Menu

wtorek, 3 marca 2015

Sposób na ubrania!

Cześć!
Tutaj Lyene.
Niedawno odkryłam sposób, na kupowanie sobie ubrań. Jeśli ktoś znał już ten sposób i twierdzi, że to nie ja go odkryłam to ok, ale ja wcześniej nie znałam takiego sposobu. Większość chyba też nie....
A jaki to sposób?
Można kupować sobie ubrania z nowego stworzonego konta. Ta... wiem...

A więc, co robimy?
Tworzymy nowe konto na MSP.
Odbieramy prezenty.
Potwierdzamy e-mail i wykonujemy wszystkie zadania z Aktywności. 
Dalej wybieramy jaki strój chcemy kupić. K U P U J E M Y. Ważne, aby zostało przynajmniej 100 SC.
Teraz  kupujemy koszulki za 1 sc, a dokładnie 100 koszulek.
Za kupienie stu koszulek otrzymamy 2500 fame i wbijemy do 6 lvl. Będziemy mogli przesłać sobie strój.
Uwaga: Koszulek za 1 SC być może nie będzie cały czas. Sposób będzie działał tylko, jeśli są te koszulki.
To już cały sposób. Myślę, że poradnik jest dobry, nie tylko dla osób z niskim lvl lub bez VIP.
Mam nadzieję, że post się podobał!
Jeśli nie, proszę nie hejtuj, nawet nie komentuj tego posta.
Pozdrawiam,
~Lyene


5 komentarzy:

  1. Super post 😎

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to dawno wiedziałam, ale innym się przyda ;)
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  3. No #łał ja to wiem ale nowym w grze moze pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ja używam troszkę innego sposobu, ale ten także jest przydatny :))
    Pozdrawiam
    ~NaciaQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna uwaga. Próbowałam ten sposób, jest świetny dopóki będą koszulki, ale nie potrzebne ich aż sto. Wystarczy kupić dwadzieścia. Wtedy dostaniemy dwa Awards, i gdy nam braknie 10-30 fame to wchodzimy do gier, oglądamy filmy lub robimy mini zadania w pokojach Chat :)

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)