Menu

poniedziałek, 23 marca 2015

Polowanie na pisanki - piątek

Witajcie!
Wczoraj przeglądałam nowości na MSP i zauważyłam, że w piątek zaczyna się polowanie na pisanki!
Już wczoraj miałam napisać tego posta, ale zapomniałam.

Zabawa może być fajna. Może będzie to coś podobnego jak na halloween? Lub coś podobnego do zbierania prezentów na początku gry? - Tego jeszcze nie wiemy.
Teraz w nowościach możemy zobaczyć taką "reklamę" tego konkursu.
Wygląda ona tak:
Bardzo mi się to podoba? A wam?
Co o tym myślicie?

To już by było na tyle.
W komentarzach napiszcie kogo mam odwzorować w serii z odwzorowywaniem gwiazd.
Zgłaszajcie się też do oceniania artbooków!


Pozdrawiam,
~Lyene
*Dziękuje za wiosenne logo!*

3 komentarze:

  1. Widziałyście, że na nasze MSP przybyli Turki? :o Ma nick niki162 i unikaty :o Zarejestrowana jest od 2011. Ostatnio często po turecku pisze na forum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe... Może być fajne. A z gwiazdami to może... Rihanna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze bd fajne :p jesli chodzi o gwiazdy to hmm..Adele :D Nie dasz rady :D Hehe .
    Pozderki :33

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)