Menu

piątek, 13 marca 2015

Piątek 13?! Powrót? NOWE zmiany!

No cześć!
Tu juz ja, Nat. Dzisiaj miałam wrócić, więc piszę posta. Słyszałam, ze jedna z redaktorek ma dzisiaj urodziny, także chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia. Mam nadzieje, ze ten dzień nie będzie dla Ciebie pechowy!
A co do zmian...
Hmm, postanowiłam przedstawić je teraz. 
Chodzi o to, ze ja juz nie gram w MSP od bardzo dawna. Niestety nie interesuje mnie juz komputer i gry. Nie gniewajcie sie na mnie, ale ja juz dłużej nie potrafie udawać :/
Naprawdę wydoroślałam z tej gry i to strasznie. Pamietam jak miałam jakieś 10 lat i zakładałam tego bloga. Kochałam Was zawsze, za kazdego jednego obserwatora, czytelnika DZIĘKUJĘ!
Pewnie myślicie, ze to koniec, ale nie! To nie koniec!
Wiem, ze nie chcecie abym porzucała bloga, wiec postanowiłam zrobic cos specjalnie dla Was.
Zostanę na blogu, bede na nim pisac, lecz:
- nie będę pisac tak duzo postów jak kiedys, bo to nie ma sensu,
- posty beda rożne, czyli troche o MSP, troche o tym, o tamtym itp,
- moze sie zdarzyć, ze raz w tygodniu nie napisze posta, ale to tylko w jakimś wypadku
I NAJWAŻNIEJSZE
Chciałabym zatrudnić najaktywniejsze redaktorki do WSPÓŁPRACY!
Chciałabym, aby były redaktorami dalej, ponieważ swietnie sie spisują, a przynajmniej ich moze ta gra jeszcze cos obchodzi.
Ja mysle, ze to świetny pomysł!
Wreszcie wszyscy będziemy zadowoleni, a oczywiście - co do wyglądu bloga, zrobie go jak bede w najbliższym czasie na laptopie. 
Macie jakis pomysł?
Moze cos na wiosnę?
Hmm, dodajcie cos od siebie!
Bede tez robiła rożne losowania, będziecie mogli łatwo zdobywać prezenty z listy życzeń, czasami nawet pozdrowienia, ale o tym juz w innym poście. 
Redaktorki!
Jeśli chcecie nadal pisac, to nie martwcie sie - możecie pisac dalej.
Dziekuje, tęskniłam za Wami <3 
Jutro losowanie na dobry początek.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat 

9 komentarzy:

  1. Cześć! Jeśli byś potrzebowałą jeszcze jednej redaktorki to ja się zgłaszam. Mój blog nazywa się msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com Mogłabym pisać na tym blogu conajmiej 1 posta dziennie.
    Mój nick na MSP to oliwiazawadzka123
    Kontakt:
    mspoliwia051@gmail.com
    ( i MSP) Mam nadzieje,że przemyślisz moje wstąpienie na bloga...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rozegranie sprawy. Ja też już nie gram na MSP, ale bloga bardzo Lubie czytać. Zawsze poprawia mi humor

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym mogła zostać ;)
    ~Lyene

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę ja zostać redaktorką :) Nick: Lynzi102. Jestem redaktorką na innym blogu i się znam.

    ~Ktoś

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała być tutaj na blogu redaktorka! :D Nick: #Rossie (Kiedyś NIEZAWODNA DARIA)
    Gmail: dariakufel2@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nat mówiła że tylko zostają obecne redaktorki, wiec niepotrzebnie się zgłaszacie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o wiosne możesz dać napis , wiosenne porządki z nami :3,

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko to troche nie fair, że inni już szansy nie dostaną...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ja mogę być redaktorką. Tylko wytłumacz mi co wtedy robić

    Zeberka575

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)