Menu

sobota, 14 marca 2015

Sweetharts [1] + Logo

Cześć ? - Popularne. Hej? - Zbyt normalne. Siemka? - zużyte. Hej cukiereczki ! - i to moje nowe przywitanie!
Więc tak, przepraszam, że wczoraj nie dodałam posta, ale wiecie urodziny i te sprawy. Do tego Porshia zostawia mnie na blogu! Ogromnie jej dziękuje! Może niektórzy się cieszą, niektórzy nie. Mimo wszystko jej dziękuje! Mam szansę na dalsze spełnianie swoich marzeń. Wniosek z tego prosty - zostaję na MovieStarPlanet. Mam dla was krótką informację, otóż wczoraj przekroczyłam limit znajomych. Dlatego chcę, aby ten kto chce ode mnie logo, chce pogadać itp. niech zaprosi, napisze do mnie na konto AmyeBrook. Mam tam dwudziestu czytelników. Ja osobiście, nikogo nie zapraszam. Ale przyjmuje wszystkich, bez wyjątków. No, to tyle z informacji "parafialnych" Wykonałam logo, dla mojej najlepszej przyjaciółki. Yabi1. Prosiła mnie o logo, parę osób również, ale jak wspominałam wcześniej zapraszajcie na to drugie konto. O to one:
Mi się podoba, takie oryginalne, skromne. Nie jest tu dużo elementów. Jak Ci się podoba? Wy oczywiście, również możecie zgłaszać się po loga. 
Dobrze, w końcu przejdźmy do sedna, co? Otwieram nową serię pod tytułem Sweetharts - Ulubieńcy. Na wielu blogach, istnieje seria podobna, lecz ja ją wykonam inaczej. Nie jest to żadne ściąganie. Na moim poprzednim blogu również ją prowadziłam, i nie znalazłam, żadnej prowadzonej tak ja ja. Więc na czym to będzie polegało Alicjo?
Wszystko jest proste. Będę przedstawiałam kategorie, a w nich podam ulubieńca. Jeśli ktoś ogląda Banshee, na sto procent rozumie. Seria ta będzie jeden raz w tygodniu. W sobotę. A kategoriami są:
- Zdjęcie tygodnia
- Moviestar tygodnia
- Artbook tygodnia
- Look tygodnia
- Film tygodnia
Zczynamy! Let's go!

Moviestar Tygodnia













I oczywiście moją Moviestar musi być Annabelle. Przecież dzięki komu tu nadal jestem? Porshia, Nat, Annabelle jest wspaniałą osobą, pomocną, miłą. Bardzo jej dziękuje, że mogę tu teraz z Wami być! 
Artbook tygodnia













Autorka, PinkiMiss bardzo się napracowała. Artbook może nie jest wspaniały, ale jest bardzo pracochłonny, solidny i oczywiście dokładny. Podziwiam za cierpliwość.

Film Tygodnia













Filmem tygodnia jest film, Malinasi pt. Romans z Diabłem. Na razie powstały tylko dwa odcinki, ale koniec drugiej, powoduje ogromne napięcie i ciekawość, co będzie dalej. Film opowiada o ... A z resztą, sami obejrzyjcie. Serdecznie polecam !
Zdjęcie Tygodnia













Nie mam pojęcia, czemu akurat to zdjęcie. Jakoś tak mnie zachwyciło. Nie mam pojęcia, skąd DagusiaPL ma to zdjęcie. Ale wybieram właśnie te.

Look Tygodnia
























Look stworzyłam mojej znajomej. Jest poprostu cudny! Autorka jest Echelon, co widać po jej nicku. Dlatego właśnie taka nazwa. Zdecydowanie mój styl.
Z serii to na tyle. W komentarzach możecie wpisać nick looka, nazwę artbooka, nawę fotografii, lub tytuł filmu. A może w następnych ulubieńcach pojawi się twoje dzieło? Szykuję taką niespodziankę dla redaktorek ( oby tego nie przeczytały ). Więc do pierwszego kwietnie możecie wysyłać do mnie krótkie filmiki, zdjęcia itp. ze swoim ryjkiem lub z waszą moviestar. Potem zobaczycie co z tego zrobię! Ale bardzo serdecznie zapraszam do wysyłania a ten email: Alice917naMSP@gmail.com Pamiętajcie! Macie czas do 01.4.2015r. Ja się już żegnam! I serdecznie jeszcze raz zapraszam na mojego bloga! ----> http://chill-in-heart.blogspot.com/

Alice917

7 komentarzy:

  1. Jeśli możesz to chciałabym aby w 2 poście z tej serii był mój look. Mam nick oliwiazawadzka123
    ale czy muszę wysyłać na email ? Bo lepiej dla mnie by było gdybys wzięła jakiś z moich zrobionych albo sama zrobiła... Zależy od ciebie czy sie zgodziła
    Pozdrawiam
    Oliwia123

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybierz z jakiś moich look *-*
    ;***

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogę jeszcze jeden kom?

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam film "ideał na męża" nazwa użytkownika: margaretka230
    Post super(Jak zwykle)♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś w następnej części dać mój look ? C:
    Login; M a j u $ k a
    Post świetny ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisze się "hearts", nie "harts" ;_;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)