Menu

poniedziałek, 16 marca 2015

Ocenianie Artbooków [3]

Cześć!
Postanowiłam zrobić trzeciego posta z ocenianiem artbooków.
Tym razem zgłosiło się mało osób, więc wybiorę kilka artbooków z top.
Zaczynamy!

Pixi Star
Pomysłowość: Pomysł jest dobry, wyjaśnienie informacji o Pixi Star. Pewnie jest wiele takich artbooków o Pixi Star, ale ok. 7/10
Estetyka: Tutaj jest bardzo ładnie. Każde zdanie innym kolorem. 10/10
Wykonanie: Nie mogę się do niczego przyczepić. Ogólnie jest  ładnie. 10/10
Zdobyte punty:  27

Postać [1]
Pomysłowość: Pomysł bardzo dobry. "Rysowanie" swojej MovieStar w artbookach. 10/10
Estetyka: Tutaj jest bardzo ładnie. No, 10/10
Wykonanie: No, co by tu mówić. To samo co wyżej. 10/10
Zdobyte punkty : 30

W tym poście to już wszystkie artbooki, które chciałam ocenić. Wiem, mało, ale jest już 17, a ja muszę uczyć się do jutrzejszego testu z matmy.
W komentarzach napiszcie nazwy swoich artbooków, jeśli chcielibyście abym je oceniła :-)
Napiszcie też, co najchętniej chcielibyście czytać!

To wszystko!
Pozdrawiam,
~Lyene

5 komentarzy:

  1. Świetnie oceniasz <3 Czy oceniłabyś któryś z moich artbooków ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź mój jedyny artbook...
    Ten, który powstał po "wiosennych porządkach". Haha... mam też jeden film *-*
    Tylko looki zostawiłem (za cenne dla mnie)

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam swojego artbooka "Świat Słodyczy".
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciała, żebyś oceniła mojego artbooka "Skarbnica śmiechu". Będę Ci za to mega wdzięczna!
    Już wiele razy podawałam Ci mój nick, ale przypomnę, że (na MSP, a jakże by inaczej xD) jestem Pauli2k

    XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)