Menu

niedziela, 22 marca 2015

Tani i ładny look

Cześć!

Dziś koleżanka podsunęła mi pomysł na posta. Mam zrobić dosyć tani i ładny look.
Spróbuję, żeby nie był dla VIP. No to zaczynam.

Oto co mi wyszło:
Bardzo mi się podoba. Chyba nie jest aż tak drogo. Całość kosztuje 1575 SC. Nic tutaj nie jest dla VIP. W koszyku są 3 rzeczy:
Na początku wybrałam sukienkę za 550 SC. Nie było aż tak drogo. Potem przeszukiwałam włosy i wzięłam te, bo mi się spodobały. Kosztują 550 SC. Z butami też poszło łatwo. Kosztują 475 SC.
Wydaje się, że nie jest aż taki drogi. Zacznę zbierać StarCoins i go kupię.

Look się podoba - można kupić.
Napiszcie w komentarzach czy look i post się podoba. :3
To chyba na tyle.

Pozdrawiam,
~Lyene

4 komentarze:

  1. Podoba się.Jest tani może kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Look nie bardzo mi się podoba. Jest taki zwykły. Wg mnie nie "wyraża Ciebie" :D. Ale ok, miał być tani i jest!
    - Anielline

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza?
    Look bardzo ładny, jeśli pozwolisz - kupię.
    (Ale w innych kolorach.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny look i bardzo tani
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)