Menu

niedziela, 15 marca 2015

Wiosenne kolory - looki do nowego konkursu!

Cześć!
Postanowiłam zrobić looki do nowego konkursu. Już niedługo wiosna, więc postanowiłam je zrobić w wiosennych kolorach!
Konkurs, który doszedł w czwartek nazywa się Rags to Riches.
Czyli po polsku "Od kopciuszka do księżniczki" czy coś takiego...

A o to pierwsza stylizacja:

I jak się podoba? Jest w takim zielonym kolorze, miętowym. Razem kosztuje 5 DMD i 1625 SC.
Kolor:
Do looka wykorzystałam:
~Włosy (blond)
~Kwiatki (kolor miętowy)
~Sukienka (kolor miętowy)
~Buty (kolor biały)

W tej stylizacji to już wszystko. Czas na drugą!
Oto ona:
Tutaj jest tak skromnie. Wykorzystałam te włosy, co w poprzednim looku.
Moim zdaniem te buty wykorzystane w tym looku są za duże na nogę MovieStar.
Jego kwota to 1725 SC.

Kolor sukienki i butów:
Rzeczy należące do looka:
~Włosy (blond)
~Sukienka (kolor jasny żółty i miętowy)
~Buty (kolor jasny żółty)


To już wszystkie looki, które zrobiłam. Myślę, że się podobają, a jeśli nie to trudno.
Który look się najbardziej spodobał? - Napisz w komentarzu ;)
To już wszystko!

Pozdrawiam,
~Lyene


5 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)