Menu

środa, 25 marca 2015

Unikaty? YouTube-użytkownicy.

Cześć!
Dzisiaj nie do końca chciałam napisać o grze, choć nie. Podzielić to, o tak xd Połowa o tym, a połowa o innym. Więc zacznę może? Tak. Pierwsze co to chodzi mi o unikaty. Co to w ogóle jest ?
UNIKATY-ubrania, które zostały wycofane już ze sprzedaży, nie da się ich kupić. 
Nie wiem do końca  o co z tym chodzi. Od wczoraj piszecie do mnie czy to prawda, że dzisiaj lub jutro będą. Wydaje mi się, że jak już to jutro, ponieważ jest nowy temat, ale może się mylę. W sumie to nie wiem co o tym myśleć. Pisałam też z niektórymi i wychodzi na to, że to plotka w większości, ale tak jak powiedziałam wyżej NIE WIEM. Z resztą jutro się wszystko okaże.
Druga część posta to YouTube. Od dawna na tej stronce mam upatrzonych ludzi, których oglądam regularnie. Chciałam Wam trochę o nich napisać, czemu warto ich zobaczyć i tp..
Zacznę od użytkownika Banshee.
Jest to dziewczyna o imieniu Zuzia. Ma 19 lat ( jeżeli się nie mylę ). Interesuje się vloggerstwem i bloggerstwem. W tej chwili prowadzi dwa kanały, a ma ich trzy.
-Banshee
-SzalonaZuzia
-ZiziGames
Kanał Zuzi posiada 349 312 subskrypcji  oraz charakteryzuje się tym, że ma serie. Było ich już sześć-Panierka, krówka, truskawka, ciastko ( zmieniłam i przepraszam za pomyłkę ), śnieżynka oraz miodek. Chyba tyle, tak.
Czemu zatem ją oglądam ? Prawdę mówiąc dużo mnie niektórymi filmikami nauczyła, że nie warto się poddawać, że jest się jedyną w swoim rodzaju. Nie zwracać uwagi na krytykę innych na swój temat.
Banshee 
 Postanowiłam, że opiszę dwóch moich ulubieńców.

Kolejna osoba to littlemooonster96
Również dziewczyna. Na imię ma Angelika i ma 17 lat ( tu też nie jestem pewna ). Tak samo jak Banshee interesuje się bloggerstwem i vloggerstwem. Pochodzi z Katowic. Z tego co wiem ma tylko jeden kanał czyli littlemooonster96. Angelika też mnie nauczyła wiele, ale ze strony mody. Ma wiele filmów jak się ubrać, co pasuje, co najlepiej kupić..czyli nauczyła mnie wielu rzeczy o modzie.
O MNIE
Wydaje mi się, że na dzisiaj to już wszystko. Przepraszam, że post taki krótki, ale no..em cóż.
Jutro postaram się napisać dłuższy (:
Do zobaczenia, Weronika-TheFlorence

7 komentarzy:

  1. Zuzia miała jeszcze jeden kanał, nie prowadzi go ale jeszcze jest na yt : ZiziReactivation

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie hejt, ale tak oglądasz Zuzię, że pomyliłaś się w nazwie sezonu. :) Ciastko, a nie babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon Zuzi nazywał się Ciastko, nie Babeczka ;)
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba raz oglądałam filmik Zuzi...
    Nie pamiętam dokładnie, z którego kanału.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)