Menu

niedziela, 22 marca 2015

Serie, serie, serie! Tanio - Ładnie !

Hej!
Tu, oczywiście Alice. Na samym początku chciałabym wam polecić pewien, fascynujący film!
























Jest to Dzień Dobry, Kocham Cię. Film jest rewelacyjny! Zakochałam się w nim. Grają tam między innymi Basia Kurdej-Szatan, Aleksy Komorowski, Łukasz Garlicki, Olga Bołądź i Maciej Musiał. Film opowiada o kobiecie i mężczyźnie którzy spotkali się przypadkowo. Aleksy, zakochuje się w Basi a ona oczywiście w nim. Jednak znają jedynie swoje imiona. Basia, zapisuje swój numer na ręce mężczyzny jednak jej numer, z potu mu się zciera. Potem Łukasz, znajduje swoją koleżankę z dzieciństwa - Basię. "Zakochuje się w niej". Aleksy i Basi szukają siebie po całym mieście, jednak przez cały film się mijają. Pod koniec filmu Basia wychodzi za mąż za Łukasza. Jednak Aleksy i niby "kolega" Łukasza odnajdują ich przed ołtarzem. Jednak panna młoda nie  do końca jest sobą. Można się trochę pośmiać. Koniec filmu jest naprawdę zaskakujący i śmieszny. Napewno nikt by się tego nie spodziewał, bo pod koniec... albo nie! Nie zdradzę wam! Obejrzyjcie sami! Film trwa zaledwie półtorej godziny. Naprawdę polecam dla fanów komedii romantycznych.
Przejdźmy w końcu do tego, że usunę parę serii. Za chwilkę dojdzie nowa i odejdzie parę.
Serie które zostają:
- Oceniamy Biografie
- Logos Effects
- Hot or not
- Internet Celebrites
- Polecanie Blogów
- Tanio - ładnie (zaraz wyjaśnię o co chodzi)

Serie które, niestety usuwam:
- Elegancja Francja
- Sweetharts

Usunęłam tylko dwie serie. W związku z tym, że prowadzę ich aż sześć! Więc jeśli chcecie się do czegoś zgłosić to napiszcie np:
[ Oceniamy Biografie ] TU WPISZ SWÓJ NICK
Oczywiście, wyraź też opinie na temat posta :)
A teraz chciałabym wam wyjaśnić nową serie pt: Tanio - ładnie. Podsunęła mi ją już bardzo dawno temu pewna użytkowniczka. Chodzi w niej o to, że będę wybierała look z TOP look'ów, oczywiście dla VIP. Przedmioty VIP będę zamieniała na rzeczy dla zwykłych użytkowników. Postaram się, aby również był tańszy. Sprawdźmy jak mi poszło.

Autor: calik
Loves: 99
Zakupy: 1 446
Nazwa: ~Konkurs XD Nomcz Bezpiczny Net B)
Look jest śliczny, osobiście nie przepadam za tą bluzka ale tu mi przypasowała. Look wygląda tak:

























4251 sc to nie mało! Wszystko jest takie dlatego bo są tutaj nerdsy za 1000 sc. A bez nich, ponieważ niektórzy je mają look kosztowałby 3251!
Skład:














No, no! Zagalopowała się tu autorka. Sześć elementów VIP. Będzie ciężko! Na początek, twarz.






No, całkiem ładna. Zmiana twarzy na NIE VIP to banał. Wystarczy zmienić nosek.
 
Twarz nie wiele się zmieni. Będzie wyglądała następująco.
Jeśli dodamy te piegi za 450 sc będzie to wyglądało całkiem podobnie do twarzy VIP. Wystarczy zmienić rumieńce na jakiś jasny a piegi na ciemne.
A tak jakby co to Abieska na blogu prowadzi również takie zamienianie twarzy ale ja wykonuję coś innego. Ja staram się zrobić twarz dla NIE VIP a Abieska próbuje sama stworzyć taką twarz w salonie piękności. Nie uznawajcie tego za ściąganie. Spróbuję się skontaktować z Abieską i zapytać czy mam usunąć część z przetwarzaniem twarzy. I jeśli oczywiście wam również nie pasuje to też to usunę :)
Przejdźmy do look'u.
Zajmijmy się pierwszą rzeczą. 
Teddy Bag:

No. Torebka jak torebka. Zwykła prosta, oczywiście droższa ale za to nie dla VIP. 
Cute Hairbunches

Tańsze śliczne okularki. Jak na razie wychodzimy na prostą. 
Rocker Tatto:

Znowu wychodzimy na prostą! Zawsze marzyłam o tych tatuażach. A teraz można je zastąpić takimi.
Zombie Cutie:

Zastępujemy piegami! Nie mogłam znaleźć nic lepszego. Tylko to miało sens. Niestety, spadamy w dół o 50 sc.
Denim Darling:
No i 75 sc w plecy. Coś mi tu nie gra. Spadamy jeszcze niżej. Może włosy nas uratują?


Jednak nas nie uratowały. Look nie vip jest droższy o 200 sc. Ale w końcu to nie jest jakoś mega dużo. Street Smart możemy zastąpić dowolnymi krótkimi włosami. Takimi jak Sweet Nerd, Curly Bob czy Sleek Tresses. A więc zobaczmy efekt końcowy.
Przed:
Po:
Niby tyle zmienione, a look nadal wspaniały! Co myślicie? Okazało się, że jest tylko o 125 sc droższy! To nie jest majątek. A jakby odliczyć od tego nerdsy które może ktoś z was ma? 
4375 - 1000 = 3374 Plus odjąć od tego piegi które niektórzy mają. 3375 - 450 = 2925. Haha, to jeszcze nie wszystko! Co jeśli ktoś ma te tatuaże 2925 - 400 = 2525 sc. Zaraz zaraz, minimalna kwota! A co jeśli ktoś ma to wszystko i do tego ma wszystkie te unikatowe tatuaże ? 2525 - 225 = 2300 ! I teraz zastanawiam się, czemu tak dobrze nie idzie mi na lekcji na matematyce? Żartuję, zastanawiam się tylko troszkę dłużej w ułamkach. Jak wam się podoba nowa seria, ta przemiana? A więc czyim look'iem mam się zająć następnym razem?! Komentujcie, obserwujcie. 
Pa! 
Brak lóg u mnie w skrzynce :<


13 komentarzy:

  1. Post jest świetny XD
    Zgłaszam się do oceniania biografii...
    Mój nick: vietnam
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post XD
    Zgłaszam się do oceniania biografii c:
    Mój nick: vietnam
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłaszam zgłaszam do "Oceniamy Biografie", nick yabi1. Jak chcesz to możesz wziąć też jakiś mój look do "Hot or Not"

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wystąpiłabym w "Hot or Not". :3
    Moja nazwa na MSP to: Arwey.
    A jaki look To wybierz sama. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  6. MOŻESZ OCENIĆ MOJĄ BIOGRAFIĘ?
    NICK: 1szymon102
    MOŻE JAKIŚ MÓJ LOOK *-*
    Drogie są *-* No, bo to moja ulubiona rzecz na MSP :)

    ~1szymon102 (AHHHA?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę do HoN ? Jestem Mów mi szalona może kojarzysz :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację film jest genialny! Polecam :*
    Fajny post!

    Pozdrawiam
    Kangurek19
    #Wer ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do "Hot or Not". Mój nick ♥♥♥kaja♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. (Ocenianie biografii) - Selenne
    (Hot or Not) - Selenne

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :*
    Zgłaszam się do oceniania biografii ;)
    Nick; M a j u $ k a

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)