nowe ubrania, ja postanowiłam zrobić to samo. Lyene, mam nadzieję, że się nie obrazisz. To nie jest żadne ściąganie. Zacznijmy od podstaw czyli od twarzy.
1) Twarz
- Dark
























Myślę, że paleta kolorów jest tu zbędna. Każdy może sobie sam wybrać kolor oczu oraz ust. Jedynie kolor trudny do znalezienia to odcień skóry.





Twarz, bardzo mi się podoba. Jest taka jedyna w swoim rodzaju. Wyróżnia się. Jest niezła. Bardzo mi się podobają te pełne usta, i głębokie oczy.
- Light






















Twarz jest całkiem podobna do mojej. Jedynie mam inne oczy. Bardzo mi się podoba. Jest ładna. Szczególnie jak ustawi się inną mimikę twarzy. Jest ładna, spokojna i niespotykana. Podoba mi się.

2) Strój
Oczywiście aby mieć orginalny styl potrzebna jest wena i inspiracja. Ja jako taką inspirację, przygotowałam kilka looków początkowych.

- Green Apple
























Hmmm. Nie mój styl, ale może komuś się spodoba. Kolorki neonowe.
- Love Story
























Idealny. Kocham go! Ten rudy, niebieski, zielony. Zakochałam się! Jak wam się podoba. Moim zdaniem najlepszy look. Jest dość dziewczęcy. Praktyczny, elegancki.

- Shy
























Oczy, świetnie pasują do guziczków. Kurtka zlewa się troszeczkę ze spodenkami. Po za tym jest dobrze. Look bardzo tajemniczy. Uważam za udany.

- My case
























Bosko! Kocham spodnie z wysokim stanem. Zakochałam się również. Mam coś na punkcie tego stroju, przyciąga wzrok.

3) Login
Teraz zajmijmy się loginem. Login jest bardzo ważną rzeczą. Nie możemy nazwać swojej Moviestar byle jak. Ja polecam nie wpisywanie liczb do Loginu. Sama żałuję, że je mam. AmyeBrook podoba mi się o wiele lepiej niż Alice917. Jest bardzo dużo, ciekawych, niepowtarzalnych, angielskich imion.

















Coś takiego? Pamiętajcie, o długim, trudnym do zgadnięcia innym hasła!
Dziękuje za uwagę.

Poprzedni post >KLIK<
Losowy post >KLIK<

 
Dziękuje za aż trzy moje posty w popularnych postach! Jesteście najlepsi! <3



1 komentarz:

  1. Ostatnio troszkę zaniedbałam komentowanie postów, więc może tutaj się wreszcie udzielę :))
    Bardzo lubię kremowy kolor, szczególnie ust. Kolor skóry pasuje, oczy też jak najbardziej. Kocham zielony. W każdym look'u coś mi się podoba oprócz ostatniego. Nie lubię za bardzo tych dżinsów.
    Co do nicku... nie jest powiedziane, że musi to być imię. Można użyć np. swojego pseudonimu.

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)