Menu

poniedziałek, 30 marca 2015

W poszukiwaniu pisanek - zadania etap II

Hej!
Parę osób, ciągle pyta się mnie gdzie są jajka. Dzisiaj spytało się mnie o to już 6 osób. A ja musiałam im po kolei, pisać gdzie znaleźć pisanki. Więc, nie mam pomysłu na posty, więc pokażę wam jak zrobić po kolei wszystkie zadania które zostały odblokowane dzisiaj, czyli 30 marca.
Zacznijmy od pisanki I.

U mnie, pierwsze trzy pisanki były w kategorii "zakupy". Na dwóch kolejnych kontach również. Więc, na pewno u was też tam będą.

A ostatnie dwie pisanki, znajdą się w kategorii "Miasto filmów".
Pisanka II

Poprostu wchodzimy do kategorii "gry" następnie, dołączamy do Qizu. Starajcie się, aby go wygrać. Uruchomijcie swoje mózgi :*
Pisanka III

Najlepiej jak będziecie oglądać 10 sekundówki. Są najlepsze, jeśli szybko chcecie zgarnąć star coins. Wpiszcie w wyszukiwarkę filmów, "10 sek" od razu, wyskoczy wam tona króciutkich filmików.

Punkt numer dwa, należy stworzyć film wielkanocny. Tu zalecam również pójście na łatwiznę. Poprostu, zróbice 10 sek. 

Jak zrobić film 10 sek? 
video
I punkt trzeci. Najprostszy. Kliknijcie na profil trzech moviestar, i podarujcie im autografy. Na pewno, będą wam za to wdzięczni. Dostaniecie nie tylko star coins, ale też szacunek od osoby, której podarowałeś autograf.
Pisanka III
Punkt 1. Aby się nie wykosztowywać, kupcie muszkę za zaledwie 37 starcoins. Jak ją znaleźć? - To proste! Kliknijcie w zakupy, rzeczy a na koniec zakładkę "Top" Ona będzie na trzecim miejscu.

Punkt 2. Aby szybko i sprawnie "udekorować" pokój, dodajcie jedną rzecz, zapiszcie i gotowe!

Punkt 3. Udajcie się do pokoju przyjaciela  i dajcie mu love it!

To by było już na tyle. Przepraszam, za krótki post. Nareszcie już jutro, koniec męczarni. 
Dobranoc!
Dziękuje za cudowne logo! Mam pytanko: Kto korzystał z poradnika o pizap'ie ? 









4 komentarze:

  1. Ja skorzystałam z poradnika! Mam zamiar zrobić sobie jeszcze więcej lóg w pizap'ie i innych programach przez ciebie polecanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. post xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaa XD Post super, bardzo pomocny ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaa, dzieki zrobilas swietny poradnik, zrobilam logo sb i dla cb, chcerz moze zobaczyc? Wyslac ci? Ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)