Menu

niedziela, 29 marca 2015

Poradnik: koło fortuny. Najnowsze looki!

Hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was dwa tematy - poradnik i wyzwanie! Zacznę od pierwszego. Chcę napisać o tym, jak uzyskać w kole fortuny najwięcej StarCoins. ( pamiętam, że na tym blogu Porshia już o tym pisała, ale ja chciałam o tym przypomnieć :) ) Niedawno się o tym dowiedziałam i nie zawsze, ale działa. Kiedy wchodzimy w grę wyskakują nam dwa koła.
 

Jedno z nich jest dla VIP, a drugie nie. Pewnie każdy chciałby wylosować tę największą sumę, prawda? Należy myszką przytrzymać przez około 3 sekundy koło fortuny i puścić. Czasami niestety to nie wychodzi, ale warto próbować. Ja już wiele razy otrzymywałam te 40 Sc lub 200 Sc. Mi najbardziej wychodzi to na tablecie lub na telefonie. Na komputerze czy laptopie rzadziej.
To chyba na tyle z poradnika. Teraz przejdę do tej drugiej części! :)
Ze względu na to, że postanowiłam zakupić vip STAR to trochę zaszalałam w sklepie. Pokażę Wam co kupiłam, a wy napiszecie który jest ładniejszy.
 Look pierwszy "Pink Teddy Bear".


Jak on powstał?
W sumie do końca to nie wiem..Przyszła do mnie moja koleżanka Kornelia i zaczęłyśmy tworzyć różne zestawy w sklepie.  Potem wszystko złożyłyśmy i zrobił się taki miś :>
Oceńcie od 0-10 pkt na ile Wam się podoba.

Look drugi "Spring Girl"





Jak on powstał?
 Hm..tutaj jest dość dziwnie. Akurat przed wejściem na MSP oglądałam Na YouTube Mary Kate An Play. Pewnie niektórzy wiedzą kto to. Miała taki odcinek z dziennikiem w lesie. I tam miała takie kwiatki na głowie i tak mnie jakoś naszło :)
Mam nadzieję, że poradnik oraz moje looki Wam się spodobają. (Pamiętajcie o ocenieniu ich c:)
 Jeszcze tak na koniec chciałabym abyście mi napisali w komentarzach lub na MovieStarPlanet pomysł na posta, a ja postaram się to zrealizować :)
Paaa, TheFlorence.

10 komentarzy:

  1. Look 1. 9/10
    Look 2. 8/10

    Ja uwielbiam Mary super youtuberka.
    Pozdrawiam Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Look 1. 6/10
    Look 2. 4/10
    Przepraszam, ale jestem dość szczera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Przecież każdy ma swój styl ;)

      Usuń
    2. Cieszę się, że tak uważasz.

      Usuń
  3. 1 look : 9,99999999/10
    2 look : 10/10
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ma być szleństwo w sklepie?
    Look nr 1: 6/10
    Look nr 2: 3/10

    Fajne looki to te, które mają dużo elementów... *-*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. 10/10
    2.10/10
    Z tej strony , Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy look okey
    Ale drugi po prostu cudo *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. 10/10
    2. 9/10 ponieważ moim zdaniem jest zbyt dużo fioletowego koloru i trochę się zlewa.
    Ale ogólem looki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)