Menu

niedziela, 29 marca 2015

Te same ubrania na MSP i w świecie realnym + Loga

Hej kochani!
Na początek, chcę was poinformować, że wstrzymam się z omawianiem wam programów do lóg. Zareagowaliście bardzo pozytywnie na post tamtego typu. Dlatego, chcę napisać o tym długi post, jednak dopiero w środę, czwartek lub piątek. Od środy mam czas wolny. Czyli będzie dużo postów! W środę do szkoły już nie idę. Idę tylko jutro i pojutrze. Życzę powodzenia szóstoklasistom na testach, trzymam kciuki.

Wracając, napiszę dzisiaj o ubraniach, które znalazłam w grafice google, a istnieją podobne w sklepie MSP. Nie mam pojęcia, jakie posty mam pisać. Więc zadawajcie w komentarzach pomysły, może je zrealizuję. Zacznijmy :3

Dobrze wam znany, kombinezon banan! Projektantką ubrań, jest nasz Honey. Honorata Skarbek, może ona bierze pomysły  grafiki, a potem je przerabia? Strój, jest brzydki, denny. Szczerze mówiąc, nie wiem kto się w niego ubiera. Strata pieniędzy. Można go nałożyć dla beki

Bluzka z uszami kotka. Osobiści, bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie można zmienić środka uszu, ale mimo to ubranie jest ładne. Oryginalny pomysł. Honey się postarała. Co myślicie? Macie ta bluzkę w swojej szafie?

Crop- top. Biało - czerwone paski. Bardzo ładna bluzka... Aczkolwiek wersja na msp, średnio mi się widzi. Taka za bardzo świecąca. 

Kocham Iggy i jej styl! Znacie może teledysk "Fancy" ? Właśnie tam, Iggy miała podobny mundurek. Bardzo ładny. Czemu u mnie w szkole nie ma mundurków? Chętnie bym chodziła. A wy macie mundurki? Jeśli tak, to opiszcie je na dole w komentarzu.

Beyonce z Lady Gagą nagrały teledysk. Bardzo dawno temu. Czy ta sukienka nie wydaje się wam bardzo podobna? Co prawda różni się tylko góra, ale to jest to! Czyżby Honorata, słuchała Beyonce? 

To jest już koniec! To jest tak podobne. Ajć. Nie ma bata, to te same swetry. A jednak nie. Screen numer jeden, to crop top a numer dwa to klasyczny sweter. Ale podobne nie ?

Kombinezon w azteckie wzory. Nie wiem czy podobny, ale tylko troszkę. Nie wiem co o tym myśleć. Tak nijako.

Wow! To już jest bardzo podobne! Zgaduję, że zdjęcie wyżej, jest z instagrama. Ale wracając do ogrodniczek, czyż to nie jest identyczne? Kto ma ogrodniczki? Ja obecnie, o nich marzę.

Kombinezon panterka. Różni się jedynie długością rękawa. Noo, ale podobny. Dobrze trafiłam. Zdjęcie pewnie również, z instagrama.

Ostatnią rzeczą jest bluzka. Bluzka- hamburger. Aż się głodna zrobiłam. Również bardzo podobna. Chodzilibyście w takiej? Ja osobiście, tak.

Teraz przejdziemy do lóg, które zrobiłam dla paru dziewczyn. O to one:
( nie jest to logos effects, ponieważ nie będę tego opisywać itp. ta seria pojawi się  za jakiś czas )



Co sądzicie o tych dziełach? Serdecznie pozdrawiam, właścicielki lóg! Myślę, że wam się spodobały.
A więc, piszcie propozycje na posty w komentarzach, bo naprawdę nie wiem o czym napisać.
Dobranoc!













12 komentarzy:

  1. Fajny post ;)
    Nie mogę się doczekać już loga dla mnie *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób, prosze zrób mi logo :c
    Mój nick na msp :
    ~MonikaDark <3
    ~Meiye

    Pozdrawjam ! :
    ~Meiye

    OdpowiedzUsuń
  3. MUNDURKI TO ZŁO.
    Jak się zapomni - nieprzygotowanie, a potem... jedynka.
    NIENAWIDZE MUNDURKÓW X-O
    Są niewygodne. :c
    A post fajny <33

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Może napisałabyś poradniki/rady na MSP/Bloga? Z góry Thx ;* z tej strony. , Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojej macochy wnuki mieszkają w Szkocji i tam noszą wszyscy mundurki >.<

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę logo ( jak możesz)
    Oczywiście jak nie masz czasu to rozumiem :)
    Ale jeśli byś już miała robić to zrób mroczne z podpisem ,, Nigdy nie udawaj kogoś innego ,,
    ~ laskajaktralala \ Precel

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz mi zrobić logo ? Proszę,błagam na msp jestem BlackTheWhite <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę logo

    ~Zeberka575

    OdpowiedzUsuń
  9. mogłabyś zrobić mi logo? Takie o chmurach, o optymistycznych wrażeniach :)
    NAPISZ NICK NA MOIM 2 KONCIE lilasupermila
    /Nelusia Gaming, Tash.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam niebieskie mundurki z herbem i numerem szkoły....
    Każdy woli ich nie mieć. (Cała szkoła)
    My mamy punktowy system oceniania.
    Nie masz ubranego? Punkty minusowe lecą a z ilości na koniec semestru Ci zachowanie wychodzi:)
    Także nie polecam.
    ~Sandra

    OdpowiedzUsuń
  11. My mamy mundurki, ale są szare, nieładne i gorąco w nich latem.
    Pozdro

    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)