Menu

wtorek, 24 marca 2015

Oceniamy Biografie (3)








Tu, ta co nie pisała. Alice. Przeglądałam sobie różne biografie czytelników, tak czytelników nie czytelniczek. Tak z nudów.(tak jasne, i tak wszyscy wiedzą, że ciągle przeglądasz biografie chłopców). No i postanowiłam zrobić ocenianie biografii. Na początku powiem tyle, że dużo będzie się pojawiać postów od następnej środy do niedzieli.
vietnam
Oryginalność: No nie powiem, biografia klasyczna. No ale, bardzo jest oryginalne wyznaczenie przyjaciół z reala. (dobrze, że nie z biedronki) Ach. Te suchary. No. 19/20
Poprawność ortograficzna: Nie ma. Co ja mogę? Popełni ktoś kiedyś błąd? 20/20
Tekst i zawarte w nim informacje: Jest tu napisane bardzo dużo,wszystko jest podzielone. Informacje o wynikach w nauce, życiu i hobby.  20/20
Staranność: Praca, jest bardzo staranna. Wykonana moją ulubioną czcionką i do tego lawendowy kolor. Uwielbiam. Jeszcze zdążyłam zauważyć, że masz cudowny styl! 20/20
Gratulacje zdobyłeś 79 pkt!

mów mi szalona
Oryginalność: Wszystko jest bardzo estetycznie. Dajesz od razu do zrozumienia, że jesteś tajemnicza. Troszkę tu pusto ale mimo to okej. 19/20
Poprawność ortograficzna: Madziu, wszystko jest dobrze. Zero błędów. 20/20
Tekst i zawarte w nim informacje: Nie będę owijać w bawełnę. Jest tu poprostu mało. Są zawarte podstawowe informacje ale jeszcze bym tu coś dodała na przykład o grze. 16/20
Staranność: Widać, że raczej nie siedziałaś nad tym długo, ale tekst po lewej stronie jest bardzo dopracowany. Czcionka, kolor, wielkość. Wszystko super.  Jednak podstawowa czcionka po prawej. 19/20 
Zdobyłaś 76 pkt! Gratuluję Madziu.

Oryginalność: Również się powtórzę. Biografia jak biografia. Klasyk. Ale bardzo mi się podoba to, że zadbałaś o kolorystykę. Całość jest w kolorach pomarańczowych, 18/20
Poprawność ortograficzna: Tak serio to tutaj nie mogłaś popełnić żadnego błędu. I mam nadzieję, że "jesztem" jest napisane specjalnie. 20/20
Tekst i zawarte w nim informacje: Tu jest jeszcze mniej. Wiem tylko, jak masz na imię, jakie masz hobby i jak nazywają się twoi przyjaciele. 15/20
Staranność: Bardzo zadbana. Ładna, te tło jest śliczne. Czcionka również. 20/20
Gratuluję! Zdobyłaś 73 pkt!


Oryginalność: Po prawej nie ma prawie nic. Ale po lewej jest bajecznie. Wszystko super! 20/20
Poprawość ortograficzna: Ah. Kratki. Nic nie mówię, ale kratki również wliczam. Mały minusik. 18/20
Tekst i zawarte w nim informacje: Jest dużo, jednak dużo zakratkowało. Sporo tekstu nie da się odczytać. Ale jest dużo. 19/20
Staranność: Starannie. Bardzo. Szczególnie lewa strona. "Nic nie dzieje się bez powodu" jak najbardziej zgadzam się z tym cytatem! Za cytat dałabym 21. Dlatego podwyżę. A co. 21/20
Gratuluję! 78 pkt!
yabi1
Oryginalność: Bardzo oryginalne! Biografia jest boska! Zakochałam się w niej. 20/20
Poprawność ortograficzna: No, zabiję Cie! 20/20 
Tekst i zawarte w nim informacje: Izo, dowiedzieliśmy się ile masz lat, że jesteś wesoła, również nie na widzę matematyki, widzę, że firaneczka zawitała. W kościele na rekolekcjach mówili, że te lalki to szatan. (ta logika) Ponoć szatan kusi nas abyśmy grali na laptopach. (cytat księdza). Jak byś mogła to podaj mi link do swojego bloga o życiu. Dużo się dowiedziałam. 20/20
Staranność: Bardziej się nie dało? Bardzo jest starannie. Biografia jest cudowna! 20/20
I zdobyłaś maksymalną ilość punktów.
Dzięki za uwagę! Pozdrawiam i zgłaszajcie się po loga. Odkryłam mega program do przerabiania. Ale to moja tajemnica. Dobranoc kochani!

16 komentarzy:

  1. Wszystkie biografie są ładne :)
    Chciałabym logo, obojetnę jakie, byleby pasowało do mojego aktualnego stroju, ale nie jestem pewna czy mam Cię w znaj, ale chyba mam xd :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Mogę prosić o logo? Jak coś to dla maika8.

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże nieee xDD Moja bio ( Tu Mów mi szalona ) jak zobaczyłam moją bio to się wystaszyłam bo tą mam już na pewno ponad pół toku i boję się przeczytać co tam jest i opinii xD Ale dzięki tylko szkoda że nie zmieniłam jej xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i mogę logo ? Jeszcze nigdy od nikogo nie dostałam ;c ~ Mów mi szalona

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) Czy mogę prosić o logo ? Na MSP jestem Domcia 2589 Wydaje mi się, że mam Cb w znaj. C:
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocenisz moją bio.?
    ~Belgia z pod firanki… !_!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post.
    Mogę prosić o logo ?
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia, błagam te posty są już żałosne i nudne. Napiszcie coś ciekawego, coś nowego, nie takie coś. Wątpię, że te posty się komuś podobają, no może 9-latkom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwracaj się z tą uwagą do mnie. Ja ich nie piszę. Doceń chociaz raz innych, a jak Ci sie nie podoba to nie czytaj tego bloga. Chociaż byś sie podpisał/podpisała. Ja tu juz nie pisze, nie gram w ta dziecinna gre.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. No nareszcie wzięłaś moją bio! ;3 Dzięki za tak dobrą ocenę *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. A, i link do bloga: http://my-life-with-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć!
    Weźmiesz moją biografię ?
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem ocenianie looków, artów, filmów... Ale biografie? Oceniacie to, jakie osoby są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałaś w ogóle posta? Tu nikt nie ocenia kto jaki jest. A w ogóle to podpisz się, anonimku.
      ~Klaudiaa

      Usuń
  13. Jestem ciekawa jak oceniłabyś moją biografię. ^^ Mój nick: Lady Alicjaa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)