Menu

poniedziałek, 2 marca 2015

Termin + duzo info

Cześć!
Z tej strony Nat. Jak wiecie juz jest marzec, a to oznacza moj powrót. Pisałam wyraźnie, ze gdzies w marcu podam dokładny termin mojego powrotu. Jak wiecie MSP nie kręci mnie juz tak bardzo i musicie liczyć sie z tym, ze zajda małe zmiany, ale o tym juz sie dowiecie wkrótce. Owszem, chciałabym nagrywać na YouTube. Jeśli ktoś juz słyszał takie "plotki" to sa one prawdziwe. Mam jednak mały problem, ponieważ po 1. Nie mam sprzętu, po 2. Nie mam oświetlenia, po 3. Nie mam gwarancji, ze ktokolwiek by mnie oglądał, po 4. Nie mieszkam w jakimś domku i nie mam tak superasnie jak np. Banshee. No taka jest prawda. Oprócz tego nie wiem o czym bym mogła nagrywać, mam kompleksy, uważam ze jestem jeszcze troszkę za młoda, wiecie... Wygląd, głos itp. Nie żebym sie czegoś wstydziła, bo rozmawiałam wielokrotnie z czytelnikami bloga na tinychat i jak to ogłaszam, to jest was tam całkiem sporo i w sumie sie ciesze, bo większość z was wchodzi na kamerę razem ze mną :D
I kolejny problem, jeden z ważniejszych....
Nie mam pojęcia na czyn polega taki program jak np. Sony Vegas Pro, nie wiem jak robić intra, jak klatkowac.... Najprościej mówiąc nie mam zielonego pojęcia jak montować filmy. Poza tym wszystkie programy sa płatne. No większość, przynajmniej te najlepsze. Oprócz tego nie wiem jak np. miec kamerkę, kiedy mogłabym przykładowo nagrywać simsy. Naprawdę, nie wiem NIC o takich rzeczach.
Wiec szanse sa marne :/
A, no i wracając do tematu oficjalny termin powrotu to: 
13 marca i to bedzie piątek. Ups, pechowo. Mam nadzieje, ze nie :D
Mam w tym tygodniu duzo nauki i wolę wrócić na weekend w przyszły tydzien :D
To chyba tyle.
Laptop naprawiony, udało mi sie go naprawić wczoraj. To taka mała informacja.
Jeśli macie jakieś rady możecie śmiało pisac, moze jakos mi pomożecie, bo raczej moge na was liczyć :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx 
~Nat

19 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jak najbardziej powinnaś nagrywać. Z wielką przyjemnością bym Cię oglądała. Spróbuj! Najwyżej ci się nie spodoba. Jest mnóstwo osób, które nagrywają w Twoim wieku. Proszę, spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście chętnie bym Cię oglądała. A zawsze możesz zacząć nagrywac aparatem tak jak np. Wiga i Paulina Jadamus, Katka V, Weronika Mirga... A co do programów do obrabiania filmów, to możesz pod paroma kanałami pytać się w jakim programie obrabiają. A co do twojego powrotu to wracasz w moje urodziny :D Troszkę smutno :cc

    Pozdrawiam,
    Alice917

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przedwczesne wszystkiego najlepszego ;> i dziękuję za logo dla mnie.

      Usuń
  3. Chętnie bym oglądała :3 Uwielbiam oglądać czyjeś filmy na yt :D Masz już kolejną osobę zagwarantowaną która by oglądała, jak byś miała nagrywać :)
    ~Pozdrawiam
    123agata9

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrywaj! Ode mnie masz już gwarantowanego suba i reklamowanie c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądała bym Cię :) Polecam Ci program AVS video editor = masz opcję nagrania z kamerki, ekranu [ np. jak chcesz nagrać grę] oraz obrabiania filmów, robienia teledysków. Nie pobieraj z dobreprogramy czy tego typu stron- pobierz z www.avs4you.com. Posiadam ten program, i dobrze się sprawdza :)
    - *nie gram w msp*

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę odpisz i napisz notkę o jednym chłopaku CuteBoy69. Ma animację f* you i cały film o takich osobach które też je mają. Napiszesz?

    Zeberka575

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, zobaczę to. Dziekuje za pomysł
      ~Nat

      Usuń
  7. Sony vegas nie zawsze jest platny, bo jest wersja demo na 30 dni i jest strona co jak ci sie skonczy to mozesz pobrac jeszcze raz, ale bie masz wszystkiego. Moja kolezanka cos tam zrobila i ma pelnego vegasaa za kilka zl XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak poszukasz w necie znajdziesz za darmo ale to bardzo trudne niektórym sie udaje ;o

      Usuń
  8. Ja tam uważam ,że możesz nagrywać :) A co do pytań... To oddasz komuś kiedyś konto XxPorshiaXx ?
    Tak się pytam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu miałabym oddawać komuś swoje konto, na które wydałam kilkaset złotych i pracowałam na nie 2 lata? ;p

      Usuń
    2. Nat pewnie przeczytała na blogu cztery panny z jednej lawy, bo ta dziewczyna napisała to jakbyś Ty pisała. D:

      Usuń
  9. Ja bym Cię oglądała :) Według mnie to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym oglądała Twoje filmiki, zresztą większość też.
    Zapewne masz na komputerze Windows Movie Makera, i na nim możesz zacząć uczyć się montować itp. bo to banalny program. Ja używam AVS Video Editor 6.5 do inter, teledysków. Jest darmowy i można go pobrać na stronie!
    A na YouTube zobaczysz wiele poradników do tego programu, objaśnienia, co do czego służy itp. Mi się fajnie montuje :>

    Aglet888 / Miyowia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym się oglądała ;p
    Sama też chciałam nagrywać, ale wstydzę się mojego wyglądu xD
    A i fajnie, że laptop naprawiony xD
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)