Menu

środa, 4 marca 2015

Selena Gomez - MovieStarPlanet + Look - Galaxy Girl

Cześć!
Przepraszam, że post jest tak późno, ale o 17 dopiero wróciłam do domu.
Nie przedłużając przejdźmy do pierwszego tematu posta!

Pod moim poprzednim postem pojawiło się kilka propozycji.
Jedną z nich było to, aby odwzorować Selene Gomez!
Zaczynajmy.

Jak wygląda Selena?
Wybrałam przypadkowe zdjęcie z grafiki.
Spróbuję odwzorować podobny strój jaki Selena ma na sobie na zdjęciu wyżej.

Co mi wyszło?
Hmm... Chyba mi wyszło.
Look jest dosyć drogi. Kosztuje 3205 SC.
Składa się z pięciu rzeczy:
~Spodnie
~Włosy
~Marynarka
~Buty
~Bransoletka
Żeby nie było tak drogo można odjąć bransoletkę na ręce.
Nie dam tutaj palety. Wszystko jest po prostu czarno białe.
Myślę, że look przypomina Selene ze zdjęcia :3

Czas na drugą część posta czyli look Galaxy Girl.
Podczas tworzenia looka z Seleną wymyśliłam, że mogłabym zrobić look Galaxy Girl.
Oto co stworzyłam:
Bardzo mi się podoba!
Nie jest drogi, kosztuje 4 Diamond i 1175 SC, ale za to jest dla VIP.
Składa się z trzech rzeczy:
Rzeczy nie są takie drogie.

Do looka użyłam kolorów:
~Fioletowego
~Granatowego
Paleta:
Z fioletowym chyba troszkę się pomyliłam. Może to być ten wyżej od zaznaczonego, ale zaznaczony też mógłby być.

Mam nadzieję, że oba looki się wam podobają.
Swoje propozycje na kolejne posty z serii piszcie w komentarzach!

To już wszystko!
Pozdrawiam,
~Lyene

11 komentarzy:

  1. Super wyszła Selena :) Może dobra będzie Iggy Azalea albo Rita Ora ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez obrazy ale troche 2 look wygląda jak by ta moviestar miała szmatkę na głowie 👵

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to widać, że to włosy ;-;

      Usuń
    2. Sam animowcu nie zrobiłeś lepiej

      Usuń
    3. Bo nie gram w to MSP bo to ściąga wirusy .-.

      Usuń
  3. Według mnie źle dobrałaś spodnie, bo są lepsze do kupienia. Ogólnie 2 Look też jest spoko, ale nie podobają mi się włosy. Cóż, po prostu każdy ma inny gust .Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne look'i! :) Ale co do Seleny to na zdjęciu ma spodnie w paski, a nie w kratke, a na MSP były takie w paski, sama takie w szafie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłaś się chociaż trochę postarać...przede wszystkim Selena nie ma czarnych włosów tylko brązowe co jest dobrze widoczne na zdjęciu. ubrania - klapa. widzialam bardziej podobne ciuchy. postaraj się a nie 'na odwal się'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy ci udało bys się zrobić taki look. Pewnie nawet nie dorównałabyś lyene -.-
      A co do tego że Selena ma brązowe włosy to kłamstwo! Przecież na niektórych zdjęciach z grafiki ma czarne włosy! Zastanów się co pleciesz dziecino.

      Usuń
    2. Ciekawe czy ci udało bys się zrobić taki look. Pewnie nawet nie dorównałabyś lyene -.-
      A co do tego że Selena ma brązowe włosy to kłamstwo! Przecież na niektórych zdjęciach z grafiki ma czarne włosy! Zastanów się co pleciesz dziecino.

      Usuń
  6. Ciekawe jak by tb poszło ^ ! Może Rihanna?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)