Menu

sobota, 28 marca 2015

Wszystko o logach - pizap.

Hej!
Tu Alice917. Po tytule można się domyślić, że to ja, ponieważ tylko ja zajmuję się tu logami. Dzisiaj wyjawię wam dosłownie wszystkie sekrety moich lóg. Czyli:
1. Jak je robię
2. W jakich programach je robię
3. Jakich efektów używam
Moje loga cieszą się dość dużym zainteresowaniem. Wiem, że bardzo je lubicie:





Dla tego dzisiaj wyjawię wam wszystko na temat moich lóg. Dostałam parę wiadomości, maili, komentarzy JAK JE ROBIĘ I W JAKICH PROGRAMACH?
Na początku chciałabym jeszcze dodać, że przepraszam za to, iż tak długo nie ma ode mnie postów. Dzisiaj jest sobota ale pewnie nie zdołam opublikować tego posta. Więc najprawdopodobniej czytacie to w niedzielę. Zacznijmy pd tego jak zrobić podstawowe logo. Nie będę tego tłumaczyć bo robiłam już o tym post: 
A teraz odpowiem na jedno pytanie:

Sęk w tym, że ja wcale a wcale ich nie powiększam. Poprostu powiększam, je robię scrin i  gotowe!
A teraz przejdźmy do opracowywania efektów. Zacznijmy od podstawowej strony czyli pizap'a:
>Kliknij aby przejść do pizapa<  Naszym zdjęciem, które poddamy efektom będzie zwykła moviestar z grafiki.


Crop- Nim możemy uciąć zbędne części loga, moviestar. Jak się nim obsługiwać? To proste, kliknij po prawej stronie edytora pizap CROP. Potem kółeczkami z każdej strony reguluj obcinanie. 
Rotate- Dzięki niemu możecie obrócić wasze logo, moviestar. Wystarczy klikać i wybrać odpowiednią stronę.

Zoom- Przybliżanie, oddalanie fotografii.
Brightness- rozjaśnianie obrazu. Regulujemy je kropeczką. Efekt mniej więcej taki, jak na screenie wyżej.
Contrast- To prawie to samo co Brightness. Rozjaśnianie i nadawanie barwom wyrazistości.
Saturation-  Możemy nadawać kolorom wyblaknięcia. Czyli efekt "bieli i czerni"

                          
Color- Dzięki tej możliwości możemy, zmieniać kolor obrazu. Przykład- zdjęcie wyżej. 
Przejdźmy do filtrów.
Wybieranie filtrów, znajdziecie na górnym pasie narzędzi. 
Po kliknięciu zauważymy sześć opcji. Classic, ColorZ, Advanced, Light FX, Teksture, Fun.

Pierwsza zakładka Classic. Przedstawia nam do wyboru parę filtrów. Klasycznych filtrów. Ja osobiście polecę wam: Ocean, Velvet.

Następnie mamy COLORZ. Ja osobiście jej nie używam. Ale mi podobają się: Dj, Rainbow. 

LIGHT FX. Jest to takie jakby dodawanie elementów do tła. Bardzo fajne, polecam. Wystarczy kliknąć. Niestety nie da się regulować.

TEXTURES. Mój ulubiony. Macie wyżej przykład jednej z tekstur. Tekstury są bardzo przydatne, w logach wyglądają bajecznie.

FUN. Również przydatne. Najbardziej lubię Color Splash. Niżej macie wykonane w tej teksturze.

Obecnie lubię tylko sześć pierwszych efektów. Przydatne.  Wystarczy kliknąć. Potem możemy regulować efekt.
Przejdźmy do zakładki z naklejkami.
 Jest trzecia w kolejności przybornika. Po kliknięciu zostajemy przeniesieni w to magiczne miejsce:
Ja nie polecam naklejek. Jedynie to co może wam się przydać to Sparkles. 

Po wciśnięciu danej naklejki, pojawi nam się ona na obrazku, a my możemy ją obkręcać, przesuwać, zmniejszać, powiększać. Niektóre naklejki są niestety, zablokowane. 
Teraz tekst. 
Dodawanie tekstu kryje się pod ikonką "T"

Po kliknięciu zostajemy tutaj przeniesieni. Wybieramy formę tekstu. Ja polecam tekst pierwszy. Login, moviestar lub cytat w chmurce nie ładnie wygląda.
Po wybraniu, zostajemy przeniesieni tutaj. Wpisujemy tekst, który ma znaleźć się na obrazie w pole "TEXT". Potem wybieramy czcionkę. (pole "Ront") Następnie, wielkość tekstu możemy regulować w polu "Size" lub regulować nieograniczenie, kropeczkami. Potem w okienku Color, wybieramy kolor literek. Jeśli chcecie, aby wokół waszego tekstu był "dym" zaznaczacie Glow, potem wybieracie kolor. Następnie, jeśli chcecie aby wasz napis znalazł się w takim "pasku" zaznaczamy BG i wybieramy kolor, tła. Potem wybieramy tylko rozmieszczenie tekstu, i tyle.
Myślę, że wycinanie postaci w ikonce z człowieczkiem i nożyczkami jest wam zbędna, więc jej nie opiszę. Ale ramki mogą wam się przydać. 
 Borders. Ramki są szóste w kolejności. Po kliknięciu znajdziemy się tutaj:
Tu, mamy bardzo dużo do wyboru. Ramki świąteczne, tekstury, walentynkowe, wielkanocne, halloweenowe. 

Jest bardzo szeroki wybór ramek. 
Następnie mamy funkcję Add a photo. Możemy tam dodać zdjęcie. Jest to banalnie proste.  To tyle efektów które, moga wam się przydać w robieniu lóg. Następne dwa, są nie przydatne. Potem wystarczy zapisać logo klikając SAVE. 
To by było na tyle z pizap'a. Następnym razem zajmiemy się innym programem. Ale nie zdradzę wam jakim. Ja się już żegnam!

Wesołego jajka!






12 komentarzy:

  1. Zapraszam na bloga:) nie o msp

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! <3 Dzięki tej notce sama zrobiłam sobie ładne, fajne logo wielkanocne! Dzięki, Alice!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cię! Można tam przerobić co się tylko chce. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham cię! Można tam przerobić co się tylko chce. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham cię! Można tam przerobić co się tylko chce. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne! A tą ms trzeba dodać ze screenu?
    Chyba tak :)
    Pozdro
    ♥Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nie mogę się doczekać kiedy zajmiesz się innym programem ps twoje logo dla mnie jest świetne :D
    -Koffana Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy poradnik ever! Czekam na kolejne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super poradnik!
    Też korzystam z pizapa.
    -
    Tylko jedna rzecz. Pisze się "dlatego" ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ----> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  11. Nat chyba nie żałuje, że cię dała na redaktorkę. Jesteś superancka! A twoje loga są niesamowicie ładne! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobisz logo na mojego bloga (to jest którego jestem redaktorką xD) Nick: Lukcia321 Z góry dziękuję :>

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)