Menu

piątek, 27 marca 2015

Polowanie na pisanki!

Cześć!
Dziś postanowiłam napisać coś wcześniej. Jestem chora, nie poszłam do szkoły...
No, dobra!

Zalogowałam się na MSP. Na słońcu, gdzie wcześniej pisało Wkrótce! teraz pojawił się napis Wejdź tutaj!. Wygląda to tak:
A gdy klikniemy pojawi nam się taka plansza:
Jest to coś podobnego jak było na hallowen.
Trzeba wykonać wszystkie Wielkanocne zadania, żeby odnaleźć Wielkanocnego Boonie.

Pojawiła się także Wielkanocna wyprzedaż VIP.
Tak to wygląda:


Dosyć tańsze ceny. Jak wam się podoba?
To już wszystko w tym poście.

Pozdrawiam,
~Lyene

15 komentarzy:

  1. Podobno na MSP jest jakaś dorosła Lucelle to jej nick. Jest dużo o niej tematów na forum. Zaczęła to użytkowniczka Bambi ♥. Dowiedz się cos o tym bo mnie to ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam informacji :)

      Usuń
    2. Widziałam, wyglądała jak dorosła :D :)

      Usuń
  2. Hej! Świetny post! Poczytasz mojego bloga? Mam tylko 2 posty, dużo się nie naczytasz :D Ale właśnie piszę o tych polowaniach na pisanki, pewnie będzie pod wieczór :)
    http://tutajmozemybycsoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie to zauważyłam! Może sobie kupię vipa na rok star :D Bo jest tani!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc Lyene. Bede bardzo wdzieczna, mowie od razu, jesli odpiszesz na ten komentarz. Mam hejterow i takich jakby pseudo-fanow na blogu. Wiem, ze stoi za tym wszystkim JEDNA osoba. Jestes w stanie mi pomoc, cos zaradzic? Walcze z tym od wrzesnia...
    Bardzo lubie tw posty, mimo, ze nie gram juz w msp. Pisze z tel.
    Pozdrawiam cie serdecznie i mam nadzieje, ze odpiszesz!
    Marcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem...

      Usuń
    2. Cześć!
      Też kiedyś uczepiła się mnie jedna osoba. Na moim starym blogu o MSP ktoś w komentarzach obrażał mnie i mojego bloga...
      Ignorowałam to. Po prostu...
      Nie wiem czy to była jakaś rada, ale radzę tak zrobić .-.
      I bardzo lubię twojego bloga :D

      Usuń
    3. *o* Czytasz? Bardzo mi miło :) Ja zawsze staram się to ignorować, ale czasem nerwy puszczają i po prostu...
      Mam nadzieję, że w końcu ta jakże inteligentna osóbka się odczepi .-. Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  5. :)

    Ja zrobiłam już 2 zadania.
    A jaki jest ten strój do tańca w jednym zadaniu, który trzeba kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki kolwiek ! Ja kupilam kolczyk taki ten malutki ale mi zaliczylo ;3

      Usuń
  6. VIPa się bardzo opłaca kupić, a tak wgl to te zadanie są trochę głupie ;//

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadania ok ☺♥ zrobiłam wszystkie jak do tej pory :3 Został jedynie ostatni rządek podobno odblokują go dopiero 2 kwietnia. Mam nadzieję, że otrzymam boonie ☻ podobi mi się ta wyprzedaż, chodź i tak nie liczę na kupno VIP. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki vip niektóre zad. mogłam pominąć i mam boonie.:'D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej mam wielki problem ze znalezieniem ostatniej pisanki z ostatniego rzędu zadań morze wiesz gdzie ona jest proszę odpowieć plis

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)